IKM uke 9

Ok folkens :nailbiting::nailbiting:. 9 dpo og det er en strek her :p men det er ikke farge på den og tror det er skyggestrek som tydligvis disse strekene er kjent for :p RFSU test.. nederste bilde er redigert for å se bedre .. :nailbiting:
:woot::woot: Synes da den var sterk og at det er farge i den? :woot:

Ok folkens :nailbiting::nailbiting:. 9 dpo og det er en strek her :p men det er ikke farge på den og tror det er skyggestrek som tydligvis disse strekene er kjent for :p RFSU test.. nederste bilde er redigert for å se bedre .. :nailbiting:

Kan du legge ut et litt tydeligere bilde, uredigert? Syns den ser lovende ut jeg

Mine strimmeltester har alltid vært svake, og fått utslag på digital! :joyful: Lykke til!

Dagens tester herfra. Blir ikke mye klokereo_O. De øverste er tatt med en gang jeg våknet, og de andre nå nettopp. Mest konsentrert urin på runde 2.

Ser sterkere strek på makesure på testrunde 2, og sterkere babyplan tidlig på testrunde 1.

Er vanskelig å sammenligne med testen som jeg regnet som negativ siden den er tatt mye seinere på dagen:rolleyes:

Håper virkelig de blir tydelig sterkere i dagene fremover:nailbiting: Godt jeg har mange tester liggende:p

Vedlegg

• IMG_20210224_080414.jpg
    IMG_20210224_080414.jpg
    21,8 KB · Visninger: 99
  • Screenshot_20210224-081433.jpg
    Screenshot_20210224-081433.jpg
    38,8 KB · Visninger: 98
Dagens tester herfra. Blir ikke mye klokereo_O. De øverste er tatt med en gang jeg våknet, og de andre nå nettopp. Mest konsentrert urin på runde 2.

Ser sterkere strek på makesure på testrunde 2, og sterkere babyplan tidlig på testrunde 1.

Er vanskelig å sammenligne med testen som jeg regnet som negativ siden den er tatt mye seinere på dagen:rolleyes:

Håper virkelig de blir tydelig sterkere i dagene fremover:nailbiting: Godt jeg har mange tester liggende:p
Ser det ut som Makesure stiger og BP synker?:wideyed: Så snodig! Tenker du å dra og måle hcg?:)

Ser det ut som Makesure stiger og BP synker?:wideyed: Så snodig! Tenker du å dra og måle hcg?:)

Det er tre uker siden utskraping i morgen, så da ringer jeg legen da. Eventuelt venter jeg til over helga og ser hva som skjer med testene. Vil nødig sendes inn til ny utskraping om det er ny graviditet på gang :happy:

Alle de fire testene er fra idag btw.

Her er alle testene fra i går og i dag. Tar imot innspill og tåler alle meninger altså :happy:

De øverste tre er fra i går.

Vedlegg

• 16141520124147413626216923834280.jpg
    16141520124147413626216923834280.jpg
    22,5 KB · Visninger: 102
Så morro å se de første antydninger til streker her inne :love7 Selv var det en klar og tydelig blenda på meg i dag. Tror jeg skal prøve å holde meg til fredag eller lørdag før mer testing nå. Håper dere med svake streker tester mye mer da, virkelig koselig å følge med på ;)

Syns disse ser positive ut jeg :)

Ja positive er de:) Burde presisert og ikke regnet med at folk husker historien:oops:

Jeg hadde ma i januar med siste utskraping 4 feb. Spørsmålet blir da om de synker eller stiger. Hadde målt meg frem til "såogsi" negativ test etter MA den 8.2. Ikke målt mer etter dette før i går.

Her er alle testene fra i går og i dag. Tar imot innspill og tåler alle meninger altså :happy:

De øverste tre er fra i går.

Vanskelig å gjer seg opp meining desse dagane her, då det kan ta opp mot 3 dagar før ein ser tydelig stigning hos enkelte :) eg holde endo ein knapp på at du er gravid ❤

Ja positive er de:) Burde presisert og ikke regnet med at folk husker historien:oops:

Jeg hadde ma i januar med siste utskraping 4 feb. Spørsmålet blir da om de synker eller stiger. Hadde målt meg frem til "såogsi" negativ test etter MA den 8.2. Ikke målt mer etter dette før i går.
Å, sånn ja. Så kjedelig å høre at du mistet, jeg mistet også sist men i desember. Jeg syns testene ser ganske så like ut alle sammen, blir spennende å se på testene dine framover da :)

Back
Topp