Klagemuren

Klager over en sliten kropp som skriker etter all mulig usunn mat og snop! Men i forhold til mange andre her så er det ingenting!

Klager over hodepine hver dag siden november :( er så sliten og kjei. Har jobbet 100% frem til nå. Eneste jeg gjør når jeg kommer hjem er å sove. "Lillegutt" på 4 år vil jo egentlig ha litt mer energisk mor. Måtte ringe legen i dag å bestille time. Fikk om litt over en uke. Da kommer jeg til å be om 60% sykmelding.

Klager på ustabilt humør og deprimert i hytt og pine! Ser frem til å bli meg selv igjen asså!

Æsj, operert ut en jeksel i underkjeven idag! Hadde betennelse i både tanna og tannkjøttet. Måtte sy 3 sting og alt jeg får ta er 1 Paracet hver 4 time, tre ganger i døgnet, hjelper jo ikke en dritt. F*EN så vondt det er, unner ingen det her :(

Æsj, operert ut en jeksel i underkjeven idag! Hadde betennelse i både tanna og tannkjøttet. Måtte sy 3 sting og alt jeg får ta er 1 Paracet hver 4 time, tre ganger i døgnet, hjelper jo ikke en dritt. F*EN så vondt det er, unner ingen det her :(

Æææh... Høres bare kjipt ut! God bedring.

Jeg savner: livet mitt, være i form, tåle jobb, tåle undersøkelser, være meg selv, humøret mitt, å kunne gjøre ting uten å bli dårlig resten av hele dagen og eller helt dævvsliten, savner å gjøre ting akkurat som normalt, savner å være ordentig på jobb, savner å kunne rydde leiligheten oftere, savner å være mer med venner, savner å gjøre mer andre aktiviteter enn tv osv, som jeg også gjorde før med min kjære. Gaaaad

Livet mitt er en svær kvise av dårlighet og slitenheten som popper ved den minste ting:(

DRIT

Takk for meg...

Nettopp. Som jeg skrev over, ser litt lys i tunnelen nå som det bare er tre måneder igjen :)
Ja, det føles bare litt håpløst i det man står med hodet i do og smaker på middagen sin når den kommer i retur..

Back
Topp