Så Spennede, kanskje jeg skal gjøre det samme.. Evt da venter jeg til IKM med å ta denHaha skjønner jeg godt jeg kjøper meg en digital idag får kjøpe en to pakning så har jeg en til ikm også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så Spennede, kanskje jeg skal gjøre det samme.. Evt da venter jeg til IKM med å ta denHaha skjønner jeg godt jeg kjøper meg en digital idag får kjøpe en to pakning så har jeg en til ikm også
Synes da den var sterk og at det er farge i den?Ok folkens . 9 dpo og det er en strek her men det er ikke farge på den og tror det er skyggestrek som tydligvis disse strekene er kjent for RFSU test.. nederste bilde er redigert for å se bedre ..
Vet ikke helt om det er farge i den men får se om den blir sterkere daSynes da den var sterk og at det er farge i den?
Ja det er greit å ha en sånn, så er man ikke i tvil ivartfall når ikm er herSå Spennede, kanskje jeg skal gjøre det samme.. Evt da venter jeg til IKM med å ta den
Ok folkens . 9 dpo og det er en strek her men det er ikke farge på den og tror det er skyggestrek som tydligvis disse strekene er kjent for RFSU test.. nederste bilde er redigert for å se bedre ..
9 DPO i dag kan jeg se en veldig svaaaaaaak antydning til strekk. Normal tester! Herregud..
Spennendee!! Blir gøy å se utviklingen!9 DPO i dag kan jeg se en veldig svaaaaaaak antydning til strekk. Normal tester! Herregud..
Det øverste bilde er ikke redigertKan du legge ut et litt tydeligere bilde, uredigert? Syns den ser lovende ut jeg
Om det ikke er, så er det jo uansett et pluss for hverdagen tenker jegFølte jeg hadde veldig flotte, struttende og stramme pupper i kveld . Er det et gravid symptom?
Mine strimmeltester har alltid vært svake, og fått utslag på digital! Lykke til!Ok folkens . 9 dpo og det er en strek her men det er ikke farge på den og tror det er skyggestrek som tydligvis disse strekene er kjent for RFSU test.. nederste bilde er redigert for å se bedre ..
Jaaaa, x alt som x kanHåper den blir sterkere
Spennendee!! Blir gøy å se utviklingen!
Ser det ut som Makesure stiger og BP synker? Så snodig! Tenker du å dra og måle hcg?Dagens tester herfra. Blir ikke mye klokere. De øverste er tatt med en gang jeg våknet, og de andre nå nettopp. Mest konsentrert urin på runde 2.
Ser sterkere strek på makesure på testrunde 2, og sterkere babyplan tidlig på testrunde 1.
Er vanskelig å sammenligne med testen som jeg regnet som negativ siden den er tatt mye seinere på dagen
Håper virkelig de blir tydelig sterkere i dagene fremover Godt jeg har mange tester liggende
Ser det ut som Makesure stiger og BP synker? Så snodig! Tenker du å dra og måle hcg?
Syns disse ser positive ut jegHer er alle testene fra i går og i dag. Tar imot innspill og tåler alle meninger altså
De øverste tre er fra i går.
Syns disse ser positive ut jeg
Her er alle testene fra i går og i dag. Tar imot innspill og tåler alle meninger altså
De øverste tre er fra i går.
Å, sånn ja. Så kjedelig å høre at du mistet, jeg mistet også sist men i desember. Jeg syns testene ser ganske så like ut alle sammen, blir spennende å se på testene dine framover daJa positive er de Burde presisert og ikke regnet med at folk husker historien
Jeg hadde ma i januar med siste utskraping 4 feb. Spørsmålet blir da om de synker eller stiger. Hadde målt meg frem til "såogsi" negativ test etter MA den 8.2. Ikke målt mer etter dette før i går.