IKM uke 9

Oih. En rosa blødning og sterkere mensmurringer i dag :wideyed: Satser på festeblødning! Det har jeg ikke opplevd i mine to forrige svangerskap.
9 dpo. Og overbevist om at jeg er gravid, tross blenda tester foreløpig. :nailbiting:

Mensmurringer i dag 8 dpo .... Håper virkelig ikke at denne lutealfasen blir kortere enn den allerede er :shifty: Håper heller det er en spire :smiley-angelic001

Håper gårsdagens temp var festedipp.. da kan jeg vel forvente positiv test i morgen? Kanskje? 9 dpo idag.

Vedlegg

• Screenshot_20210301-142130.jpg
    Screenshot_20210301-142130.jpg
    40,2 KB · Visninger: 92
Negative tester idag 10-11 dpo..

Jeg har "alvorlig" halsbrann nå, helt forferdelig vondt i brystet. Samt enormt med murringer. La dette bli vår tur:angelic::angelic:

I går 12 dpo kom det opp en svaaaaak strek på testen innen 10 min.. I dag 13 dpo kom det opp en svaaak strek (bittelitt sterkere enn den fra i går) innen 5 min.. Tok en clearblue pluss og der kom en svaaak blå strek innen 5 min... Men disse er nok for svake til å være 12-13 dpo... :bored: Tror det blir en kjemisk.. :( Den burde vært sterkere i dag tenker jeg. :meh: Så spennende å se om TR kommer i morgen..
Ikke lett å se noe på bildene ser jeg.. Øverste er i går 12 dpo og underste og clearblue er idag 13 dpo. Testene er tørket på bildene, men dukket opp med farge innen 5-10 min..

3725F1D6-8C34-4BB1-BBEE-6D9214A695C3.jpeg C31041FE-B8C2-41D8-BA4E-BD2C8EDB5AE3.jpeg

Hjelp!!!!
Skjelven.... jeg klarte ikke vente mer og tok test nå i ettermiddag. Bare tre timer siden sist jeg hadde vært på toalettet men... 13 dpo.
Da stemte følelsen jeg hadde.
Jeg ER graviiiiiid :Heartpink

Klarer nesten ikke tro det selv :love017

Vedlegg

• 20210301_165451.jpg
    20210301_165451.jpg
    12,2 KB · Visninger: 126
Hjelp!!!!
Skjelven.... jeg klarte ikke vente mer og tok test nå i ettermiddag. Bare tre timer siden sist jeg hadde vært på toalettet men... 13 dpo.

Gratulerer :happy:

Hjelp!!!!

Gratulerer så mye med spiren:Heartred

Hjelp!!!!

Gratulerer! Setter deg på gravid, jeg :Heartred

Back
Topp