IKM uke 9

Helt ok :) Vi hadde egentlig ikke planlagt fler. Men pga CV-19 så flyttet vil bryllupet til neste år og da så vi en åpning til å få en til nå mens jeg går siste året på skole. Å få barn i desember har jeg gjort før og å få barn på nyåret blir midt i bachelorforberedelser. Må ta vare på meg og mine ting også :)
Ja, blir tilbake på pilla. Frem til mannen blir enig i å snippe sekken.
Ahh, jeg krysser fingrene for at det klaffer nå!! :Heartred Men hvordan i all verden klarer du å være så selvdisiplinert? :angelic:Jeg hadde gjerne sagt på forhånd at "vi prøver kun denne PP". Men hadde jo aldri klart å holde det, dersom det ikke klaffet. Og hvert fall ikke for alltid. Kunne gjerne utsatt det, men.. Tørr dere å snippe sekken altså? Ikke redd for å angre?:)
Heier på positiv test for deg!!:smiley-angelic001

Ahh, jeg krysser fingrene for at det klaffer nå!! :Heartred Men hvordan i all verden klarer du å være så selvdisiplinert? :angelic:Jeg hadde gjerne sagt på forhånd at "vi prøver kun denne PP". Men hadde jo aldri klart å holde det, dersom det ikke klaffet. Og hvert fall ikke for alltid. Kunne gjerne utsatt det, men.. Tørr dere å snippe sekken altså? Ikke redd for å angre?:)
Heier på positiv test for deg!!:smiley-angelic001
Takk :D Tja, vi har to stk fra før, og jeg er nå nettopp blitt 37 år og klokka tikker. Mannen er ikke så interessert i å vente til etter bryllupet, for han nærmer seg 40. Samtidig vil jeg ut i jobb etter neste sommer og begynner med master samtidig.

Jeg tør nok å snippe sekken, litt værre med han som må gjennomføre det :hilarious:

Takk :D Tja, vi har to stk fra før, og jeg er nå nettopp blitt 37 år og klokka tikker. Mannen er ikke så interessert i å vente til etter bryllupet, for han nærmer seg 40. Samtidig vil jeg ut i jobb etter neste sommer og begynner med master samtidig.

Jeg tør nok å snippe sekken, litt værre med han som må gjennomføre det :hilarious:
Håper virkelig for din skyld at det kommer en spire som klamrer seg fast <3

Snapchat-612472792.jpg

Vet ikke hvor mye som kan sees men den slår ut på både tidlig og vanlig, da jeg nettopp tok nye tester:happy:

Helt ok :) Vi hadde egentlig ikke planlagt fler. Men pga CV-19 så flyttet vil bryllupet til neste år og da så vi en åpning til å få en til nå mens jeg går siste året på skole. Å få barn i desember har jeg gjort før og å få barn på nyåret blir midt i bachelorforberedelser. Må ta vare på meg og mine ting også :)
Ja, blir tilbake på pilla. Frem til mannen blir enig i å snippe sekken.
Skjønner. Håper virkelig det klaffer nå da! <3

Helt blenda hvite tester. 14 Dpo, men ingen tegn til mensen enda. Kjeeedeliig å vente på mensen,føler neste PP er så langt unna..

Vedlegg

• EEF5BDBB-F147-4260-ADC6-DC39494AA16C.jpeg
    EEF5BDBB-F147-4260-ADC6-DC39494AA16C.jpeg
    21,6 KB · Visninger: 81
Fant tilfeldigvis en BP tidligtest som jeg absolutt ikke stod å gravde etter på badet :smiley-angelic006

Og jeg har latt det skje igjen ... Føler jeg ser noe :arghh: Og jeg orker jo egentlig ikke BP pga skygger. Jeg er sikker på at jeg ser noe, men samtidig vet jeg veldig godt at det kan være skygge.

Hjelp? Ser dere noe? Jeg blir altså helt gæren i dpo-land :meh:

Vedlegg

• IMG_2560.JPG
    IMG_2560.JPG
    32,6 KB · Visninger: 119
  • IMG_2547-kopi.jpg
    IMG_2547-kopi.jpg
    32,1 KB · Visninger: 119
  • IMG_8E5D6F2A5648-1.jpeg
    IMG_8E5D6F2A5648-1.jpeg
    39,9 KB · Visninger: 120
  • IMG_2555-kopi.jpg
    IMG_2555-kopi.jpg
    41,9 KB · Visninger: 117
Fant tilfeldigvis en BP tidligtest som jeg absolutt ikke stod å gravde etter på badet :smiley-angelic006

Og jeg har latt det skje igjen ... Føler jeg ser noe :arghh: Og jeg orker jo egentlig ikke BP pga skygger. Jeg er sikker på at jeg ser noe, men samtidig vet jeg veldig godt at det kan være skygge.

