IKM uke 9

Kan dere kjenne noe murringer, stikk ev øm oppi livmoren? Har vindt i halebeinet mitt også, har hatt bekkenløsning med begge barna også har jeg fibromylagi

Kl 16.27 i ettermiddag stakk det til på venstre side i lillemagen. Er 5 dpo i morgen. Eller nå i kveld eller i natt eller no. Kort LH-topp hvis jeg tolker testene riktig.
Er blitt skikkelig varm og tett i nesa i kveld. Nei, jeg er ikke dårlig :)

Kl 16.27 i ettermiddag stakk det til på venstre side i lillemagen. Er 5 dpo i morgen. Eller nå i kveld eller i natt eller no. Kort LH-topp hvis jeg tolker testene riktig.
Jeg er også tett i nesa :D

Kan dere kjenne noe murringer, stikk ev øm oppi livmoren? Har vindt i halebeinet mitt også, har hatt bekkenløsning med begge barna også har jeg fibromylagi

Masse murringer - men det har jeg hatt hver pp nå. Men idag murrer det såpass mye at man nesten skulle tro jeg har el på nytt (:

Masse murringer - men det har jeg hatt hver pp nå. Men idag murrer det såpass mye at man nesten skulle tro jeg har el på nytt (:
Det er så spennende, for man vet liksom ikke om det er en diamant eller tante grusom :P Har ikke sånne murringer som jeg pleier å ha før IKM, de stikkene jeg har kjent denne PP har jeg absolutt ikke hatt før. Og brystvortene mine er så sinnsykt vonde..

Jeg hadde og sånne stikkinger som kom og gikk på Venstre side seint i går kveld. Er 5 dpo i dag. Så begynner å lure på om det kanskje var egget som festa seg:scratch:dontknow

2 DPO i dag, så det er lenge igjen til jeg kan begynne å teste. Merker jeg er mye roligere denne måneden, så håper den neste uken går fort... Jeg skal prøve å ikke fokusere for mye på symptomer denne gangen. Var litt vel obsessed med det forrige runde, og da var det jo ingenting. Prøver å tenke at nå har jeg testet for EL og lagt inn aksjer til riktig tid, så nå kan jeg ikke gjøre annet enn å vente og se om det blir en liten novemberspire. Både jeg og mamma har bursdag i november, så hadde jo vært litt gøy med tre generasjoner november-barn :love7

2 DPO i dag, så det er lenge igjen til jeg kan begynne å teste. Merker jeg er mye roligere denne måneden, så håper den neste uken går fort... Jeg skal prøve å ikke fokusere for mye på symptomer denne gangen. Var litt vel obsessed med det forrige runde, og da var det jo ingenting. Prøver å tenke at nå har jeg testet for EL og lagt inn aksjer til riktig tid, så nå kan jeg ikke gjøre annet enn å vente og se om det blir en liten novemberspire. Både jeg og mamma har bursdag i november, så hadde jo vært litt gøy med tre generasjoner november-barn :love7
Føler med deg, hadde jo alle symptomer selv sist mnd.. Moren min holdt å bli sprø :P er mere avslappet nå en hva jeg har vært. Må nesten ta det som det kommer selv om jeg syntes det blir trist om det ikke blir en diamant i november. Har bursdag i november jeg også, to til i familien er også i november. Og denne terminen vil være ganske close til min bursdag :D

Samme her. Jeg, mamma OG lillemann - alle tre i løpet av en uke :dance018

Føler med deg, hadde jo alle symptomer selv sist mnd.. Moren min holdt å bli sprø :p er mere avslappet nå en hva jeg har vært. Må nesten ta det som det kommer selv om jeg syntes det blir trist om det ikke blir en diamant i november. Har bursdag i november jeg også, to til i familien er også i november. Og denne terminen vil være ganske close til min bursdag :D

Blir det klaff her - så blir det også termin cirka på bursdagen min (: +/- en dag. Hadde ikke vært den dårligste bursdagsgaven selv om mamma hadde blitt litt snytt dersom jeg føder nok en novemberbaby uten å treffe bursdagen hennes. Bomma med syv timer sist (: Traff svigerfar sin bursdag da :gen014

9dpo i dag. Måtte opp på do nå 05.45 og tok en test i samme slengen. Denne gangen kom det opp litt mer enn en skyggestrek tror jeg. Den var veldig svak selvfølgelig, men den kom før tiden og jeg måtte ikke vri og vende for å se den slik som jeg vanligvis må. Legger meg for å sove i noen timer til og krysser alt jeg har for at testen jeg tar når jeg står opp igjen har samme eller sterkere strek..! Nå fikk jeg skikkelig forhåpninger så orker ikke at denne var falsk :confused:

På testen nå nettopp var streken såvidt synlig, tydelig svakere enn for 2dager siden. Synes det er greit egentlig, da kan jeg begynne å leite etter strek som dere andre :p 7dpo i dag.

Men jeg må si at morgenurin hos meg er veldig utvannet. Drikker mye vann på kvelden. Men det har kanskje ikke noe å si?

Blenda test idag 10dpo. Har mista trua her, fikk strek 8dpo sist gang så nå får mens bare dukke opp fort som fy :p

Vedlegg

• D2931B46-DF18-4D8A-9D0F-240ACF5FE1C1.jpeg
    D2931B46-DF18-4D8A-9D0F-240ACF5FE1C1.jpeg
    24,9 KB · Visninger: 73
Blenda test idag 10dpo. Har mista trua her, fikk strek 8dpo sist gang så nå får mens bare dukke opp fort som fy :p

Blenda test her også idag:wtf: 9 dpo.. Syns liksom «alle» får positiv test så tidlig, så mister litt håpet da:wacky: men samtidig så testet jeg veldig sent positivt med minstemann, 2 dager over ikm!
Så vi kan ikke gi opp før tanta kommer iallefall:p

Back
Topp