Klagemuren

Kam vi ikke feste denne på viktige tråder?:)

Jeg er såå suuur og lei! Humgersnøden har kommet til sin ære i min kropp igjen. Vært sulten siden kl halv 4 i natt:(. Snart 10 t sult.. uansett hva jeg spiser og hvor ofte.

I dag er en sånn skikkelig dritt dag. Depresjonen tar overhånd og alt er tungt. Håper ikke denne nedturen varer så lenge, da blir det så tungt å jobbe... Gruer meg til å jobbe igjen også i 80% ...sliter meg ut og vertfall viss bipolaren skal krølle til hode mitt.. Nei i dag har jeg mest lyst til å grave meg ned. Sliten, trøtt, lei. Er så lei av å ha bipolar, ikke vite hvordan jeg er fra dag til dag, sliten av å gjøre vanlige ting. Jaja

Ble skikkelig syting nå men fy så godt å få det ut!

I dag er en sånn skikkelig dritt dag. Depresjonen tar overhånd og alt er tungt. Håper ikke denne nedturen varer så lenge, da blir det så tungt å jobbe... Gruer meg til å jobbe igjen også i 80% ...sliter meg ut og vertfall viss bipolaren skal krølle til hode mitt.. Nei i dag har jeg mest lyst til å grave meg ned. Sliten, trøtt, lei. Er så lei av å ha bipolar, ikke vite hvordan jeg er fra dag til dag, sliten av å gjøre vanlige ting. Jaja

Du er ikke alene om å ha en dritt dag :( <3 sender deg en stor klemm!

Jeg klistrer på at jeg er lei av å spy... omtrent hver dag..
Føler jeg stinker oppkast..
Heldigvis ikke like hyppig, noen dager er verre enn andre..

Men, jeg skal ALDRI være fyllasyk igjen.. ALDRI....

Jeg klistrer på at jeg er lei av å spy... omtrent hver dag..
Føler jeg stinker oppkast..
Heldigvis ikke like hyppig, noen dager er verre enn andre..

Men, jeg skal ALDRI være fyllasyk igjen.. ALDRI....

Kjenner til det:(. Husker søstra mi sa til meg i starten at; jaja selv om du ikke får dratt på fylla så slipper du fyllesyka! Og jeg bare ehmm "jeg er fyllesyk hver dag jeg.. og det uten alkohol!" Uff.. stakkars oss, sender deg en stor klemm<3

Ja her slenger jeg og meg på.. Fint å ha en utblåsningstråd!
Jeg er så jævlig lei av å spy at jeg nesten spyr av tanken på det og... Jævla drittgraviditet...

Syns ikke du syter. Det er tøft gjort å beskrive følelsene og sinnstilstanden sin slik du gjør her. Det høres ikke enkelt ut! Sender deg gode klemmer og tanker. Tenker at kroppen din ber deg om å sakke ned tempoet <3

Syns ikke du syter. Det er tøft gjort å beskrive følelsene og sinnstilstanden sin slik du gjør her. Det høres ikke enkelt ut! Sender deg gode klemmer og tanker. Tenker at kroppen din ber deg om å sakke ned tempoet <3

Tusen takk for det og gode klemmer tilbake <3

Shit dag!!!! Jeg er crappy humør etter krangel med Sambo igår. Hjemme med syk liten mor når jeg selv er syk. Jobben kaller i kveld også :( bare rett og en skikkelig dårlig dag! Jeg er sur på alle!!! Utslitt og lite søvn gjør meg til den jeg er idag! Bitter kjerring!

Mest lyst til å legge meg ned å grine

Naboer plager meg når jeg prøver å legge minste med stinkende røyk, banker og slår, skriker i tlf sin og når jeg gåe tur med hunden møter vi på noen som stikker hodet nedi vogna når jeg prøver å få hun til å sove! Absolutt alle irriterer meg idag!

Til og med sur på hunden vår som ikke vil høre på meg :( det skal faktisk en del til!

I dag klager jeg litt på at jeg er lei av å ikke ha kroppen min! :(
Lei av svimling, sliten kropp, kvalme, halsbrann, sure oppstøt, bekkenløsning, trøtthet..
Jeg har en utrolig forståelsesfull og tålmodig mann, som skryter hemningsløst av meg når jeg klarer å gjøre noe - mens jeg sitter og er bitter for alt jeg ikke klarer å gjøre :(

Gjett om det blir hard trening og mye husarbeid med en gang formen er god nok a! :p

Klager på gubben som ligger og snorker HØYT bortpå sofaen her! :p prøvde å få han til å snu seg, la seg i en stilling som ble enda verre!!!

I dag klager jeg litt på at jeg er lei av å ikke ha kroppen min! :(
Lei av svimling, sliten kropp, kvalme, halsbrann, sure oppstøt, bekkenløsning, trøtthet..
Jeg har en utrolig forståelsesfull og tålmodig mann, som skryter hemningsløst av meg når jeg klarer å gjøre noe - mens jeg sitter og er bitter for alt jeg ikke klarer å gjøre :(

Gjett om det blir hard trening og mye husarbeid med en gang formen er god nok a! :p
Når det kommer til det punktet at man lengter etter husarbeid, vindusvask og rensing av sluk:D da begynner man å bli lei:p

Når det kommer til det punktet at man lengter etter husarbeid, vindusvask og rensing av sluk:D da begynner man å bli lei:p
Hahaha!!! Det sier kanskje sitt? :D :D
Jeg lengter etter å vaske badet, få lov til å være med å pusse opp, vaske hus, vaske klær, løpe opp og ned trapper osv! :p

Klager på at folk på jobb får en god dag til å snu til det negativ på 2 sekunder..
Faders kålhuer...

Klager på at jeg er sykemeldt, og virkelig begynner å kjenne på at det er utrolig kjedelig. Savner så veldig å jobbe nå :(

Klager på at jeg i dag klarte å klemme ulna nerven i høyre albue i klem og nå ligger med vondt fra nakken ned til fingrene :( Har ikke tid til dette :/ NåR ryggen endelig skulle ordne seg og formen begynte bli bedre så skulle dette skje :(

Back
Topp