babykakadue
Flørter med forumet
Fikk testene idag, så nå skal det spares urin til ikveld klarer ikke vente til imorgen tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg er som dem men man kan jo aldri vite. Nå sitter jeg og tenker at jeg ikke er gravid for føler det er så vanskelig å merke forskjell på PMS og Gravid symptomer. Tør ikke å teste for blir skuffa om strekken ikke har blitt sterkere.Oi, wow! Det burde love godt for deg, da!
Så gøy, gleder meg til i kveld!Fikk testene idag, så nå skal det spares urin til ikveld klarer ikke vente til imorgen tidlig
Så gøy, gleder meg til i kveld!
Ikke sant, det er så sinnsykt skummelt! Ble veldig optimistisk av Normal testene etter som jeg ikke fikk skygge eller noe som helst trekk på de 3 første.. Så jeg har bestemt meg for å ikke teste før over IKM. Tør ikke Men, har en liten følelse av at vi havner på samme termin gruppe, så x fingrene masseJeg gruer meg. Jeg tenker som deg, er det PMS eller er det gravid-symptomer og har jeg fått bare skyggestreker på one-step, og en skyggestrek fra normal
Ikke sant, det er så sinnsykt skummelt! Ble veldig optimistisk av Normal testene etter som jeg ikke fikk skygge eller noe som helst trekk på de 3 første.. Så jeg har bestemt meg for å ikke teste før over IKM. Tør ikke Men, har en liten følelse av at vi havner på samme termin gruppe, så x fingrene masse
Mine tok en uke fra sendt til mottatt for 1 uke siden. Det er lenge. Grunn nok til å bestille med fertil.no neste gang.
Innafor å spørre hvilken type utflod du har?
Takk for svar, heheSiden du spør .. hehe... så kan jeg prøve å forklare.. hehe
Kremet på en måte, som dusj kremen min fra palmolive. haha... og innimellom litt klumpete, bare litt ... vet ikke om bra nok forklart men
Normalt er jeg ganske tørr mellom EL og mens.....
Hvor mange dpo er du nå?Siden du spør .. hehe... så kan jeg prøve å forklare.. hehe
Kremet på en måte, som dusj kremen min fra palmolive. haha... og innimellom litt klumpete, bare litt ... vet ikke om bra nok forklart men
Normalt er jeg ganske tørr mellom EL og mens.....
Hvor mange dpo er du nå?
Jeg hadde tykk utflod nå er den mere vannaktig som kommer innimellom, skulle tro jeg hadde tissa på meg, men har ikke det. Er også vått/fuktig oppi der, kjenner på tappen innimellom er som regel knusktørr før ikm.9 dpo
Ja, morgen urin er best. Blir bare bortkasta om kvelden når man er så tidelig tenker jegJeg må gå for morgenurin. Har ikke mulighet til å knipe igjen mer enn 2 timer. Men nå har jeg ventet så lenge på babyplan testene at jeg kan vente til imorgen
Har ikke prøvd det før, men vurderer å prøve selvMine Babyplan-tester kom i går, bestilte lørdagen som var. Jeg er ikke hjemme, så får uansett ikke brukt noen av dem før etter helga
Har også bestilt babyklister så jeg er sikker på å få det innen neste PP hvis jeg ikke får positive tester neste uke Blir i så fall første gang jeg prøver det. Noen andre i denne gruppa som har prøvd det?
Mine Babyplan-tester kom i går, bestilte lørdagen som var. Jeg er ikke hjemme, så får uansett ikke brukt noen av dem før etter helga
Har også bestilt babyklister så jeg er sikker på å få det innen neste PP hvis jeg ikke får positive tester neste uke Blir i så fall første gang jeg prøver det. Noen andre i denne gruppa som har prøvd det?
Jeg kjørte q10, grapefruktkjerneekstrakt og bidronninggele før eggløsning og babyklister og Wild yam etter eggløsning. Spent på om det har noe for segMine Babyplan-tester kom i går, bestilte lørdagen som var. Jeg er ikke hjemme, så får uansett ikke brukt noen av dem før etter helga