Kom tilbake faktisk Så bra!
Vet ikke hva han fyren drev med... Låste ikke postkassene (bor i blokk), dro og så kom han tilbake. Bråkte skikkelig også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom tilbake faktisk Så bra!
Hehe, kanskje han glemte noe post. Men endelig fikk du demVet ikke hva han fyren drev med... Låste ikke postkassene (bor i blokk), dro og så kom han tilbake. Bråkte skikkelig også
Jeg tror jeg holder på å bli gal. Natt til i går drømte jeg at jeg fikk positiv gtest, og natt til i dag drømte jeg at jeg lå på fødebenken. Skjønner at denne prøvinga opptar hverdagen min litt for mye! Men kan jo håpe at drømmene blir virkelige, utsette fødinga noen måneder så klart Tatt test 8 og 10 dpo, etter hva jeg tror ift el testinga, helt klart blenda. Så prøver å innstille meg på TR på mandag, har mistet helt troen på denne runden, selv om jeg kjenner på et håp likevel
Oj, det er rart.. Men også nesten litt koseligSist jeg ble gravid drømte jeg at jeg lå på sofaen og strøk meg over magen - våkna av at jeg strøk meg selv over magen. To måneder senere ble jeg gravid Nesten litt creepy
Uff da, er ikke alltid så greit med alle disse følelsene som hopper frem og tilbake. Syntes det er litt skummelt selv samtidig som at det er nå eller aldriBlenda her 10dpo. Jeg vet at det er for tidlig å konkludere, men jeg er egentlig litt lettet. Et par dager etter EL våknet jeg opp og hadde skikkelig kalde føtter og håpet kun at jeg ikke skulle bli gravid. Og så har det vekslet frem og tilbake med håp enten den ene eller andre veien, flere ganger om dagen, jeg tror jeg blir gal!! Fornuften og den biologiske klokken spiller ikke helt på lag
Tror det er helt normalt å føle det sånn! Kjenner på det selv noen PP’er vet ikke deres prøvehistorie, men jeg er uansett sikker på at om dere blir gravide så vil det gå bra, de gode følelsene vil kommeBlenda her 10dpo. Jeg vet at det er for tidlig å konkludere, men jeg er egentlig litt lettet. Et par dager etter EL våknet jeg opp og hadde skikkelig kalde føtter og håpet kun at jeg ikke skulle bli gravid. Og så har det vekslet frem og tilbake med håp enten den ene eller andre veien, flere ganger om dagen, jeg tror jeg blir gal!! Fornuften og den biologiske klokken spiller ikke helt på lag
Hehe. Ja, enig Men artig ogsåSist jeg ble gravid drømte jeg at jeg lå på sofaen og strøk meg over magen - våkna av at jeg strøk meg selv over magen. To måneder senere ble jeg gravid Nesten litt creepy
Synes jeg skimter streken, krysser fingrene for at den blir sterkere!
Takk! Har også en veldig sterk "nå eller aldri"-følelse, selv om det sannsynligvis ikke stemmer siden jeg fortsatt er relativt ung (32). Var hos en gynekolog i begynnelsen av 20-årene som sa at jeg hadde cyster på eggstokkene så jeg burde få barn før jeg ble 30. Det gjorde jeg for så vidt også, men det er fem år siden nå, og selv om jeg har vært hos en annen gynekolog for noen måneder siden som sa alt så fint ut, driver det og spøker i bakhodet mitt at jeg har dårlig tid...Uff da, er ikke alltid så greit med alle disse følelsene som hopper frem og tilbake. Syntes det er litt skummelt selv samtidig som at det er nå eller aldri
Takk!Tror det er helt normalt å føle det sånn! Kjenner på det selv noen PP’er vet ikke deres prøvehistorie, men jeg er uansett sikker på at om dere blir gravide så vil det gå bra, de gode følelsene vil komme
Her er det blanda følelser for å få positiv test, men det er fordi jeg har begynt å bli så vant med å miste..
