Jeg tror jeg begynner i morgen tidligNår begynner du?
Edit: 8 dpo i dag. Hoftene verker tidvis, det bobler/stikker/strekker i lillemagen.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg begynner i morgen tidligNår begynner du?
SpennendeJeg tror jeg begynner i morgen tidlig
Edit: 8 dpo i dag. Hoftene verker tidvis, det bobler/stikker/strekker i lillemagen.
Ja! Har kjørt bil i halvannen time nå, og kjenner på stikninger og murring. Har lagt meg ned på sofaen nå og her skjer det mye!Spennende
Hmm, får vente å se da Så kjedelig...Med minsten testet jeg negativt på ikm, og positivt 2 dager etter det igjen
Ser konturen av «noe»Her i virkeligheta skimter jeg noe i det fjerne ..
Føler med deg Drit altså!! Hehe.....Sånn ser det altså ut når man ikke skimter noe som helst
7, 8 og 9 dpo.
Jeg ser noe på den nest nedersteSånn ser det altså ut når man ikke skimter noe som helst
7, 8 og 9 dpo.
Jeg ser noe på den nest nederste
Jeg ser noe på den nest nederste
Æsj!! Håpte på at du hadde oversett noeSer ikke noe som helst selv, så mulig bildet lyver litt?
Håper virkelig, krysser alt!Nå måtte jeg jo ta en ny analyse runde og jeg så det jo selv og nå. Den ble tatt i dag tidlig. Den under nå på ettermiddagen. Kanskje det er noe der da. Vi får vente i spenning og se
Jeg ser <3 håper det klaffer!!Her i virkeligheta skimter jeg noe i det fjerne ..
Tusen takkMasse lykke til neste PP
Åneei Rett på apoteket i morgen tidligIkm i morgen og ingen tester i hus siden jeg brukte den siste 6 dpo