Gratulerer!!Hjelp!!!!
Skjelven.... jeg klarte ikke vente mer og tok test nå i ettermiddag. Bare tre timer siden sist jeg hadde vært på toalettet men... 13 dpo.
Da stemte følelsen jeg hadde.
Jeg ER graviiiiiid
Klarer nesten ikke tro det selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!Hjelp!!!!
Skjelven.... jeg klarte ikke vente mer og tok test nå i ettermiddag. Bare tre timer siden sist jeg hadde vært på toalettet men... 13 dpo.
Da stemte følelsen jeg hadde.
Jeg ER graviiiiiid
Klarer nesten ikke tro det selv
Spennende! Har du bilde? Hvor mange dpo?Jeg har fått en supersvak positiv test i kveld. Ingenting(må virkelig ligge godviljen til om man skal skimte noe) før i dag.. nå håper jeg virkelig at dette er en terminspire og ikke enda en kjemisk/sa
Hmm.. hvor tidlig etter implantasjonen kan man teste?
Har ikke blødd noe mer etter bloddråpen på papiret i dag formiddag. Er skikkelig uggen i kroppen..
Aha, tusen takk! Takk for svar Da vil jeg mest sannsynlig ikke se noe i morgen heller dersom jeg faktisk er gravid. Klarer jeg å vente til onsdag..? NeppeFant dette i en annen tråd tidligere.
Edit: Dette besvarte kanskje ikke helt det du spurte om. Men det står at det tar ca 2 dager (minst) som regel. Men ingen regel uten unntak.
Fant dette i en annen tråd tidligere.
Aha, tusen takk! Takk for svar Da vil jeg mest sannsynlig ikke se noe i morgen heller dersom jeg faktisk er gravid. Klarer jeg å vente til onsdag..? Neppe
Ja, prøvingen opptar virkelig hverdagen Det er slitsomt, og de negative testene hjelper ikke på...11 DPO og like hvit. Tror nesten ikke jeg har sett så hvite tester før. Jeg holder på å klikke. Det eneste som opptar meg om dagen er babyverden og babyer på Instagram.
Føler jeg virkelig holder på å bli skrullete.
Husk at 8 dpo er veldig tidlig Ikke sikkert et befruktet egg har festet seg en gang8 DPO og ingen antydning til strek
Du er ikke alene11 DPO og like hvit. Tror nesten ikke jeg har sett så hvite tester før. Jeg holder på å klikke. Det eneste som opptar meg om dagen er babyverden og babyer på Instagram.
Føler jeg virkelig holder på å bli skrullete.