IKM uke 9

Har knepet igjen siden kl 11 fordi jeg ble så nysgjerrig og lurte på om jeg så feil osv.. Holdt på å tisse på meg. På ordentlig.
Og så skulle jeg ta på en genser, og jeg trodde høyre brystvorte datt av :sad010 auuu

20210226_140733.jpg

I dag har jeg tatt to tester. Er 8dpo.

Makesure vanlig på morgenurin var enda mer negativ :p enn i går. Tok også en babyplan tidlig som det kom tydelig strek på, men jeg tenker det får være godt nok med negativ vanlig:p

Nå har jeg testet så mye at jeg bare har fire tidligtester igjen, så jeg får begrense meg til å teste en gang om dagen de neste dagene.

Håper veldig på sterkere strek snart:happy:

Edit: tok bilde nå så begge er tørket og langt over tida.

Vedlegg

• 16143469356685523348526233734713.jpg
    16143469356685523348526233734713.jpg
    15,9 KB · Visninger: 102
Last edited:
8 dpo, øm pupp, må tisse ofte og murringer. Men negative tester :)

2F7F8FF4-2FCC-4CED-ADB4-214E3AFB9764.jpeg

Fikk svakt positivt med første 9 dpo (dette etter IVF) :)

I dag har jeg tatt to tester. Er 8dpo.

Makesure vanlig på morgenurin var enda mer negativ :p enn i går. Tok også en babyplan tidlig som det kom tydelig strek på, men jeg tenker det får være godt nok med negativ vanlig:p

Nå har jeg testet så mye at jeg bare har fire tidligtester igjen, så jeg får begrense meg til å teste en gang om dagen de neste dagene.

Håper veldig på sterkere strek snart:happy:

Edit: tok bilde nå så begge er tørket og langt over tida.
Jeg ser strek på begge to ❤️❤️❤️ Så gøy

Jeg ser strek på begge to ❤️❤️❤️ Så gøy

Det er nok hCG som henger igjen etter MA. Regner den vanlige som negativ nok til å ikke ringe sykehuset:) Håper de stiger de neste dagene da:p

Hadde et tilfelle med tydelig lokalisert smerter/murring i livmorområdet nå nettopp. Drar det med meg som et godt tegn :p

Last edited:
Det er nok hCG som henger igjen etter MA. Regner den vanlige som negativ nok til å ikke ringe sykehuset:) Håper de stiger de neste dagene da:p

Hadde et tilfelle med tydelig lokalisert smerter/murring i livmorområdet nå nettopp. Drar det med meg som er godt tegn :p
Håper håper på diamant, spennende å følge med ❤️❤️❤️ Heier på deg

Har testa to ganger i dag (også, som i går). Jeg ser fremdeles streker og synes den siste ser sterkere ut enn de andre. Har sett en del har skrevet at de har fått skygge på babyplan sine tester, så redd det er det samme hos meg. Skummelt å få opp forhåpningene:(
Legger ved testene, de er fra øverst til nederst: 8, 10, 11, 11, 12 morning, 12 ettermiddag. 8 og 10 helt blenda. Hva tror dere, ser jeg syner?:rolleyes::p Synes litt bedre i virkeligheten.D603DCC2-D1E5-4EEC-8D6B-35AB14220E4C.jpeg72AF600E-C4D7-46B8-A88B-E529D8B94603.jpeg

Har testa to ganger i dag (også, som i går). Jeg ser fremdeles streker og synes den siste ser sterkere ut enn de andre. Har sett en del har skrevet at de har fått skygge på babyplan sine tester, så redd det er det samme hos meg. Skummelt å få opp forhåpningene:(
Legger ved testene, de er fra øverst til nederst: 8, 10, 11, 11, 12 morning, 12 ettermiddag. 8 og 10 helt blenda. Hva tror dere, ser jeg syner?:rolleyes::p Synes litt bedre i virkeligheten.Vis vedlegget 349854Vis vedlegget 349855
Syntes jeg ser en stigning på alle testene ❤️

Er det sant??? Denne svake streken dukket opp godt innen tidsfristen. Er RFSU tidlig kjent for skygge? Jeg trengte ikke å vri og vende for å se den. :nailbiting::nailbiting: 11 dpo.
Edit: det var nok bare skygge. Streken var borte nå i ettermiddag, da testen hadde tørket. Jaja, håper tr kommer veldig snart.

Jeg har altså tatt test idag. Jeg ser en svak strek, men om det er baby-strek, det vil tiden vise :nailbiting::love2

Og da er hvertfall konklusjonen at one-step har gitt meg skyggestreker 5 dager på rad :smiley-angry002

Vis vedlegget 349824
Åååh, rosa og fiiin! Iforhold til den streken eg såg for eit par dagar siden så virke detta som ein god økning :D tenke definitivt du e gravid, gratulera :blob5

Blenda idag. 11 dpo.. skal prøve igjen imorgen, sist gang fikk jeg positiv 12 dpo.

Vedlegg

• 98DC108C-0AC7-48AB-9A61-0EBCBE81C051.jpeg
    98DC108C-0AC7-48AB-9A61-0EBCBE81C051.jpeg
    54,7 KB · Visninger: 72
Back
Topp