Jeg tror jeg begynner i morgen tidligNår begynner du?![]()

Edit: 8 dpo i dag. Hoftene verker tidvis, det bobler/stikker/strekker i lillemagen.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg begynner i morgen tidligNår begynner du?![]()

SpennendeJeg tror jeg begynner i morgen tidlig
Edit: 8 dpo i dag. Hoftene verker tidvis, det bobler/stikker/strekker i lillemagen.

Ja! Har kjørt bil i halvannen time nå, og kjenner på stikninger og murring. Har lagt meg ned på sofaen nå og her skjer det mye!Spennende![]()

Hmm, får vente å se daMed minsten testet jeg negativt på ikm, og positivt 2 dager etter det igjen![]()
Så kjedelig...Ser konturen av «noe»Her i virkeligheta skimter jeg noe i det fjerne ..

Føler med degSånn ser det altså ut når man ikke skimter noe som helst
7, 8 og 9 dpo.![]()
Drit altså!! Hehe.....Jeg ser noe på den nest nedersteSånn ser det altså ut når man ikke skimter noe som helst
7, 8 og 9 dpo.![]()

Jeg ser noe på den nest nederste![]()

Jeg ser noe på den nest nederste![]()

Æsj!! Håpte på at du hadde oversett noeSer ikke noe som helst selv, så mulig bildet lyver litt?![]()

Håper virkelig, krysser alt!Nå måtte jeg jo ta en ny analyse runde og jeg så det jo selv og nå. Den ble tatt i dag tidlig. Den under nå på ettermiddagen. Kanskje det er noe der da. Vi får vente i spenning og se![]()

Jeg ser <3 håper det klaffer!!Her i virkeligheta skimter jeg noe i det fjerne ..

ÅneeiIkm i morgen og ingen tester i hus siden jeg brukte den siste 6 dpo![]()
Rett på apoteket i morgen tidlig