IKM uke 9

For deg er den sikkert temmelig negativ, men den er fult ut positiv fordiom altså. Det kan være rester som gir deg disse svake positive, og dei kan du jo få i lengre tider enda. Eg trur kanskje eg ville dratt til legen var eg deg, og målt hCG over tid ❤ såvidt eg ser har du jo hatt relativt tydelige positive i mange veker nå, så var nok ein grunn for at legen ville du skulle ta kontakt om du enda fikk positive❤ husk at strimler er ikkje designet for å måle stigning, strek er strek :)

Hat strengt talt hatt positive tester i 6uker etter MA. Har vært inne med rester to ganger allerede før utskraping. Er ganske sikker på at det bare er hcg som er på vei ut :)

Det med tre uker og negativ test var etter første runde med cytotec. I skrivet jeg fikk med da, ikke etter utskrapingen. Det var så lite på utskraping at de ikke satte opp kontroll engang.

Ble ikke noe baby i November, blør masse i dag. Lurer på om det kanskje kan ha vært kjemisk. Hvem vet.. :( Men Kanskje det blir en liten en i desember i stede, hvis ikke så venter vi til mai ❤️ Men heier på alle sammen her inne og gratulerer til alle med Positiv test ❤️
Å, det var leit å høre! ❤️ Håper det går til desember i stedet! :Heartbigred

Ble ikke noe baby i November, blør masse i dag. Lurer på om det kanskje kan ha vært kjemisk. Hvem vet.. :( Men Kanskje det blir en liten en i desember i stede, hvis ikke så venter vi til mai ❤️ Men heier på alle sammen her inne og gratulerer til alle med Positiv test ❤️
Så vondt :Heartred håper det blir spire på dere snart!
Skal jeg sette deg på TR, eller vil du vente til IKM?

Så kjedelig å høre. Håper virkelig det klaffer med desember-baby for deg :Heartred

Last edited:
7 dpo i dag! Det nærmer seg testetid for meg også :smiley-bounce012

Syns disse testene er rimelige kjipe med kun en strek... 9 dpo

61555452-A15C-498F-91C9-867F63C787D2.jpeg

Neei, så forferdelig trist :Heartred:( *masse klemmer* :Heartred

Jeg har forresten ikke tatt test idag, og sparer opp til tissing nå :nailbiting:

Var både kjipe og gode meldinger i tråden her idag. Klem til dem på TR, og gratulerer så masse til dem med baby-strek :love017:love017

Kan settes på tr, spotter i kveld. Er egentlig uvanlig for meg å spotte, men er vel for sent for en potensiell festeblødning 12 dpo. Tørket meg etter toalettbesøket i stad (beklager tmi) og da var en bitte liten stripe med farget el-slim (brun/rosa) på papiret.

Hopper videre til ny ikm-gruppe! :)

Kan settes på tr, spotter i kveld. Er egentlig uvanlig for meg å spotte, men er vel for sent for en potensiell festeblødning 12 dpo. Tørket meg etter toalettbesøket i stad (beklager tmi) og da var en bitte liten stripe med farget el-slim (brun/rosa) på papiret.

Hopper videre til ny ikm-gruppe! :)
:Heartbigred Masse babystøv til deg :Heartbigred

Dere som tester på andre tidspunkt enn morgenen, hvor mange timer sparer dere på urinen?:rolleyes:

Back
Topp