IKM uke 9

Jeg prøver virkelig å se den, men jeg ser ingenting :arghh: forferdelig irriterende :bounce har vært innom redigeringsprogram svart hvitt og alt som er, men jeg får det ikke til.. :arghh:

Nå blir det hvertfall spennende å teste imorgen :nailbiting::woot:babyplan kommer ikke før torsdag. Det var jo selvsagt sånn at posten bare kommer tirsdag og torsdag her denne uken :bored:

Eg har nok fått streksyn :hilarious: prøvde å redigera eit bilde eg og, men aldri gjort de før så ante ikkje ka eg skulle gjer :rolleyes: håpe du får tydligere strek snart iallefall! :)

Her er alle testene fra i går og i dag. Tar imot innspill og tåler alle meninger altså :happy:

De øverste tre er fra i går.
Synes Makesure stiger, ser det sånn ut i virkeligheten også?

9 dpo. Jeg vet ikke helt, jeg. I det ene øyeblikket ser jeg strek, og i det neste ikke. Så negative tester og nedgang i grafen. Jaja :confused005

Vedlegg

• 763250E0-7CA0-4148-8EEC-AB7623F5D27D.jpeg
    763250E0-7CA0-4148-8EEC-AB7623F5D27D.jpeg
    76,6 KB · Visninger: 94
  • BC60A0B9-955B-4FE6-9C45-46DB9C73AC4C.jpeg
    BC60A0B9-955B-4FE6-9C45-46DB9C73AC4C.jpeg
    66,2 KB · Visninger: 95
  • 90B690C7-D4D9-4E66-A629-4D4AB916E712.jpeg
    90B690C7-D4D9-4E66-A629-4D4AB916E712.jpeg
    56,1 KB · Visninger: 92
Last edited:
Testene bør jo bli tydelig sterkere på fredag eventuelt?

Hmm. Da tenker jeg at jeg ringer legen på fredag om de fortsatt er utydelig sterkere/svakere :happy:

Kommer garantert til å teste mye frem til det da :p

Testene bør jo bli tydelig sterkere på fredag eventuelt?

Hmm. Da tenker jeg at jeg ringer legen på fredag om de fortsatt er utydelig sterkere/svakere :happy:

Kommer garantert til å teste mye frem til det da :p
Absolutt, men jeg føler jeg ser en økning! Og håper virkelig at det er det. Har jo lest om mange som har blitt gravide rett etter en abort. Jeg selv ble gravid med en gang etter xu, men dessverre sluttet fostere å vokse i uke 5

Ønsker alle lykke til med testingen, det er så spennende å følge med på :nailbiting::woot: Heier på dere alle sammen! Selv fikk jeg kryss i dag og er 3 dpo :happy:

Vedlegg

• IMG_2413.jpg
    IMG_2413.jpg
    49,8 KB · Visninger: 77
Jeg vet ikke helt, jeg. I det ene øyeblikket ser jeg strek, og i det neste ikke. Så negative tester og nedgang i grafen. Jaja :confused005
Det er så grusomt når det skjer. Jeg fikk min første super svake strek i dag, men tør nesten ikke å ta en ny test i tilfelle den ikke vil dukke opp..

9 dpo. Jeg vet ikke helt, jeg. I det ene øyeblikket ser jeg strek, og i det neste ikke. Så negative tester og nedgang i grafen. Jaja :confused005

Nedgang i grafen KAN også være festedipp og uansett, betyr i utgangspunktet ikke noe med en enkel dipp, helheten viktigst OG den er uansett godt over coverline.

Vet det kan føles litt blæh.. jeg føler sånn selv de dagene tempen går ned.... men prøver å si til meg selv det jeg her skrev til deg da det er det som stemmer / er rett å forholde seg til.

Alt er fremdeles fullt mulig for deg her. Krysser det som krysses kan:)

Her er alle testene fra i går og i dag. Tar imot innspill og tåler alle meninger altså :happy:

De øverste tre er fra i går.