Åh, sjønner at det er mye å tenke på og hensyn å ta! Sjønner godt frustrasjonen din når lysten på baby blir veldig altoppslukende om det nå har klaffet, så går det nok bra likevelTakk! Har også en veldig sterk "nå eller aldri"-følelse, selv om det sannsynligvis ikke stemmer siden jeg fortsatt er relativt ung (32). Var hos en gynekolog i begynnelsen av 20-årene som sa at jeg hadde cyster på eggstokkene så jeg burde få barn før jeg ble 30. Det gjorde jeg for så vidt også, men det er fem år siden nå, og selv om jeg har vært hos en annen gynekolog for noen måneder siden som sa alt så fint ut, driver det og spøker i bakhodet mitt at jeg har dårlig tid...
Takk!
Det som plager meg mest er det at vi skal flytte om ganske nøyaktig et år, og jeg tenker det hadde vært en ganske stor fordel å være på plass i ny bolig før vi får ny baby, spesielt fordi vi har så utrolig lite plass der vi bor nå... Mannen min har i tillegg lyst til å være ferdig med studiene sine (om 1,5 år) og å ha fått seg jobb før vi får en til, det kan jeg jo skjønne. Men eggstokkene mine er uenige og synes vi skal få en til NÅÅÅÅ, ellers blir det FOR SEEEEENT
Blææææh! Posten leveres jo bare annenhver dag her og testene kom ikke idag. Da kommer de tidligst mandag 11 dpo. Dårlig når jeg bestilte på lørdag... Og sykt teit av billigetester at de har fjernet helthjem som levering.
Har vanlige babyplan, men det hjelper jo lite
Dissa legen er ikke til å bli klokke på alltid, de kan si så mye forskjellig. Men tenker de er flinkere i dag en for noen år siden. Jeg har aldri hatt noe cyster evt ting som kan gjøre det vanskelig. Men siden det er 4 år siden jeg var hos Gyn nå så har jeg bestilt time for celleprøve og se om alt er som det skal. Kjenner at jeg er redd alderen kan ha gjort det vanskeligere. Men vi har en veldig fruktbar familie, mamma fikk søsteren min når hun var 43 og mormor sin siste når hun var 49.Takk! Har også en veldig sterk "nå eller aldri"-følelse, selv om det sannsynligvis ikke stemmer siden jeg fortsatt er relativt ung (32). Var hos en gynekolog i begynnelsen av 20-årene som sa at jeg hadde cyster på eggstokkene så jeg burde få barn før jeg ble 30. Det gjorde jeg for så vidt også, men det er fem år siden nå, og selv om jeg har vært hos en annen gynekolog for noen måneder siden som sa alt så fint ut, driver det og spøker i bakhodet mitt at jeg har dårlig tid...
Takk!
Det som plager meg mest er det at vi skal flytte om ganske nøyaktig et år, og jeg tenker det hadde vært en ganske stor fordel å være på plass i ny bolig før vi får ny baby, spesielt fordi vi har så utrolig lite plass der vi bor nå... Mannen min har i tillegg lyst til å være ferdig med studiene sine (om 1,5 år) og å ha fått seg jobb før vi får en til, det kan jeg jo skjønne. Men eggstokkene mine er uenige og synes vi skal få en til NÅÅÅÅ, ellers blir det FOR SEEEEENT
Oi, wow! Det burde love godt for deg, da!Dissa legen er ikke til å bli klokke på alltid, de kan si så mye forskjellig. Men tenker de er flinkere i dag en for noen år siden. Jeg har aldri hatt noe cyster evt ting som kan gjøre det vanskelig. Men siden det er 4 år siden jeg var hos Gyn nå så har jeg bestilt time for celleprøve og se om alt er som det skal. Kjenner at jeg er redd alderen kan ha gjort det vanskeligere. Men vi har en veldig fruktbar familie, mamma fikk søsteren min når hun var 43 og mormor sin siste når hun var 49.
Innafor å spørre hvilken type utflod du har?Flere som primært bare har symptomer kveldstid ?
Stikk, lyskestrekk med mer kveldstid. Periodevis.
Kkenner det innimellom i bryst også kvelden og litt uggen gjerne. Trøttere enn normalt.
9 dpo
Var uggen Og trøtt også mye dagtid 5 - 7 dpo.
Murringer dagtid 5 dpo.
Litt øm i livmor området dagtid av og på nå også Men ikke mer enn det før kvelden kommer.
Periodevis noe mer utflod enn normalt.
Veksler mellom å være optimist og pessimist
Og følelsesmessig Berg og dalbane.
For en tid dette er