6 dpo i morgen. Det er vel ingen vits i å teste da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig ikke, men skjønner at det frister6 dpo i morgen. Det er vel ingen vits i å teste da?
6 dpo i morgen. Det er vel ingen vits i å teste da?
X alt som x kan for degKlarte ikke å dy meg, men måtte innom butikken å kjøpe en rfsu tidlig test. Er tom for tidligtester, og tenker at jeg må ha en til imorgen tidlig Er helt sikkert bortkasta, men jeg må prøve 11 dpo imorgen.
Egentlig ikke, men skjønner at det frister
Okei. Ja.. men jeg trudde jo jeg var gravid for to uker siden (pilleslutt i slutten av januar..). Fikk skygge på alle(!) testene i fem dager. Til og med farge. Det tok så mye av tiden min.. men neida, jeg hadde jo ikke hatt EL engang Pilleslutt skaper hormonkaos i kroppen!Aldri sei aldri
Haha! Vet du hva, det har jeg vært også.. Jeg fikk ikke mensen før på dag 50 hadde gått på p puller i 3 mnd bare og slutta siden jeg ikke tåller det.. aldri mer ass, ble helt rar.. hahahaOkei. Ja.. men jeg trudde jo jeg var gravid for to uker siden (pilleslutt i slutten av januar..). Fikk skygge på alle(!) testene i fem dager. Til og med farge. Det tok så mye av tiden min.. men neida, jeg hadde jo ikke hatt EL engang Pilleslutt skaper hormonkaos i kroppen!
Neihh.. tror jeg venter noen dager til
Har så vondt på venstre siden, lyske/eggestokk område.. det på en måtte strekker inni der! Det starta for en 30 min siden. Nå måtte jeg bare legge meg på senga. Kan ikke huske jeg har opplevd det før.
Bare at det er høyre sideAkkurat det samme her! Og en slags tung følelse nedentil.
Ser ut som dette er mye sterkere enn en skygge vel?Er det sant??? Denne svake streken dukket opp godt innen tidsfristen. Er RFSU tidlig kjent for skygge? Jeg trengte ikke å vri og vende for å se den. 11 dpo.
Tror også at dette ikke kan være skygge!Er det sant??? Denne svake streken dukket opp godt innen tidsfristen. Er RFSU tidlig kjent for skygge? Jeg trengte ikke å vri og vende for å se den. 11 dpo.
Nå har jeg aldri mensensmerter, så når «alle» avfeier murringer som det tenker jeg at det kan være noe Blir spennende å se over helgenVis vedlegget 349758
6dpo *trommevirvel* og testen ble bllllenda hvit Våknet med sykt mensensmerter i dag Noen andre som har opplevd det?
Tror ikke jeg har fått positiv før 13-14 tidligere jeg altsåBlenda test 11 dpo jeg slutter å teste nå, og venter på mens lykke til alle sammen
Jeg ser streken9 dpo, fire dager etter innsett av femdagersegg
Det er godt å høre Skikkelig nerver her nå...Jeg ser streken