IKM uke 9

Jeg ser jo at det er noe hos deg. Men det er vanskelig å se om det er farge eller skygge. Jeg får skyggestreker i hopetall iallfall. Det er lett å se at noe kan skyggelegges der teststreken skal være. Jeg håper hardt at det er hcg som trigger noe.
11 dpo på meg i dag. MEN det er jo fortsatt tidlig. Jeg krysser fingra for oss!
Da er vi jo nesten likt i løypa. Jeg ser jo noe skyggete på din test også, men det er umulig å vite, ja. Er det ikke skygge skal jo streken bli sterkere .. Men selvom det er skygge hittil, betyr det ikke at det ikke kan bli noe – som du sier. Det er fortsatt tidlig! En god venninne av meg testet hver dag fra 10dpo og fikk ikke antydning til strek før 14 dpo :happy119 Lenge leve håpet!

Jeg heier og krysser fingrene jeg også :hug007

Neeei.. Ikke TR :smiley-angry019 Vil ha deg med videre. :HeartredTrenger en rosa tusj til å lage strek med! Strek er strek!
Jeg vil også!
Litt mer tydelig strek etter at den har tørka!
Klamrer meg til håpet :laughing002

Vedlegg

• BAA3A392-84DB-4E2E-AC35-4C4D0D5031AD.jpeg
    BAA3A392-84DB-4E2E-AC35-4C4D0D5031AD.jpeg
    29,1 KB · Visninger: 149
10 dpo og negativ test. Tempen falt idag også, noe som er tidlig da jeg har en lutealfase på 14-15 dager..

skikkelig mye synptomer, men noen sykluser er sånn for meg av og til. Så nå har jeg egentlig gitt opp denne syklusen og er klar for neste:)

78040FB1-81D8-45AB-B7AB-9CAE2A949BBE.jpeg

727BA15E-8A30-4E7D-AE03-59CB9DF834EA.jpeg

Gratulerer til alle med positive tester :Heartred
Krysser fingrene for dere som enda har noen dager til IKM :Heartred
Masse babystøv til dere som går inn i ny PP :Heartred

Her har TR kommet, går inn i PP.. snart 30 tror jeg :)

Det er veldig fint om dere sier «jeg kan settes på gravid / TR», så slipper jeg å gjette på om dere vil plasseres med en gang eller vente :)

Det er veldig fint om dere sier «jeg kan settes på gravid / TR», så slipper jeg å gjette på om dere vil plasseres med en gang eller vente :)
Jeg føler veldig med deg. Her har vi en kommende storebror som blir 11 år før han får søsken, om vi er så heldig å gå til termin denne gangen. Har vært en evig lang prosess med lillesøster/lillebror. Håper det klaffer for dere snart:Heartred

Jeg føler veldig med deg. Her har vi en kommende storebror som blir 11 år før han får søsken, om vi er så heldig å gå til termin denne gangen. Har vært en evig lang prosess med lillesøster/lillebror. Håper det klaffer for dere snart:Heartred
Tusen takk, gode deg :Heartred Det kan være et hardt game dette ja, begynner å bli rimelig lei av hele prosessen :p mannen også, han sa senest i går at han var «drit lei av å lage baby» :hilarious:
krysser alt jeg har for at spiren deres sitter og dere får en frisk lillesøster/bror rundt termin :Heartred

Jeg har sluttet å teste etter blank 11 dpo, nå blir det ikke test før evt. Uteblitt mens. Ble skrullete jo.:arghh:
Sånn har jeg det også... Vanskelig å la være å teste, men skuffelsen er stor når testene er blanke... Jeg liker egentlig dpoland, for da er "jobben gjort" og man kan håpe, men de siste dagene er nervepirrende... Tok en negativ test inatt, 10 dpo, så nå venter jeg, tror jeg...

Stor klem til deg:Heartred Sender masse babystøv og håper at neste pp er the one!

Tusen takk :Heartred hvordan går det med deg? :Heartred Ble så innmari glad da det klaffet for dere, tror vi har vært i samme IKM-gruppe før :Heartred
Det går veien så langt:Heartred 4+0 i dag, og sier meg ferdig med testing:joyful: Ja, vi har vært i flere tror jeg! Blir noen når man holder på over lengre tid:shy:

Vedlegg

• E3C2EBF8-78E3-4D4E-89D9-8F2A30966E47.jpeg
    E3C2EBF8-78E3-4D4E-89D9-8F2A30966E47.jpeg
    44 KB · Visninger: 117
Det går veien så langt:Heartred 4+0 i dag, og sier meg ferdig med testing:joyful: Ja, vi har vært i flere tror jeg! Blir noen når man holder på over lengre tid:shy:
Helt sant, vi har noen PP’er begge to :)
Kjempefine tester! :Heartred Masse lykke til til dere, håper du får et fint svangerskap og en nydelig skatt til termin :Heartred

Back
Topp