IKM uke 9

Nedgang i grafen KAN også være festedipp og uansett, betyr i utgangspunktet ikke noe med en enkel dipp, helheten viktigst OG den er uansett godt over coverline.

Vet det kan føles litt blæh.. jeg føler sånn selv de dagene tempen går ned.... men prøver å si til meg selv det jeg her skrev til deg da det er det som stemmer / er rett å forholde seg til.

Alt er fremdeles fullt mulig for deg her. Krysser det som krysses kan:)
Håper virkelig det er festedipp :Heartpink For hvis det viser seg å være det, så er det vel ikke rart at testene er negative :rolleyes: Blir spennende imorgen :angelic:

Hmmm. Håper virkelig streken kommer tilbake, så tidlig har jo konsentrasjon av urin mye å si. Og som ble nevnt over her er temperaturen over streken... Krysser fingrene for deg! ❤️
Takk for det! Hvis det er festedipp, viser vel forhåpentligvis en test det de neste dagene. Hadde som sagt en sårhet-følelse i livmor i går, og den er mindre i dag. Menmen, tiden vil vise :love7

Haha, når jeg overdriver redigeringen av testene ser de sånn ut;

E42F96BA-7F82-4473-98AF-17E66969D481.jpeg

Lov å håpe :hilarious::D

Sjæl ass, er så morro å se alle testene som bare renner inn ❤️

Det er helt fantastisk :joyful::joyful::D

Jeg kan ikke vise noe til mamma enda, hun hadde besvimt om hun trodde jeg var på tjokken :hilarious:

Ca 1 uke til TR, så jeg føler plutselig at fallhøyden er blitt litt for stor.. :nailbiting: nå skal man jo ikke tenke på det, men håper håper håper strekene holder seg, og at de blir sterkere :nailbiting::nailbiting:

Ja sterkere enn den "negative" 8.2?
Det var den første jeg tok av de alle. Ikke lett å bli klok på dette altså:wtf:
Virkelig vanskelig å si! Tror du bare må fortsette å teste, men helst vente et par dager (selv om det er umulig :rolleyes:) Det er ikke så lett å se stigning samme dag :)

Back
Topp