IKM uke 9

Da starter jeg dagen med en temmelig negativ tidligtest :sorry: Det er i hvert fall ikke økning i dag. 9dpo så fortsetter å teste:smug:

Jeg har fortsatt periodevis murringer i livmorområdet. Tror jeg hadde det forrige gang jeg var gravid også.

Håper på mange fine streker her i dag :happy:

Vedlegg

• 16144035924929009781818546567394.jpg
    16144035924929009781818546567394.jpg
    16,5 KB · Visninger: 94
Last edited:
Er det innafor å opprette ny ikm-gruppe før tr kommer? :hilarious: Vil bare bli ferdig med denne pp’en, da jeg er 99,9% sikker på det ikke har gått denne runden.

Uansett, gratulerer så mye til dere som har testet positivt :love2 Og masse lykke til dere andre som skal skal teste videre fremover og utover i uke 9 :smiley-angelic003
Har tenkt på det samme :p jeg tok en digital idag for å være sikker og jeg er ikke gravid. Stemmer for ny ikm før tr er her :p

9 dpo nederst, syns strek nummer 2 kan komme snart :P

10F74F63-C6EB-4150-B679-9218B74BEB29.jpeg

47E0DB20-C5A5-49E5-8954-34E579328C99.jpeg Jeg måtte ta en digital i dag på bakgrunn av de strekene jeg følte jeg så. Forrige gang jeg fikk positiv digital og eneste positive jeg har fått før denne runden, så testet jeg 3 dager over ikm, og TR kom dagen etter. Nå er jeg 2 dager før TR, så må prøve å ikke ha for høye forhåpninger. Her er dagens tester:joyful: Ble veldig dårlig den fra babyplan, men er liten strek viser den i virkeligheten :)

Vis vedlegget 349904 Jeg måtte ta en digital i dag på bakgrunn av de strekene jeg følte jeg så. Forrige gang jeg fikk positiv digital og eneste positive jeg har fått før denne runden, så testet jeg 3 dager over ikm, og TR kom dagen etter. Nå er jeg 2 dager før TR, så må prøve å ikke ha for høye forhåpninger. Her er dagens tester:joyful: Ble veldig dårlig den fra babyplan, men er liten strek viser den i virkeligheten :)

Gratulerer!:love7

Så spennende med streker allerede! :Heartred
Ønsker at dere presiserer om dere vil setter på gravid :)

Er jeg bare desperat og ser syner, eller ser dere også en svaak svak strek her?:eek: Er 11 dpo idag. Vurderer isåfall og ta en ny test i kveld, men har det noe for seg egentlig? Eller er det best å vente til i morgen tidlig?:p

Vedlegg

• A7D576E6-5CB1-48FC-A67D-3462A9898832.jpeg
    A7D576E6-5CB1-48FC-A67D-3462A9898832.jpeg
    15,3 KB · Visninger: 138
Er jeg bare desperat og ser syner, eller ser dere også en svaak svak strek her?:eek: Er 11 dpo idag. Vurderer isåfall og ta en ny test i kveld, men har det noe for seg egentlig? Eller er det best å vente til i morgen tidlig?:p
Er veldig vanskelig å se her inne, men kan se en anelse av en strek ja. Krysser fingrene :smiley-angelic001:happy:

11 dpo
Har bestemt meg for å avvente teste .. galskap føles det som nå.

Etter gårsdagens opplevelse på kvelden, av trykkende kramper i livmor (kjente igjen etter mine tre forrige svangerskap), som kom av og på, skriver mer om lenger oppe i tråden, hadde jeg allerede en liten følelse av at kanskje det KAN være noe denne mnd. Og med temp som øker så kjenner jeg, om ikke annet, på optimisme.

Litt ømme bryster og masse luft i magen hittil i dag. Spennede dager mot IKM. Tenker å ikke teste før. Enten kommer TR, eller så går det veien denne mnd. Og akkurat nå kjennes det nesten litt ut som at det kanskje går veien.......

Vedlegg

• Screenshot_20210227-075524_FF App.jpg
    Screenshot_20210227-075524_FF App.jpg
    53,7 KB · Visninger: 77
Da starter jeg dagen med en temmelig negativ tidligtest :sorry: Det er i hvert fall ikke økning i dag. 9dpo så fortsetter å teste:smug:

Jeg har fortsatt periodevis murringer i livmorområdet. Tror jeg hadde det forrige gang jeg var gravid også.

Håper på mange fine streker her i dag :happy:

For deg er den sikkert temmelig negativ, men den er fult ut positiv fordiom altså. Det kan være rester som gir deg disse svake positive, og dei kan du jo få i lengre tider enda. Eg trur kanskje eg ville dratt til legen var eg deg, og målt hCG over tid ❤ såvidt eg ser har du jo hatt relativt tydelige positive i mange veker nå, så var nok ein grunn for at legen ville du skulle ta kontakt om du enda fikk positive❤ husk at strimler er ikkje designet for å måle stigning, strek er strek :)

Ooohh blod :joyful::Heartred det er vanligvis et bra tegn med ett tørk. Jeg var sikker på at jeg fikk mensen før idag, men ikke blod, så jeg er egentlig litt skuffet :hilarious:
Ble ikke noe baby i November, blør masse i dag. Lurer på om det kanskje kan ha vært kjemisk. Hvem vet.. :( Men Kanskje det blir en liten en i desember i stede, hvis ikke så venter vi til mai ❤️ Men heier på alle sammen her inne og gratulerer til alle med Positiv test ❤️

Back
Topp