IKM uke 9

Må si det jobbes mere det nede nå, tenk om de stikkene jeg har kjent var egget som festet seg ❤️ I dag murer det og strekker, er også litt sånn ilinger stikkinger i helle livmora.. Håpe håpe ❤️

Virkelig vanskelig å si! Tror du bare må fortsette å teste, men helst vente et par dager (selv om det er umulig :rolleyes:) Det er ikke så lett å se stigning samme dag :)

Ja, jeg har ingen ambisjoner om å vente et par dager før neste test:p Stresser ikke med testene, synes det er gøy og spennende:happy:

Jeg kan bare settes på TR :( Har fått beskjed om at vi ikke kommer til å få barn naturlig, så blir ICSI på oss.

❤️❤️❤️

Min første frøken er ICSI, lang prosess - men vel verdt det når det først går :) ❤️

Begynte å lese om festedipp. Og av de som blir gravide opplever faktisk 25% festedipp. Mens av de som tester negativt opplever 10% et dropp i grafen i samme tidsrom som en festedipp forekommer. Håper grafen stiger igjen imorgen, og at jeg er blant de 25% som opplever et dropp i grafen når egget fester seg :angelic:

Begynte å lese om festedipp. Og av de som blir gravide opplever faktisk 25% festedipp. Mens av de som tester negativt opplever 10% et dropp i grafen i samme tidsrom som en festedipp forekommer. Håper grafen stiger igjen imorgen, og at jeg er blant de 25% som opplever et dropp i grafen når egget fester seg :angelic:
Oj, så spennende.. x alt som x kan ❤️ :D

Spennende med tester! :) Kjenner jeg ikke har troa denne pp. Ingen symptomer, da mener jeg ingen... Er 8 dpo så fortsatt tidlig... :rolleyes:

Har vonde bryster nå i ettermiddag. For meg er det tidvis vanlig pms i forkant av tr, men husker fra forrige svangerskap at det var et av mine første symptomer da også. Ikke lett å si o_O

Lurer på om jeg skal kjøpe en RFSU test og ta i kveld, eller burde jeg bare vente til i morgen? Er vel ikke noe Støre sjangse for at den blir sterkere i kveld?

Jeg har også hatt ømme bryst i dag. Har ikke pleid å legge merke til det som pms-symptom før, men forrige gang hadde jeg det i hvert fall, full symptomjakt. Er 6 dager før ikm i dag, og så i appen at forrige gang var jeg akkurat 6 dager før TR da jeg noterte ømme bryst forrige gang :p

Nå vet jeg om den symptom-jakten, men jeg er svært ustabil idag. Begynte å grine av første date Australia, og enda en gang fordi jeg hadde glemt å ta ny søppelpose i spannet da jeg hadde vært ute med boss.... ble også skikkelig forbanna når mannen ringte 1 min før jeg var ferdigspist, og 1 min etterpå var jeg rørt og glad om en annen...

Når jeg leser gjennom her så ser jeg at dette muligens er psykiske lidelser istedet? :pompus::hilarious::hilarious:

Skulle gå å kjøpe, men har rota bort bankkortet mitt også er ikke mannen hjemme så går vente til i morgen :) Da er vi 10 DPO ❤️

Flaks og uflaks :p:D Jeg får forhåpentligvis teste med bedre test imorgen jeg og. Endelig post!! :woot::woot: eller dvs, jeg regner med at testene kommer siden forrige oppdatering var 22.02 o_O

Back
Topp