Anwēn
Forelsket i forumet
Sånn ser det altså ut når man ikke skimter noe som helst
7, 8 og 9 dpo.
Jeg har tydligvis veldig streksyn, jeg ser skygger av streker både her og der!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn ser det altså ut når man ikke skimter noe som helst
7, 8 og 9 dpo.
Skal prøve å holde meg til tr kommerÅneei Rett på apoteket i morgen tidlig
Velkommen skal du være! Hvis du vil stå på IKM-listen kan du skrive inn Nick - alder - PP - B - EL - IKM Krysser fingrene for degHei! Kaster meg inn her jeg. Tror jeg er 7 - 9 DPO. Har ikke vært aktiv prøver på 3 år. Nå har jeg ny kjærest og vi har begge lyst på barn men hadde ikke planlagt at det skulle skje enda. Jeg har PCOS og går på nuvaring - likevel kjente jeg plutselig at jeg hadde ømme bryst på fredag, og det som lignet festesmerter og festeblødning på torsdag. Tok ut nuvaringen da. Har fortsatt ømme bryster, nipler og mye strekksmerter, mest nederst til venstre. Jeg har sett skygge på testene i 3 dager og i dag har jeg til og med fått fanget den på kamera Prøver å forberede meg på kjemisk men klarer ikke la være å håpe..
Kan nok settes på tr. Negative tester, spotting og menssmerter her i dag, 12 dpo
Jeg har tydligvis veldig streksyn, jeg ser skygger av streker både her og der!
Hei! Kaster meg inn her jeg. Tror jeg er 7 - 9 DPO. Har ikke vært aktiv prøver på 3 år. Nå har jeg ny kjærest og vi har begge lyst på barn men hadde ikke planlagt at det skulle skje enda. Jeg har PCOS og går på nuvaring - likevel kjente jeg plutselig at jeg hadde ømme bryst på fredag, og det som lignet festesmerter og festeblødning på torsdag. Tok ut nuvaringen da. Har fortsatt ømme bryster, nipler og mye strekksmerter, mest nederst til venstre. Jeg har sett skygge på testene i 3 dager og i dag har jeg til og med fått fanget den på kamera Prøver å forberede meg på kjemisk men klarer ikke la være å håpe..
Huff håper så inderlig det klaffer for dere snart!!Er så lei negative tester... Greit nok vant til det, vi brukte 3 år på førstemann med kun 2 positive tester (begge etter IVF), og har nå vært uten prevensjon nesten 3 år og brukt tabletter for eggløsning i mange måneder...
Så utrolig hyggelig å se navnet ditt igjen! Fulgte nøye med i dagboken din for en del år tilbake når vi prøvde på første.Hei! Kaster meg inn her jeg. Tror jeg er 7 - 9 DPO. Har ikke vært aktiv prøver på 3 år. Nå har jeg ny kjærest og vi har begge lyst på barn men hadde ikke planlagt at det skulle skje enda. Jeg har PCOS og går på nuvaring - likevel kjente jeg plutselig at jeg hadde ømme bryst på fredag, og det som lignet festesmerter og festeblødning på torsdag. Tok ut nuvaringen da. Har fortsatt ømme bryster, nipler og mye strekksmerter, mest nederst til venstre. Jeg har sett skygge på testene i 3 dager og i dag har jeg til og med fått fanget den på kamera Prøver å forberede meg på kjemisk men klarer ikke la være å håpe..
Er denne svak for 13 dpo? Har ikm i morgen <3
Oi, så fin strek 9 dpo!