Jeg har fått positiv tidlig alle de andre gangene jeg har vært det og ingen symptomer heller, noe jeg har hatt de andre gangene jeg er nok ikke gravidTror ikke jeg har fått positiv før 13-14 tidligere jeg altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått positiv tidlig alle de andre gangene jeg har vært det og ingen symptomer heller, noe jeg har hatt de andre gangene jeg er nok ikke gravidTror ikke jeg har fått positiv før 13-14 tidligere jeg altså
Er det sant??? Denne svake streken dukket opp godt innen tidsfristen. Er RFSU tidlig kjent for skygge? Jeg trengte ikke å vri og vende for å se den. 11 dpo.
Det skjønner jeg utrolig godt. Teit å si kanskje, men prøv å pust med magen og hold deg busy til i morgenDet er godt å høre Skikkelig nerver her nå...
Ååå, kan jo være det er annerledes nåJeg har fått positiv tidlig alle de andre gangene jeg har vært det og ingen symptomer heller, noe jeg har hatt de andre gangene jeg er nok ikke gravid
Jeg ser streken Krysser fingrene for sterkere strek i dagene fremover9 dpo, fire dager etter innsett av femdagersegg
Du må ikke mista trua så tidlig jeg ser antydning til strek! Og det er jo en grunn til det heter "2 weeks wait" noen får tidlig positiv, andre ikke. Tenk om egget festet seg i går hos deg! Vi må ha troa på det går braVis vedlegget 349808 Dagens galskap... 10dpo. Begynner å miste trua på denne pp også.
Øverst er rfsu med høy sensitivitet (kjent for falske streker sant..?)
Midten er make sure. Vanlig test. Skyggestrek.
Nederst babyplan. Vanlig. Blenda
Testene er tatt klokken 10. Var oppe på do klokken 05.00, men uten noe veskeinntak i mellomtiden.
Der er ikke noe godt, holdt på noen timer i går og i dag voknet jeg med masse slimete utflod.. Det er en oppløfter det er ikke noe man har om tante ond kommerAkkurat det samme her! Og en slags tung følelse nedentil.
Testefest7 DPO og blenda test.
Blir nok å teste hver dag fremover
Jeg ser strek på alle sammen, de er svake men de er derVis vedlegget 349808 Dagens galskap... 10dpo. Begynner å miste trua på denne pp også.
Øverst er rfsu med høy sensitivitet (kjent for falske streker sant..?)
Midten er make sure. Vanlig test. Skyggestrek.
Nederst babyplan. Vanlig. Blenda
Testene er tatt klokken 10. Var oppe på do klokken 05.00, men uten noe veskeinntak i mellomtiden.
Vis vedlegget 349758
6dpo *trommevirvel* og testen ble bllllenda hvit Våknet med sykt mensensmerter i dag Noen andre som har opplevd det?
Der er ikke noe godt, holdt på noen timer i går og i dag voknet jeg med masse slimete utflod.. Det er en oppløfter det er ikke noe man har om tante ond kommer
Hmm. Jeg våknet også med masse slimete utflod. Du stjeler symptomene mine har du mensensmerter idag og da? Jeg har mensensmerter og svette-byger... ser nå på bilder at da jeg var på tjokken ifjor, så fikk ikke jeg positiv før 15 dpo. Og da var streken veldig svak
De siste skal du få liv til å beholde selv.. haha Nei, bare veldig tett i nesa og vondt i hodet som vanlig. Men skal ikke teste får etter IKM evt.. Jar aldri testet egentlig før etter det ved mine tidligere graviditeter Ser streken på testen din. Egge kan ha festet seg i gårHmm. Jeg våknet også med masse slimete utflod. Du stjeler symptomene mine har du mensensmerter idag og da? Jeg har mensensmerter og svette-byger... ser nå på bilder at da jeg var på tjokken ifjor, så fikk ikke jeg positiv før 15 dpo. Og da var streken veldig svak
6 dpo her også En fæl natt uten særlig søvn. Murringen i lillemagen er på plass og den varierer i styrke, men var ille i natt. Helt ned i låra.Vis vedlegget 349758
6dpo *trommevirvel* og testen ble bllllenda hvit Våknet med sykt mensensmerter i dag Noen andre som har opplevd det?
Kjedelig å ikke få sove om natten. Pyton å være varm, bare til å fryse ut resten av familien.6 dpo her også En fæl natt uten særlig søvn. Murringen i lillemagen er på plass og den varierer i styrke, men var ille i natt. Helt ned i låra.
Er så ufattelig varm fortsatt, ligger jevnt på 37,5. Det er faktisk slitsomt å være så varm hele tiden..
Krysser fingrene for det for oss begge. Hadde vært deilig om den satt denne mndHar hatt mensensmerter i to-tre dager nå (maks 10 dpo i dag) og ikm om 7 dager. I tillegg når jeg strekker meg for fort hugger det til inni der et sted
Synes jeg husker det med å strekke seg / hugg som et godt tegn?