IKM uke 9

Oi, wow! Det burde love godt for deg, da! :cat:
Håper jeg er som dem :) men man kan jo aldri vite. Nå sitter jeg og tenker at jeg ikke er gravid for føler det er så vanskelig å merke forskjell på PMS og Gravid symptomer. Tør ikke å teste for blir skuffa om strekken ikke har blitt sterkere.

Jeg gruer meg. Jeg tenker som deg, er det PMS eller er det gravid-symptomer :nailbiting: og har jeg fått bare skyggestreker på one-step, og en skyggestrek fra normal :nailbiting::nailbiting:
Ikke sant, det er så sinnsykt skummelt! Ble veldig optimistisk av Normal testene etter som jeg ikke fikk skygge eller noe som helst trekk på de 3 første.. Så jeg har bestemt meg for å ikke teste før over IKM. Tør ikke :nailbiting: Men, har en liten følelse av at vi havner på samme termin gruppe, så x fingrene masse ❤️

Ikke sant, det er så sinnsykt skummelt! Ble veldig optimistisk av Normal testene etter som jeg ikke fikk skygge eller noe som helst trekk på de 3 første.. Så jeg har bestemt meg for å ikke teste før over IKM. Tør ikke :nailbiting: Men, har en liten følelse av at vi havner på samme termin gruppe, så x fingrene masse ❤️

Du er supertøff som klarer å la være :D:D håper vi havner på samme termingruppe, og jeg kysser fingrene så hardt jeg kan :joyful::joyful:

Mine tok en uke fra sendt til mottatt for 1 uke siden. Det er lenge. Grunn nok til å bestille med fertil.no neste gang.:arghh:

Mine kom idag :)

Innafor å spørre hvilken type utflod du har?:shy:

Siden du spør .. hehe... så kan jeg prøve å forklare.. hehe

Kremet på en måte, som dusj kremen min fra palmolive. :dance018 haha... og innimellom litt klumpete, bare litt ... vet ikke om bra nok forklart men:gen113

Normalt er jeg ganske tørr mellom EL og mens.....

Kremet på en måte, som dusj kremen min fra palmolive. :dance018 haha... og innimellom litt klumpete, bare litt ... vet ikke om bra nok forklart men:gen113

Takk for svar, hehe:rolleyes:

Hvor mange dpo er du nå?

14BAB077-FD4B-4B23-9DCB-B26ABEBFBCF2.jpeg

7 dpo, tar nok en av hver daglig fremover :) Spennende om de utvikler seg!

6 dpo i morgen, svir av en test da. :woot: Helt håpløs på å holde meg :banghead: Vet ikke hva jeg håper på, er vel bare testetrangen som angriper meg :wideyed:

Jeg må gå for morgenurin. Har ikke mulighet til å knipe igjen mer enn 2 timer. Men nå har jeg ventet så lenge på babyplan testene at jeg kan vente til imorgen:greet015
Ja, morgen urin er best. Blir bare bortkasta om kvelden når man er så tidelig tenker jeg ❤️

Mine Babyplan-tester kom i går, bestilte lørdagen som var.:) Jeg er ikke hjemme, så får uansett ikke brukt noen av dem før etter helga:p

Har også bestilt babyklister så jeg er sikker på å få det innen neste PP hvis jeg ikke får positive tester neste uke;) Blir i så fall første gang jeg prøver det. Noen andre i denne gruppa som har prøvd det?

Mine Babyplan-tester kom i går, bestilte lørdagen som var.:) Jeg er ikke hjemme, så får uansett ikke brukt noen av dem før etter helga:p

Har også bestilt babyklister så jeg er sikker på å få det innen neste PP hvis jeg ikke får positive tester neste uke;) Blir i så fall første gang jeg prøver det. Noen andre i denne gruppa som har prøvd det?
Har ikke prøvd det før, men vurderer å prøve selv :)

Ikke hørt om det før, men så nå at det var et homeopatisk middel, og da er det ikke noe jeg for min del har lyst til å bruke penger på. Lurte på grapefruktjuice og Q10 til neste pp, da :happy:

Jeg kjørte q10, grapefruktkjerneekstrakt og bidronninggele før eggløsning og babyklister og Wild yam etter eggløsning. Spent på om det har noe for seg

Back
Topp