Ahh, jeg krysser fingrene for at det klaffer nå!!Helt okVi hadde egentlig ikke planlagt fler. Men pga CV-19 så flyttet vil bryllupet til neste år og da så vi en åpning til å få en til nå mens jeg går siste året på skole. Å få barn i desember har jeg gjort før og å få barn på nyåret blir midt i bachelorforberedelser. Må ta vare på meg og mine ting også
![]()
Ja, blir tilbake på pilla. Frem til mannen blir enig i å snippe sekken.
Men hvordan i all verden klarer du å være så selvdisiplinert?
Jeg hadde gjerne sagt på forhånd at "vi prøver kun denne PP". Men hadde jo aldri klart å holde det, dersom det ikke klaffet. Og hvert fall ikke for alltid. Kunne gjerne utsatt det, men.. Tørr dere å snippe sekken altså? Ikke redd for å angre?Heier på positiv test for deg!!

Og jeg orker jo egentlig ikke BP pga skygger. Jeg er sikker på at jeg ser noe, men samtidig vet jeg veldig godt at det kan være skygge. 

Måtte prøve en CB i tillegg. En aldri så liten skyggestrek der også.. Ikke si kjemisk for testene var blanke i går. Det er for sent. Jeg er sikker på nå at dette er bevisst spill fra produsentene faktisk 
Er det for at man kanskje tar flere etter hverandre, altså bruker flere tester, slik at man skal kjøpe flere neste gang?
Testene virker svakere igjen nå. IKM idag, men tr ikke kommet. Håper virkelig den kommer veldig snart, vil ikke bli mye forsinket.. Vil bare komme igang med ny pp. Får se det positive, at vi fortsatt virker etter 7 år
Dere er fine!
Har fått masse skygger på BP før altså ... Men er umulig å ikke få opp håpet