Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virkelig vanskelig å si! Tror du bare må fortsette å teste, men helst vente et par dager (selv om det er umulig ) Det er ikke så lett å se stigning samme dag
Jeg kan bare settes på TR Har fått beskjed om at vi ikke kommer til å få barn naturlig, så blir ICSI på oss.
Oj, så spennende.. x alt som x kanBegynte å lese om festedipp. Og av de som blir gravide opplever faktisk 25% festedipp. Mens av de som tester negativt opplever 10% et dropp i grafen i samme tidsrom som en festedipp forekommer. Håper grafen stiger igjen imorgen, og at jeg er blant de 25% som opplever et dropp i grafen når egget fester seg
Jeg ser streker på begge idag. Var vrient å få bilde dog.. synes den blå one-step testen har fått tjukkere strek idag
Vis vedlegget 349550
Har ikke trua selv pga ingen symptomer, så nå belager jeg meg på ny ppSpennende med tester! Kjenner jeg ikke har troa denne pp. Ingen symptomer, da mener jeg ingen... Er 8 dpo så fortsatt tidlig...
Spennende med tester! Kjenner jeg ikke har troa denne pp. Ingen symptomer, da mener jeg ingen... Er 8 dpo så fortsatt tidlig...
Har ikke trua selv pga ingen symptomer, så nå belager jeg meg på ny pp
Sant det, men hadde mange symtomer med begge barna mine, og når jeg var gravid nå sist så jeg tviler egentlig nå altsåHusk at de aller fleste faktisk ikke får noen symptomer før etter IKM. Krysser fingrene for dere!
Ser den! Jeg tillater meg likevel å håpeSant det, men hadde mange symtomer med begge barna mine, og når jeg var gravid nå sist så jeg tviler egentlig nå altså
Lurer på om jeg skal kjøpe en RFSU test og ta i kveld, eller burde jeg bare vente til i morgen? Er vel ikke noe Støre sjangse for at den blir sterkere i kveld?
Skulle gå å kjøpe, men har rota bort bankkortet mitt også er ikke mannen hjemme så får vente til i morgen Da er vi 10 DPOKan hende har sett mange viser frem bilde av tester tatt på kveldstid
Skulle gå å kjøpe, men har rota bort bankkortet mitt også er ikke mannen hjemme så går vente til i morgen Da er vi 10 DPO
Gleder meg til å se testene dine i morgenFlaks og uflaks Jeg får forhåpentligvis teste med bedre test imorgen jeg og. Endelig post!! eller dvs, jeg regner med at testene kommer siden forrige oppdatering var 22.02