Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For deg er den sikkert temmelig negativ, men den er fult ut positiv fordiom altså. Det kan være rester som gir deg disse svake positive, og dei kan du jo få i lengre tider enda. Eg trur kanskje eg ville dratt til legen var eg deg, og målt hCG over tid ❤ såvidt eg ser har du jo hatt relativt tydelige positive i mange veker nå, så var nok ein grunn for at legen ville du skulle ta kontakt om du enda fikk positive❤ husk at strimler er ikkje designet for å måle stigning, strek er strek
Å, det var leit å høre! Håper det går til desember i stedet!Ble ikke noe baby i November, blør masse i dag. Lurer på om det kanskje kan ha vært kjemisk. Hvem vet.. Men Kanskje det blir en liten en i desember i stede, hvis ikke så venter vi til mai Men heier på alle sammen her inne og gratulerer til alle med Positiv test
Så vondt håper det blir spire på dere snart!Ble ikke noe baby i November, blør masse i dag. Lurer på om det kanskje kan ha vært kjemisk. Hvem vet.. Men Kanskje det blir en liten en i desember i stede, hvis ikke så venter vi til mai Men heier på alle sammen her inne og gratulerer til alle med Positiv test
Bare sett meg på TR duSå vondt håper det blir spire på dere snart!
Skal jeg sette deg på TR, eller vil du vente til IKM?
X for detÅ, det var leit å høre! Håper det går til desember i stedet!
Så kjedelig å høre. Håper virkelig det klaffer med desember-baby for degBle ikke noe baby i November, blør masse i dag. Lurer på om det kanskje kan ha vært kjemisk. Hvem vet.. Men Kanskje det blir en liten en i desember i stede, hvis ikke så venter vi til mai Men heier på alle sammen her inne og gratulerer til alle med Positiv test
Når begynner du?7 dpo i dag! Det nærmer seg testetid for meg også
Gratulerer så mye10 dpo i dag
Jeg skimter strek på den nederste Syns du skal ha massevis av håp ennå
Ble ikke noe baby i November, blør masse i dag. Lurer på om det kanskje kan ha vært kjemisk. Hvem vet.. Men Kanskje det blir en liten en i desember i stede, hvis ikke så venter vi til mai Men heier på alle sammen her inne og gratulerer til alle med Positiv test
Takk Klem tilbakeNeei, så forferdelig trist *masse klemmer*
Masse babystøv til degKan settes på tr, spotter i kveld. Er egentlig uvanlig for meg å spotte, men er vel for sent for en potensiell festeblødning 12 dpo. Tørket meg etter toalettbesøket i stad (beklager tmi) og da var en bitte liten stripe med farget el-slim (brun/rosa) på papiret.
Hopper videre til ny ikm-gruppe!
Syns også jeg ser strek på den nederste Er det tidligtest eller vanlig?
Fantastisk Masse babystøv sendes10 dpo i dag