Jeg skimter noe på bilde 2 :joyful:

Jeg skimter noe på bilde 2 :joyful:
Fjoh! Om det så bare en skyggestrek, så er det hvert fall godt å vite at noen andre "ser" noe :hilarious: Får vel det enten avkreftet/bekreftet i løpet av de to neste dagene :wacky:

2F930ED1-D3BC-4A09-A9CC-37CD1BC3FD24.jpeg
Kjenner jeg blir irritert.. Lurer på om disse produsentene bevisst prøver å forvirre oss for at vi skal bli helt testegale..?
Ikm i dag. 14dpo. Spottingen og menssmertene er godt i gang så jeg vet at tr er rett rundt hjørnet. Bare sånn heeelt for moroskyld tok jeg en BP som ankom med posten i dag (den nederste), skimtet en skygge så tenkte jeg skulle ta en til for å se om den ble lik. Det ble den IKKE. Der kan vi snakke om skygge?? :banghead: Måtte prøve en CB i tillegg. En aldri så liten skyggestrek der også.. Ikke si kjemisk for testene var blanke i går. Det er for sent. Jeg er sikker på nå at dette er bevisst spill fra produsentene faktisk :jimlad:

Vis vedlegget 350322
Kjenner jeg blir irritert.. Lurer på om disse produsentene bevisst prøver å forvirre oss for at vi skal bli helt testegale..?
Ikm i dag. 14dpo. Spottingen og menssmertene er godt i gang så jeg vet at tr er rett rundt hjørnet. Bare sånn heeelt for moroskyld tok jeg en BP som ankom med posten i dag (den nederste), skimtet en skygge så tenkte jeg skulle ta en til for å se om den ble lik. Det ble den IKKE. Der kan vi snakke om skygge?? :banghead: Måtte prøve en CB i tillegg. En aldri så liten skyggestrek der også.. Ikke si kjemisk for testene var blanke i går. Det er for sent. Jeg er sikker på nå at dette er bevisst spill fra produsentene faktisk :jimlad:
Jeg hadde fått stort håp om jeg hadde fått de testene :wideyed: Er det for at man kanskje tar flere etter hverandre, altså bruker flere tester, slik at man skal kjøpe flere neste gang? :hilarious: Ikke vet jeg, men utrolig frustrerende da!! Som om ikke dette er tøft nok i utgangspunktet :meh:

Vis vedlegget 350322
Slik hadde jeg det forrige pp og, negativ frem til dagen tr kom, da kom jaggu positive tester og.. denne gangen begynte de på 9 dpo så har et ørlite håp nå

Her er nok kjemisk ja.. :grumpy: Testene virker svakere igjen nå. IKM idag, men tr ikke kommet. Håper virkelig den kommer veldig snart, vil ikke bli mye forsinket.. Vil bare komme igang med ny pp. Får se det positive, at vi fortsatt virker etter 7 år :rolleyes:

Håper virkelig for din skyld at det kommer en spire som klamrer seg fast <3
Skjønner. Håper virkelig det klaffer nå da! <3
Tusen takk, dere :Heartbigred Dere er fine!

Nå stikker og murrer det fælt her. I hofter og alt som er. Sååå trøtt. Uggen i dag også. Og tempen er fortsatt høy på 37,5.
Har spottet litt mer. Men skjønner at det er ganske vanlig at mange forveksler sporblødningen med en «lett mensen».
MEN jeg forbereder meg på tidenes mensenh**vete. Jeg har lyst til å holde meg i noen timer nå for å teste i kveld. Ser flere får resultater på kveldstid. Men bør vel vente til i morgen. :disgust

Jeg ser no! Hvilken dpo er du igjen..?

Jeg ser no! Hvilken dpo er du igjen..?
Takk! Holdt jeg på å si :hilarious: Jeg er 9 dpo :shy: Har fått masse skygger på BP før altså ... Men er umulig å ikke få opp håpet :arghh:

Jeg fikk veldig svak strek i dag, 10/11 dpo. Blenda i går. Meeen, som jeg har skrevet før begynte spottinga i går. Spotter alltid før TR. Så vet ikke helt hva jeg skal tro eller føle:confused:

Takk! Holdt jeg på å si :hilarious: Jeg er 9 dpo :shy: Har fått masse skygger på BP før altså ... Men er umulig å ikke få opp håpet :arghh:

Skjønner deg!!! Jeg har også fått flere skygger på BP. Og CB. Og rfsu. Det er kjipt. Og eneste måten er jo bare å teste igjen ♥️ Men dette var jo en «tydeli» skyggestrek, hvis man kan si det slik. Jeg får ikke zoomet inn noe særlig på bildet ditt..

Jeg fikk veldig svak strek i dag, 10/11 dpo. Blenda i går. Meeen, som jeg har skrevet før begynte spottinga i går. Spotter alltid før TR. Så vet ikke helt hva jeg skal tro eller føle:confused:

Håper for oss begge at det er en liten festeblødning!

Back
Topp