IKM uke 9

:smiley-angelic001
9dpo i dag. Måtte opp på do nå 05.45 og tok en test i samme slengen. Denne gangen kom det opp litt mer enn en skyggestrek tror jeg. Den var veldig svak selvfølgelig, men den kom før tiden og jeg måtte ikke vri og vende for å se den slik som jeg vanligvis må. Legger meg for å sove i noen timer til og krysser alt jeg har for at testen jeg tar når jeg står opp igjen har samme eller sterkere strek..! Nå fikk jeg skikkelig forhåpninger så orker ikke at denne var falsk :confused:

Så spennende! Krysser fingrene for at den blir positiv etterpå også:signs003

Håper testene mine kommer snart... De ble sendt søndag, men foreløpig ingenting...

Ugh, øverste tatt ca 06.00, nederste 07.00. Dere ser streken på den øverste??
Tenkte at urinen ville være like eller mer konsentrert hvis jeg ikke drakk i mellomtiden, men den var ekstremt lys klokken 07. Håper det er det som gjør at den er negativ :crybaby2

39C9BD17-7A4C-4855-963E-2557F85A0F8B.jpeg

Tenkte at urinen ville være like eller mer konsentrert hvis jeg ikke drakk i mellomtiden, men den var ekstremt lys klokken 07. Håper det er det som gjør at den er negativ :crybaby2

Vis vedlegget 349634

Jeg ville ikke mistet håpet enda pga denne :Heartred det er veldig kort tid mellom. Test igjen senere. I morgen eller lørdag :happy:

Edit: jeg ser streken lett på den første :happy:

Last edited:

Vis vedlegget 349634

Det er ikkje berre vatn du drikker som blir urin, kroppen består av veldig mykje vatn som sirkulerer og renser kroppen som også havner i urinblæra. Om du tømmer blæra på mårningen uten å drikke noko så er det ikkje slik at det du tisser 1t etterpå er så mykje meir konsentrert sånn sett.. eg trur at dei beste nivåene får ein av vatn som drikkes og deretter får eit par timer i urinblæra, da trenger ikkje urinen nødvendigvis være så utrulig mørk ❤
Forøvrig va bildet veldig uklart, vanskelig å se..
Test igjen i kveld eller i måro :)

Tok ein test idag 7dpo, og er nesten som eg ser ein svaaak skygge der. Men eg har tydligvis fått permanent streksyn så:hilarious: blir spennande å se i måro om det utvikler seg eller ikkje :)
20210225_084652.jpg

4EAFD549-67FA-46A5-B0DC-97E267B75C8E.jpeg
Det er ikkje berre vatn du drikker som blir urin, kroppen består av veldig mykje vatn som sirkulerer og renser kroppen som også havner i urinblæra. Om du tømmer blæra på mårningen uten å drikke noko så er det ikkje slik at det du tisser 1t etterpå er så mykje meir konsentrert sånn sett.. eg trur at dei beste nivåene får ein av vatn som drikkes og deretter får eit par timer i urinblæra, da trenger ikkje urinen nødvendigvis være så utrulig mørk ❤
Forøvrig va bildet veldig uklart, vanskelig å se..
Test igjen i kveld eller i måro :)

Takk for utfyllende svar :)
Her er litt bedre bilde med dagslys i stedet for blitz.

Vis vedlegget 349634
Ville tatt det helt med ro, ser jo tydelig strek på den øverste! For å gjøre urin konsentrert til LH-tester anbefales det å ikke drikke på to timer, og ikke gå på do på fire timer før man tar prøven. Prøv det og se? :cat:

:)Drops19 - 25 - 14 - 2 - 15/02 - 02/03
Vil være med! Har ikke tatt en eneste gr.test.. Tenker å teste imorgen, da er jeg ca 11DPO;)

JAH.. 5 dpo, da, damer. Jeg har fått litt tyngdefølelse nedi der. Det verker litt i korsryggen. Jeg har bakteriell vaginose. Typisk. Var febervarm da jeg våknet i dag. Men jeg har jo ikke feber. Det brenner i ansiktet.
Assa.. Dette kjennes lovende ut. Og det er litt skummelt.

Jeg tror jeg holder på å bli gal. Natt til i går drømte jeg at jeg fikk positiv gtest, og natt til i dag drømte jeg at jeg lå på fødebenken. Skjønner at denne prøvinga opptar hverdagen min litt for mye! Men kan jo håpe at drømmene blir virkelige, utsette fødinga noen måneder så klartxsmile9 Tatt test 8 og 10 dpo, etter hva jeg tror ift el testinga, helt klart blenda. Så prøver å innstille meg på TR på mandag, har mistet helt troen på denne runden, selv om jeg kjenner på et håp likevel:nailbiting:

Blææææh! Posten leveres jo bare annenhver dag her og testene kom ikke idag. Da kommer de tidligst mandag 11 dpo. Dårlig når jeg bestilte på lørdag... Og sykt teit av billigetester at de har fjernet helthjem som levering.

Har vanlige babyplan, men det hjelper jo lite :(

Blææææh! Posten leveres jo bare annenhver dag her og testene kom ikke idag. Da kommer de tidligst mandag 11 dpo. Dårlig når jeg bestilte på lørdag... Og sykt teit av billigetester at de har fjernet helthjem som levering.

Mange som har fått like bra, om ikke bedre, utslag på vanlig og tidlig babyplan i det siste har jeg lagt merke til:)

Postbilen kom tilbake! Så da har jeg tester :D

7 dpo idag :)

Tett i nesa, vondt i hodet, nesa renner og jeg er ikke syk! Også er det flere som kjenner på tappen? Når jeg ble gravid i 2017 så fant jeg det ut via tappen.. Er for tidlig for det enda, men den er bakovervendt og langt borte og det er et godt tegn ❤️ Ellers veldig vonde brystvorter

Back
Topp