IKM uke 9

Er det sant??? Denne svake streken dukket opp godt innen tidsfristen. Er RFSU tidlig kjent for skygge? Jeg trengte ikke å vri og vende for å se den. :nailbiting::nailbiting: 11 dpo.

Jeg har dessverre fått en skikkelig skygge på rfsu tidlig før. Håper dette ikke er det ❤️

Skal se om jeg finner igjen bilde :)

Blenda 11 dpo her også. Har sett tilbake på bilde fra positiv test fra førstemann, og har regnet meg frem til at det må ha vært ca 13 dpo, men usikker på om det var tidligtest. Får se om jeg klarer å la være å teste mer, selv om jeg er innstilt på at det blir TR snart :rolleyes:

6B9443CD-E614-44FB-94EE-AD38D3476F75.jpeg
Dagens galskap... 10dpo. Begynner å miste trua på denne pp også.
Øverst er rfsu med høy sensitivitet (kjent for falske streker sant..?)
Midten er make sure. Vanlig test. Skyggestrek.
Nederst babyplan. Vanlig. Blenda :hungover:
Testene er tatt klokken 10. Var oppe på do klokken 05.00, men uten noe veskeinntak i mellomtiden.

Vis vedlegget 349808 Dagens galskap... 10dpo. Begynner å miste trua på denne pp også.
Testene er tatt klokken 10. Var oppe på do klokken 05.00, men uten noe veskeinntak i mellomtiden.
Du må ikke mista trua så tidlig :happy: jeg ser antydning til strek! Og det er jo en grunn til det heter "2 weeks wait" noen får tidlig positiv, andre ikke. Tenk om egget festet seg i går hos deg! Vi må ha troa på det går bra :rolleyes:

Vis vedlegget 349808 Dagens galskap... 10dpo. Begynner å miste trua på denne pp også.
Jeg ser strek på alle sammen, de er svake men de er der :D

Vis vedlegget 349758
6dpo *trommevirvel* og testen ble bllllenda hvit :joyful: Våknet med sykt mensensmerter i dag :wideyed: Noen andre som har opplevd det?

Har hatt mensensmerter i to-tre dager nå (maks 10 dpo i dag) og ikm om 7 dager. I tillegg når jeg strekker meg for fort hugger det til inni der et sted :wideyed:

Synes jeg husker det med å strekke seg / hugg som et godt tegn?

Der er ikke noe godt, holdt på noen timer i går og i dag voknet jeg med masse slimete utflod.. Det er en oppløfter :D det er ikke noe man har om tante ond kommer

Hmm. Jeg våknet også med masse slimete utflod. Du stjeler symptomene mine :hilarious::hilarious::Heartred har du mensensmerter idag og da? Jeg har mensensmerter og svette-byger... :nailbiting::nailbiting: ser nå på bilder at da jeg var på tjokken ifjor, så fikk ikke jeg positiv før 15 dpo. Og da var streken veldig svak :scratch

Jeg har altså tatt test idag. Jeg ser en svak strek, men om det er baby-strek, det vil tiden vise :nailbiting::love2

Og da er hvertfall konklusjonen at one-step har gitt meg skyggestreker 5 dager på rad :smiley-angry002

Screenshot_20210226-112746_Snapchat.jpg

Hmm. Jeg våknet også med masse slimete utflod. Du stjeler symptomene mine :hilarious::hilarious::Heartred har du mensensmerter idag og da? Jeg har mensensmerter og svette-byger... :nailbiting::nailbiting: ser nå på bilder at da jeg var på tjokken ifjor, så fikk ikke jeg positiv før 15 dpo. Og da var streken veldig svak :scratch

Våkna natt til i går med svettefest - spørs om jeg ikke må svi av en test i morgen tidlig.

De siste skal du få liv til å beholde selv.. haha :D Nei, bare veldig tett i nesa og vondt i hodet som vanlig. Men skal ikke teste får etter IKM evt.. Jar aldri testet egentlig før etter det ved mine tidligere graviditeter ❤️ Ser streken på testen din. Egge kan ha festet seg i går ❤️

Vis vedlegget 349758
6dpo *trommevirvel* og testen ble bllllenda hvit :joyful: Våknet med sykt mensensmerter i dag :wideyed: Noen andre som har opplevd det?
6 dpo her også :) En fæl natt uten særlig søvn. Murringen i lillemagen er på plass og den varierer i styrke, men var ille i natt. Helt ned i låra.
Er så ufattelig varm fortsatt, ligger jevnt på 37,5. Det er faktisk slitsomt å være så varm hele tiden..

6 dpo her også :) En fæl natt uten særlig søvn. Murringen i lillemagen er på plass og den varierer i styrke, men var ille i natt. Helt ned i låra.
Er så ufattelig varm fortsatt, ligger jevnt på 37,5. Det er faktisk slitsomt å være så varm hele tiden..
Kjedelig å ikke få sove om natten. :meh: Pyton å være varm, bare til å fryse ut resten av familien. :joyful:

Har hatt mensensmerter i to-tre dager nå (maks 10 dpo i dag) og ikm om 7 dager. I tillegg når jeg strekker meg for fort hugger det til inni der et sted :wideyed:

Synes jeg husker det med å strekke seg / hugg som et godt tegn?
Krysser fingrene for det :nailbiting: for oss begge. Hadde vært deilig om den satt denne mnd :smiley-angelic001

Back
Topp