Klagemuren

Ikke svangerskapsrelatert men skulle få halv skatt denne mnd og dermed en stor lønn. Men siden jeg ble sykemeldt for 3 uker siden fikk jeg mindre enn en vanlig lønn. Sukk. Så mye for julegaveshopping gitt...

Trodde det skulle bli så fantastisk å være gravid. Sikkert :D

Det blir det etterhvert ;)
Jeg synes i hvert fall de romsligste semesteret forrige gang var veldig koselige! Men hadde veldig lite plager da. Det hjelper jo på hehe

Klager på en elendig ledelse og rektor på jobb som viser null forståelse og raushet!! Savner gamlerektoren min noe inderlig!! O.o

8+2..
Jeg hadde helt glemt hvor grusom den evige fyllesyken er..
:inpain:

Ja, den er grusom :( Jeg er 12+0 i dag, men kvalmen begynte å bli litt bedre i uke 10. Er fortsatt ganske kvalm på kveldene, men slipper i hvertfall å være kvalm hele døgnet nå :) Får håpe det snart går over for deg :)

Starta dagen med oppkast... Blæh :(

Ikke svangerskapsrelatert men skulle få halv skatt denne mnd og dermed en stor lønn. Men siden jeg ble sykemeldt for 3 uker siden fikk jeg mindre enn en vanlig lønn. Sukk. Så mye for julegaveshopping gitt...
Får du ikke halv skatt fordet?? Skaø ikke ha noe å si om du er sm eller ikke..

Sykepengene blir utbetalt av Nav, og de har ikke halv skatt-praksis vel? Fikk iallefall ikke det sist jeg var sykmeldt i november.
Jeg får lønn av arb.giver selv om jeg er sykemeldt, så er kanskje derfor jeg får halv skatt :) vet at hvis du får foreldrepenger av nav får du halv skatt!

Jeg får lønn av arb.giver selv om jeg er sykemeldt, så er kanskje derfor jeg får halv skatt :) vet at hvis du får foreldrepenger av nav får du halv skatt!
Fikk beskjed av sjefen min at når jeg er sykmeldt pga graviditet, så er det nav som betaler fra dag 1. Men jeg kan jo håpe på at jeg får halv skatt av de, har allerede vært ut med over 20.000 kr i forbindelse med graviditeten, så jeg trenger sårt de pengene før jul...

Fikk beskjed av sjefen min at når jeg er sykmeldt pga graviditet, så er det nav som betaler fra dag 1. Men jeg kan jo håpe på at jeg får halv skatt av de, har allerede vært ut med over 20.000 kr i forbindelse med graviditeten, så jeg trenger sårt de pengene før jul...
Rart.. Vet arbeidsgiver får refundert v nav, men jeg får lønn som vanlig fra arb.giver :) du kan jo ta en tlf til nav å høre? Kanskje du får halv skatt dersom du spør :)

Joda.. På de 2 ukene som arbeidsgiver dekket fikk jeg jo det... Men aner ikke når jeg får penger av NAV og om hvor mye de trekker
Så kjedelig! Du får nok ikke penger av nav før i des, for de opererer med etterskuddsbetaling.. Og betaler jo bare ut noen datoer i mnd. Ta en tlf til de dersom du er usikker :)

Får jeg spørre om hva som har kosta 20.000,- i forbindelse med graviditeten? :)

Håper det ordner seg med pengene! Skikkelig surt å få mindre penger enn man har sett for seg :(

Åååhhh!!! Kvalm!!! Trøtt!!! Grinete!!! Sint!!! Lite energi!!!
Går greit sånn midt på dagen! Morgen, kveld og natt er verst når det kommer til kvalme. Etter jobb er jeg ferdig!! Får vondt av sønnen min på fem også... Baaahh !!

Er besatt av potetgull! Klarer ikke slutte å tenke på det, og butikken er ikke innen rekkevidde :(

Oppdatering: Bestemte meg for at butikken var innen rekkevidde allikevel, men mannen løp ut døra for å skaffe meg potetgull før jeg kom så lang :D

Last edited:
Sååå vondt i hodet :( :( Kom i går kveld og like ille enda....... Mannen er på jakt, lille begynner å våkne nå og vi er invitert på juleverksted kl 14. Sukk. Håper det snart slipper

Back
Topp