Klagemuren

Nei jeg er bare så sykt klar.... hjelper å høre på litt musikk og synge til :p. Men hadde jeg vært i uke 37 nå så kunne jeg godt bare føde ass.
Skjønner det, Men tenk heller uke 40 +, slipper du bli så innmari møkka lei mot slutten :p
 
Kommer til å ta keisersnitt på meg selv XD

Takk for at du får meg til å le litt <3
Haha, prøv å la være!
Vi får begynne med perineummassasje og bringebærkapsler så fort vi kan, og håpe det ikke går over iallfall!
 
Haha, prøv å la være!
Vi får begynne med perineummassasje og bringebærkapsler så fort vi kan, og håpe det ikke går over iallfall!

:p. Ba kjærsten ta med keisersnitt utstyr på vei hjem fra pokerkvelden sin nå :p.

Oh Nice, er det for å forebygge at det skal gå over?:). Ja gud .. det orker jeg ikke asså.. at det skal gå over 37..... :(
 
:p. Ba kjærsten ta med keisersnitt utstyr på vei hjem fra pokerkvelden sin nå :p.

Oh Nice, er det for å forebygge at det skal gå over?:). Ja gud .. det orker jeg ikke asså.. at det skal gå over 37..... :(
Tror du må tenke 40 uker og så klikke etter det.
 
:p. Ba kjærsten ta med keisersnitt utstyr på vei hjem fra pokerkvelden sin nå :p.

Oh Nice, er det for å forebygge at det skal gå over?:). Ja gud .. det orker jeg ikke asså.. at det skal gå over 37..... :(
Tror nok du gjør lurt i å innstille deg på minst 40 uker.
Det er for å forebygge revning, men man skal ikke gjøre det før uke 34 fordi det kan starte noe modning ellernoe.
 
Jeg begynner å kjede meg jeg. Jeg klarer ikke lenger å være med på alt gøy som skjer rundt meg - typ ute på byen, ski, gåturer, storbyhelg +++ Når i tillegg mannen fester fra seg før han skal bli far og er ute hver helg syns jeg bare det hele er kjedelig!!
 
Tror nok du gjør lurt i å innstille deg på minst 40 uker.
Det er for å forebygge revning, men man skal ikke gjøre det før uke 34 fordi det kan starte noe modning ellernoe.

Ja... jeg har bestilt akutt kiropraktor time i morgen så håper det seriøst kan ta knekken på alle disse rygg og bekken smertene. Hvis det går over kan jeg forberede meg mer på å gå over..

Hvordan er det med deg?:)
 
Ja... jeg har bestilt akutt kiropraktor time i morgen så håper det seriøst kan ta knekken på alle disse rygg og bekken smertene. Hvis det går over kan jeg forberede meg mer på å gå over..

Hvordan er det med deg?:)
Da håper jeg det hjelper deg :)
Går bra med meg, mest hormonene som er plagsomme her :p
 
Om man instiller seg på å føde i uke 37 tror jeg ukene frem til fødsel kan bli jææææævlig dryge (hvis man ikke føder i det sekundet man bikker 37+0 liksom). Jeg velger i alle fall å innstille med på overtid, så kan jeg heller bli positivt overrasket. Ja,mdet er tungt å være gravid, men det blir ikke noe lettere om man er negativ hele tiden :p
 
Om man instiller seg på å føde i uke 37 tror jeg ukene frem til fødsel kan bli jææææævlig dryge (hvis man ikke føder i det sekundet man bikker 37+0 liksom). Jeg velger i alle fall å innstille med på overtid, så kan jeg heller bli positivt overrasket. Ja,mdet er tungt å være gravid, men det blir ikke noe lettere om man er negativ hele tiden :p
Nei, tror man bare må tenke 40 +...
 
Ja... jeg har bestilt akutt kiropraktor time i morgen så håper det seriøst kan ta knekken på alle disse rygg og bekken smertene. Hvis det går over kan jeg forberede meg mer på å gå over..

Hvordan er det med deg?:)
Håper du får hjelp..
Her blir jeg dårlig i rygg og bekken om jeg ikke trener litt, helt utrolig ...
Men det funker jo ikke for alle ....
 
Håper du får hjelp..
Her blir jeg dårlig i rygg og bekken om jeg ikke trener litt, helt utrolig ...
Men det funker jo ikke for alle ....

Ja takk.. så god du er <3:). Det håper jeg også.. har lest at kiropraktor kan være veldig hjelpende:).

Jeg var på fødselsforberedende kurs del 2 med svømme trening bare, og etter det gikk det bare nedover :/. Men kjempe glad for at det funker for deg! :)<3
 
Jeg har trodd hele tiden at jeg kommer til å føde tidlig, men jeg vet at sannsynligheten er mye høyere for at jeg går over, så her prøver jeg heller å overbevise meg selv om overtid!
Hvis du er lei nå, kan du sikkert gange det med 10 hvis du er innstilt på fødsel i uke 37 og du må gå på overtid! Gjør deg selv en tjeneste og ta en dag av gangen, selv om det er dritt ;)
 
Jeg har trodd hele tiden at jeg kommer til å føde tidlig, men jeg vet at sannsynligheten er mye høyere for at jeg går over, så her prøver jeg heller å overbevise meg selv om overtid!
Hvis du er lei nå, kan du sikkert gange det med 10 hvis du er innstilt på fødsel i uke 37 og du må gå på overtid! Gjør deg selv en tjeneste og ta en dag av gangen, selv om det er dritt ;)

Jeg har hele veien forberedt meg på å føde over. Sikkert langt over og:p. Måtte bare få ut litt vondt frustrasjon her:). Er ikke innstilt på å føde i uke 37 i det hele tatt, men det hadde vært så sinnsykt fint! Jah.. en dag av gangen med smerter ja.. også hjelper det veldig med litt galgenhumor når man ligger i vond rygg og bekken konstant.. det gjør ikke at tida går fortere akkurat XD. Nei ja.. sånn er det!
 
Back
Topp