IKM uke 9

Hjelp!!!!
Skjelven.... jeg klarte ikke vente mer og tok test nå i ettermiddag. Bare tre timer siden sist jeg hadde vært på toalettet men... 13 dpo.
Da stemte følelsen jeg hadde.
Jeg ER graviiiiiid :Heartpink

Klarer nesten ikke tro det selv :love017
Gratulerer!! :gen014

Jeg har fått en supersvak positiv test i kveld. Ingenting(må virkelig ligge godviljen til om man skal skimte noe) før i dag.. nå håper jeg virkelig at dette er en terminspire og ikke enda en kjemisk/sa

Jeg har fått en supersvak positiv test i kveld. Ingenting(må virkelig ligge godviljen til om man skal skimte noe) før i dag.. nå håper jeg virkelig at dette er en terminspire og ikke enda en kjemisk/sa
Spennende! Har du bilde?:angelic: Hvor mange dpo?

Hmm.. hvor tidlig etter implantasjonen kan man teste?
Har ikke blødd noe mer etter bloddråpen på papiret i dag formiddag. Er skikkelig uggen i kroppen..

Hmm.. hvor tidlig etter implantasjonen kan man teste?
Har ikke blødd noe mer etter bloddråpen på papiret i dag formiddag. Er skikkelig uggen i kroppen..

Fant dette i en annen tråd tidligere.

Edit: Dette besvarte kanskje ikke helt det du spurte om. Men det står at det tar ca 2 dager (minst) som regel. Men ingen regel uten unntak. :wacky:

Vedlegg

• 3284CFD4-F125-4F34-BD4E-482485F52AFE.jpeg
    3284CFD4-F125-4F34-BD4E-482485F52AFE.jpeg
    31,8 KB · Visninger: 89
Fant dette i en annen tråd tidligere.

Edit: Dette besvarte kanskje ikke helt det du spurte om. Men det står at det tar ca 2 dager (minst) som regel. Men ingen regel uten unntak. :wacky:
Aha, tusen takk! Takk for svar ♥️ Da vil jeg mest sannsynlig ikke se noe i morgen heller dersom jeg faktisk er gravid. Klarer jeg å vente til onsdag..? Neppe :rolleyes:

Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. De siste dagene nå har jeg hatt mye stikkinger i livmor. Og i går når jeg nøys stakk det skikkelig til. Pleier å ha litt murringer før tr men aldri stikking.blir helt forvirret :schocked028

Hadde egentlig ikke tenkt å teste igjen i dag, men har så vondt i brystene at jeg dro ut og kjøpte en test likevel.

:dead:

Jeg begynte å grine når jeg så denne.. Den er litt lite definert - jeg hadde den i 10 sekunder også skjedde det liksom aldri noe så jeg dyppa den nedi en gang til - og da slo det liksom to bølger innover testen og vaska den litt ut :rolleyes:

men denne er jo ganske.. Jeg trenger ikke myse i hvert fall! Har veldig TR-murringer ikveld da og kjenner meg så engstelig..

700A13CB-83A2-4A02-804F-C9F7961196CE.jpeg
56062FB3-93FF-42D1-8B1F-F29EA6535B75.jpeg

(Jeg måtte selvfølgelig rive den opp for å studere den ordentlig :hilarious:)

DPO 8/10

11 DPO og like hvit. Tror nesten ikke jeg har sett så hvite tester før. Jeg holder på å klikke. Det eneste som opptar meg om dagen er babyverden og babyer på Instagram.

Føler jeg virkelig holder på å bli skrullete. :arghh:

Vedlegg

• AFBDB5C3-4B5B-4760-8DBF-B50C8E2AEA88.jpeg
    AFBDB5C3-4B5B-4760-8DBF-B50C8E2AEA88.jpeg
    41,1 KB · Visninger: 87
11 DPO og like hvit. Tror nesten ikke jeg har sett så hvite tester før. Jeg holder på å klikke. Det eneste som opptar meg om dagen er babyverden og babyer på Instagram.

Ja, prøvingen opptar virkelig hverdagen:banghead: Det er slitsomt, og de negative testene hjelper ikke på...

8 DPO og ingen antydning til strek :(

Vedlegg

• C580F8E0-A81C-4CD3-9E99-3FD8694572AC.jpeg
    C580F8E0-A81C-4CD3-9E99-3FD8694572AC.jpeg
    21,5 KB · Visninger: 64
9 dpo og dag to med skikkelig j****** PMS-humør og menssmerter ... tempen er på vei opp igjen da, heldigvis. Tester i morgen med Make Sure (vanlig) :smiley-angelic001

Vedlegg

• Skjermbilde 2021-03-02 kl. 08.25.18.png
    Skjermbilde 2021-03-02 kl. 08.25.18.png
    149,4 KB · Visninger: 70
Dagens test 13 dpo er som forventet blenda:sorry: Skuffende... Siden jeg har pcos vet jeg ikke om eller når jeg får mens, men jeg kan bare settes opp på tr. Men gratulerer til alle som har fått positive tester så langt! Og lykke til dere andre:love2

10 dpo. Mer tissetrengt, fortsatt uggen og trøtt. Det murrer fortsatt. Og det skjer noe rundt den ene puppen, lissom.. Hadde noe som var likt festeblødning i går, så da kan det fortsatt være for tidlig å teste.

Dette er ENESTE pp vi skal ha, så det er nå eller aldri. :shy:

Vedlegg

• 56A9E260-3CF6-42E6-8BFD-D11F854B45E7.jpeg
    56A9E260-3CF6-42E6-8BFD-D11F854B45E7.jpeg
    42,5 KB · Visninger: 115
Melder meg inn her litt sent, tenkte jeg ikke skulle være på forum denne måneden men et jo inne å kikker på hvordan det går med dere med samme ikm hver dag så kan vel likesågodt melde meg inn å bli med på innspurten
Pidapida pp 8, eller 6etter exu- b2- el 18.02.- ikm 4.03.

Hadde første konsultasjon hos gyn denne måneden, synes ikke jeg fikk så mye hjelp der han sa bare prøv litt til men kanskje egglederen din er tett og hvis den er det går det jo ikke. Men ikke noe snakk om å sjekke om den faktisk er tett...
han så egg som var nesten klart på venstre side som er den siden der jeg fortsatt har eggleder, så håper egglederen har klart å føre egget frem.

Snapchat-925614370.jpg

Får den ikke veldig godt med men den er tydelig i virkeligheten. Tatt etter ca 2 min.

Snapchat-2144506045.jpg
gårkveld vs idag. Synes litt bedre idag...

Kvaliteten her inne ble jo helt håpløs. Den er synlig i virkeligheten:banghead::banghead:

Negativ test 9 dpo- 2 dager etter «festedipp», så da var det nok bare en dipp. Medium- dama sa at vi kom til å bli gravide i mai, men jeg var helt skråsikker på at det hadde klaffa nå. Vi må nok vente enda noen måneder vi:p

7460DB50-AFE6-47AD-AA0A-F600CD978B8C.jpeg

Du er ikke alene:p

Back
Topp