IKM uke 9

Blenda 10dpo, føles helt greit, da satser vi på 2022-bebis:happy:
66EA515A-2D32-4D7A-84A6-17B2985D6EEF.jpeg

Negativ test 9 dpo- 2 dager etter «festedipp», så da var det nok bare en dipp. Medium- dama sa at vi kom til å bli gravide i mai, men jeg var helt skråsikker på at det hadde klaffa nå. Vi må nok vente enda noen måneder vi:p

Vis vedlegget 350247
Jeg har lest at det kan ta flere dager etter egget har festet seg før man får positiv test, så håpet er ikke ute før TR er her:joyful:

Håper du har rett:) kan skimte noe på gårdagens test. Dagens er helt blenda :sorry:
Jeg opplever å få sterkere streker på kvelden, prøver du på kveld og? Jeg får supersvake streker nå, dog er jeg 10 dpo så kunne vel ikke forvente så mye mer to dager etter dippet men merker at dagens er såvidt sterkere enn i går kveld så her håper jeg kveldens test blir sterkere igjen. Om ikke så er vel mitt håp ute og?

10 dpo. Mer tissetrengt, fortsatt uggen og trøtt. Det murrer fortsatt. Og det skjer noe rundt den ene puppen, lissom.. Hadde noe som var likt festeblødning i går, så da kan det fortsatt være for tidlig å teste.

Dette er ENESTE pp vi skal ha, så det er nå eller aldri. :shy:
Sist jeg var gravid hadde jeg helt blank 10 dpo og tydelig strek 12. så fortsatt håp ❤️

Jeg opplever å få sterkere streker på kvelden, prøver du på kveld og? Jeg får supersvake streker nå, dog er jeg 10 dpo så kunne vel ikke forvente så mye mer to dager etter dippet men merker at dagens er såvidt sterkere enn i går kveld så her håper jeg kveldens test blir sterkere igjen. Om ikke så er vel mitt håp ute og?

Har ikke prøvd på kvelden nei. Kanskje jeg ryker på en i kveld:) hvor lenge holder du deg før du tester?

Har ikke prøvd på kvelden nei. Kanskje jeg ryker på en i kveld:) hvor lenge holder du deg før du tester?
Jeg prøver å holde meg 4 timer, men noen ganger blir det 3:happy: håper du får strek snart. Her er det tydelige forskjeller på testene som var blanke og de med svak strek så innbiller meg i alle fall ikke dette. Dog kan det gå begge veier enn så lenge:happy:

Jeg prøver å holde meg 4 timer, men noen ganger blir det 3:happy: håper du får strek snart. Her er det tydelige forskjeller på testene som var blanke og de med svak strek så innbiller meg i alle fall ikke dette. Dog kan det gå begge veier enn så lenge:happy:

Takk for svar:Heartpink tror nok dette går veien for deg:love7

Sist jeg var gravid hadde jeg helt blank 10 dpo og tydelig strek 12. så fortsatt håp ❤️
Takk <3 Kom litt mer rosa på toalettbesøket nå.. :P Med mensen pleier jeg å spotte først.
Søren, kanskje det er tante rød som kommer.. :angry3

Så kjedelig. Det er så nedtur hver gang tr kommer.
Ja, det er kjipern. Iallfall nå som vi skal prøve på nr 3 KUN denne ene syklusen. Også er vi ferdig. Er jo fullstendig lottotrekning, men med symptomer nå de siste dagene, så har jeg ikke mistet trua helt. Det skjer for mye i kroppen nå. Med mensen pleier jeg å få VONDT. Murringene jeg kjenner nå er mer «arbeidsfølelse» og stikninger.. vondt i korsrygg og hofter. Mer stikking i puppa utover de siste timene nå.. Så lenge jeg ikke blør mer i dag, så håper jeg på at det er noe som har klort seg fast inni der :shy:

Last edited:
Ja, det er kjipern. Iallfall nå som vi skal prøve på nr 3 KUN denne ene syklusen. Også er vi ferdig. Er jo fullstendig lottotrekning, men med symptomer nå de siste dagene, så har jeg ikke mistet trua helt. Det skjer for mye i kroppen nå. Med mensen pleier jeg å få VONDT. Murringene jeg kjenner nå er mer «arbeidsfølelse» og stikninger.. vondt i korsrygg og hofter. Mer stikking i puppa utover de siste timene nå.. Så lenge jeg ikke blør mer i dag, så håper jeg på at det er noe som har klort seg fast inni der :shy:
Da er det fortsatt håp. Høres jo lovende ut med symptomene da! Kjedelig å bare ha en prøveperiode, Begynner du på prevensjon igjen om det ikke går nå? Du trenger ikke svare hvis det er for privat å spørre om.

Da er det fortsatt håp. Høres jo lovende ut med symptomene da! Kjedelig å bare ha en prøveperiode, Begynner du på prevensjon igjen om det ikke går nå? Du trenger ikke svare hvis det er for privat å spørre om.

Helt ok :) Vi hadde egentlig ikke planlagt fler. Men pga CV-19 så flyttet vil bryllupet til neste år og da så vi en åpning til å få en til nå mens jeg går siste året på skole. Å få barn i desember har jeg gjort før og å få barn på nyåret blir midt i bachelorforberedelser. Må ta vare på meg og mine ting også :)
Ja, blir tilbake på pilla. Frem til mannen blir enig i å snippe sekken.

Back
Topp