Klagemuren

Vi hadde oksestek til middag.
Kjøttet smakte forferdelig, så det blei poteter, grønnsaker og saus på meg.. SKUFFA!!

I tillegg til alle graviditetsplagene har jeg nå fått omgangssyken! Blæh...

I tillegg til alle graviditetsplagene har jeg nå fått omgangssyken! Blæh...
Føler med deg! Nettopp hatt den selv, kasta opp 24 timer i strekk omtrent!

Off... Det hørtes tungt ut! God bedring :-)
Det var ikke noe å anbefale! Heldigvis kasta guttungen opp kun en gang! Tror jeg ble hardere rammet oga svangerskapet kanskje? Takk,mog god bedring til deg også :)

Det var ikke noe å anbefale! Heldigvis kasta guttungen opp kun en gang! Tror jeg ble hardere rammet oga svangerskapet kanskje? Takk,mog god bedring til deg også :)
Takk! :-)
Guttungen min spøy i 3 dager han. Siste dag hjemme før Bhg i morgen igjen. Heldigvis ble samboern hjemme med oss. Så jeg ligger bare i senga :-)

Takk! :-)
Guttungen min spøy i 3 dager han. Siste dag hjemme før Bhg i morgen igjen. Heldigvis ble samboern hjemme med oss. Så jeg ligger bare i senga :-)
3 dager!? :o stakkars!

Er så lei av denne hodepinen!! Nå er jeg på 6.dagen med hodepine som kommer og går. Med en gang jeg er på jobb og anstrenger meg litt, dukker den opp. I natt har jeg hatt intens hodepine som sitter i enda. Måtte opp og ta to paracet og spise litt. Lurer på om jeg må sykemelde meg et par dager, til det her roer seg...

Er så lei av denne hodepinen!! Nå er jeg på 6.dagen med hodepine som kommer og går. Med en gang jeg er på jobb og anstrenger meg litt, dukker den opp. I natt har jeg hatt intens hodepine som sitter i enda. Måtte opp og ta to paracet og spise litt. Lurer på om jeg må sykemelde meg et par dager, til det her roer seg...
Sikkert ikke dumt :)

Trøtt og sliten så til de grader!
Fatter ikke at det er mulig!
Har hørt fra mine gravide venninner at de er slitne og trøtte, men viste ikke at det kunne være såååå ille.

Jeg som stort sett aldri ligger på sofaen har nå snart laget meg et rede der og nrk.no tv har fått økte besøkstall!
Blæææææ!! Lei.no! :sour::confused::bored::shy:

Enda en dag som starter med monsterkvalme og oppkast. Liker ikke å klage, men jeg er så jævlig lei nå!!! Fungerer jo ikke i det hele tatt og sitter bare og ser på alt som burde vært gjort men som jeg ikke makter å gjøre. Blæææææh :(

Huff, jeg har blitt så ekstremt kvalm.... :eek: Passerte 11 uker på fredag og da kom det kastende på meg, har vært sånn nogenlunde heldig før det, kun litt uggen... Men nei da, slapp visst ikke unna :(
Jaggu godt sønnen min skal være på avlastning fra i dag til torsdag, så får jeg litt tid for meg selv, stakkar han har ikke fått mye oppmerksomhet de siste dagene:(

Puh, dagens utblåsning...

Åh denne tråden passer meg ypperlig i dag!

Jeg tror det er no helvettes hcg driiitttt nivå som har gått i ball i går kveld og i dag og jeg er forbanna, sur, oppgitt, lei meg, trist alt på engang. Fikk ikke sove i natt heller så det hjelper ikke akkurat på heller. Også klør jeg hele tida. AAAARRRRGGGG

Back
Topp