Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jo være hva som helst.I dag har jeg vond korsrygg. Kan det være et symptom?
Hehe, jaDet kan jo være hva som helst.
Tydelig strek! Krysser fingrene for at den holder seg
Ser streken ja!
Gratulerer Hvor mange dpo?
Herregud!!!! Wrææææl.. den er så mye sterkere Her må det da bare være en liten Diamant
Jeg ser strek på begge to Så gøyI dag har jeg tatt to tester. Er 8dpo.
Makesure vanlig på morgenurin var enda mer negativ enn i går. Tok også en babyplan tidlig som det kom tydelig strek på, men jeg tenker det får være godt nok med negativ vanlig
Nå har jeg testet så mye at jeg bare har fire tidligtester igjen, så jeg får begrense meg til å teste en gang om dagen de neste dagene.
Håper veldig på sterkere strek snart
Edit: tok bilde nå så begge er tørket og langt over tida.
Jeg ser strek på begge to Så gøy
Håper håper på diamant, spennende å følge med Heier på degDet er nok hCG som henger igjen etter MA. Regner den vanlige som negativ nok til å ikke ringe sykehuset Håper de stiger de neste dagene da
Hadde et tilfelle med tydelig lokalisert smerter/murring i livmorområdet nå nettopp. Drar det med meg som er godt tegn
Syntes jeg ser en stigning på alle testeneHar testa to ganger i dag (også, som i går). Jeg ser fremdeles streker og synes den siste ser sterkere ut enn de andre. Har sett en del har skrevet at de har fått skygge på babyplan sine tester, så redd det er det samme hos meg. Skummelt å få opp forhåpningene
Legger ved testene, de er fra øverst til nederst: 8, 10, 11, 11, 12 morning, 12 ettermiddag. 8 og 10 helt blenda. Hva tror dere, ser jeg syner? Synes litt bedre i virkeligheten.Vis vedlegget 349854Vis vedlegget 349855
Gratulerer så mye
Edit: det var nok bare skygge. Streken var borte nå i ettermiddag, da testen hadde tørket. Jaja, håper tr kommer veldig snart.Er det sant??? Denne svake streken dukket opp godt innen tidsfristen. Er RFSU tidlig kjent for skygge? Jeg trengte ikke å vri og vende for å se den. 11 dpo.
Åååh, rosa og fiiin! Iforhold til den streken eg såg for eit par dagar siden så virke detta som ein god økning tenke definitivt du e gravid, gratuleraJeg har altså tatt test idag. Jeg ser en svak strek, men om det er baby-strek, det vil tiden vise
Og da er hvertfall konklusjonen at one-step har gitt meg skyggestreker 5 dager på rad
Vis vedlegget 349824