Svarte før jeg så at du hadde hatt MA :bookworm: Da har jeg ikke så mye å komme med, men hadde det selv i Januar og sender gode tanker :joyful:

Kan dere se forskjellen? Høyre i går, venstre i dag ❤️

Vedlegg

• 9A4BEC15-CE74-42DA-875D-6E5D77115EB0.jpeg
    9A4BEC15-CE74-42DA-875D-6E5D77115EB0.jpeg
    15,5 KB · Visninger: 112
  • 9A0F965E-9A67-4A3F-B1C3-E1F720BC189E.jpeg
    9A0F965E-9A67-4A3F-B1C3-E1F720BC189E.jpeg
    13,1 KB · Visninger: 106
Ser mange har begynt å teste. Så spennende :Heartred:love2
Nå er det bare å krysse det som krysses kan.

Jeg har bestemt meg for å ikke teste tidlig denne gangen. Rett og slett pga jeg blir så stressa. Men temper og det er nervepirrende nok i seg selv det :whacky011

Har også begynt å kjenne litt symptomer. På en annen måte enn de forrige PP. Jeg vet det ikke nødvendigvis betyr en shit , men er jo ikke til å unngå å bli en smule optimist de gangene symptomene kjennes.

Flere som kjenner på noen symptomer? ..

Jeg er av og på uggen i perioder gjennom dagen, spesielt kveld. Hver gang jeg er uggen blir jeg også optimist :rolleyes:

I går noen opplevelser av ligamentsmerter på kvelden og et par ganger i natt/ tidlig i dag i sengen.

Innimellom, en rar fornemmelse i brystene. Men ikke konstant.

Noooooe mer kremet utflod enn normalt. I perioder..

Alt kommer og går. Går i bølger. Optimismen min kommer derfor også i bølger.. haha.. som en mental Berg og dalbane. :happy090

For en tid dette er folkens! :happy093

Testen jeg tok i dag tidlig er helt blanda nå.. så da var det nok bare en skygge som var synlig i 10 min :wtf:

Jeg kan bare settes på TR :( Har fått beskjed om at vi ikke kommer til å få barn naturlig, så blir ICSI på oss.

Jeg kan bare settes på TR :( Har fått beskjed om at vi ikke kommer til å få barn naturlig, så blir ICSI på oss.
:Heartred:Heartred:Heartred Sender deg en stor klem

Ser mange har begynt å teste. Så spennende :Heartred:love2
Nå er det bare å krysse det som krysses kan.

Jeg har bestemt meg for å ikke teste tidlig denne gangen. Rett og slett pga jeg blir så stressa. Men temper og det er nervepirrende nok i seg selv det :whacky011

Har også begynt å kjenne litt symptomer. På en annen måte enn de forrige PP. Jeg vet det ikke nødvendigvis betyr en shit , men er jo ikke til å unngå å bli en smule optimist de gangene symptomene kjennes.

Flere som kjenner på noen symptomer? ..

Jeg er av og på uggen i perioder gjennom dagen, spesielt kveld. Hver gang jeg er uggen blir jeg også optimist :rolleyes:

I går noen opplevelser av ligamentsmerter på kvelden og et par ganger i natt/ tidlig i dag i sengen.

Innimellom, en rar fornemmelse i brystene. Men ikke konstant.

Noooooe mer kremet utflod enn normalt. I perioder..

Alt kommer og går. Går i bølger. Optimismen min kommer derfor også i bølger.. haha.. som en mental Berg og dalbane. :happy090

For en tid dette er folkens! :happy093

Jeg har litt diffuse svake smerter i livmorområdet av og på i dag. I går hadde jeg stikninger på høyre side. Det kan jo være hva som helst :p

Spennende tid altså :D

Hmmm. Håper virkelig streken kommer tilbake, så tidlig har jo konsentrasjon av urin mye å si. Og som ble nevnt over her er temperaturen over streken... Krysser fingrene for deg! ❤️

Back
Topp