Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til å se testene dine i morgen
Kan dere kjenne noe murringer, stikk ev øm oppi livmoren? Har vindt i halebeinet mitt også, har hatt bekkenløsning med begge barna også har jeg fibromylagi
Samme her, det er ømt.. Stikker så bare gleder meg til neste uke for da vet jeg 100% om jeg er gravid eller ikkeJeg kjenner en del stikking og press. Murringer som ikke minner om mensmurringer
Veldig enig med degGleder meg til å se flere tester i morgen, her bør det jo være strek på strek!
Jeg er også tett i nesaKl 16.27 i ettermiddag stakk det til på venstre side i lillemagen. Er 5 dpo i morgen. Eller nå i kveld eller i natt eller no. Kort LH-topp hvis jeg tolker testene riktig.
Er blitt skikkelig varm og tett i nesa i kveld. Nei, jeg er ikke dårlig
Kan dere kjenne noe murringer, stikk ev øm oppi livmoren? Har vindt i halebeinet mitt også, har hatt bekkenløsning med begge barna også har jeg fibromylagi
Det er så spennende, for man vet liksom ikke om det er en diamant eller tante grusom Har ikke sånne murringer som jeg pleier å ha før IKM, de stikkene jeg har kjent denne PP har jeg absolutt ikke hatt før. Og brystvortene mine er så sinnsykt vonde..Masse murringer - men det har jeg hatt hver pp nå. Men idag murrer det såpass mye at man nesten skulle tro jeg har el på nytt
Jeg hadde og sånne stikkinger som kom og gikk på Venstre side seint i går kveld. Er 5 dpo i dag. Så begynner å lure på om det kanskje var egget som festa segKl 16.27 i ettermiddag stakk det til på venstre side i lillemagen. Er 5 dpo i morgen. Eller nå i kveld eller i natt eller no. Kort LH-topp hvis jeg tolker testene riktig.
Er blitt skikkelig varm og tett i nesa i kveld. Nei, jeg er ikke dårlig
Føler med deg, hadde jo alle symptomer selv sist mnd.. Moren min holdt å bli sprø er mere avslappet nå en hva jeg har vært. Må nesten ta det som det kommer selv om jeg syntes det blir trist om det ikke blir en diamant i november. Har bursdag i november jeg også, to til i familien er også i november. Og denne terminen vil være ganske close til min bursdag2 DPO i dag, så det er lenge igjen til jeg kan begynne å teste. Merker jeg er mye roligere denne måneden, så håper den neste uken går fort... Jeg skal prøve å ikke fokusere for mye på symptomer denne gangen. Var litt vel obsessed med det forrige runde, og da var det jo ingenting. Prøver å tenke at nå har jeg testet for EL og lagt inn aksjer til riktig tid, så nå kan jeg ikke gjøre annet enn å vente og se om det blir en liten novemberspire. Både jeg og mamma har bursdag i november, så hadde jo vært litt gøy med tre generasjoner november-barn
2 DPO i dag, så det er lenge igjen til jeg kan begynne å teste. Merker jeg er mye roligere denne måneden, så håper den neste uken går fort... Jeg skal prøve å ikke fokusere for mye på symptomer denne gangen. Var litt vel obsessed med det forrige runde, og da var det jo ingenting. Prøver å tenke at nå har jeg testet for EL og lagt inn aksjer til riktig tid, så nå kan jeg ikke gjøre annet enn å vente og se om det blir en liten novemberspire. Både jeg og mamma har bursdag i november, så hadde jo vært litt gøy med tre generasjoner november-barn
Føler med deg, hadde jo alle symptomer selv sist mnd.. Moren min holdt å bli sprø er mere avslappet nå en hva jeg har vært. Må nesten ta det som det kommer selv om jeg syntes det blir trist om det ikke blir en diamant i november. Har bursdag i november jeg også, to til i familien er også i november. Og denne terminen vil være ganske close til min bursdag
Blenda test idag 10dpo. Har mista trua her, fikk strek 8dpo sist gang så nå får mens bare dukke opp fort som fy