IKM uke 9

Tusen tusen takk :love017:love017 *blåser masse babystøv tilbake* :love2

Jeg har en til å legge til boken om symptomer, jeg har fått en kvise på haken :thumleft og så synes jeg det lukter sykehus når jeg er på do og tisser :joyful:
Kviser, for første gang kan man sette pris på det.. haha, fikk en bitte liten på nesa på lørdag og en på siden i dag. Faktisk så er kviser noe jeg alltid har fått når jeg har blitt gravid :D x for positive kviser haha.. sykehus lukt, ja kanskje det er for at du skal tilvenne deg :P takk for masse babystøv :love2

Hvor? Hæ? :woot::nailbiting::nailbiting:

Ja, den grønne jeg mener er helt uten strek :pompus:

Haha, mulig kamera fange opp noko som ikkje e der, men den ser jo rosa ut! Rart!
Prøvde å tegna piler der eg ser kantene, men den er ganske likt rett over den tynne streken på den andre testen.

Vedlegg

• 20210223_221356.jpg
    20210223_221356.jpg
    10,5 KB · Visninger: 98
Kviser, for første gang kan man sette pris på det.. haha, fikk en bitte liten på nesa på lørdag og en på siden i dag. Faktisk så er kviser noe jeg alltid har fått når jeg har blitt gravid :D x for positive kviser haha.. sykehus lukt, ja kanskje det er for at du skal tilvenne deg :p takk for masse babystøv :love2

Ooooh, det er jo helt fantastisk :joyful::D yaii kviser haha :woot::hilarious::joyful:

Haha, mulig kamera fange opp noko som ikkje e der, men den ser jo rosa ut! Rart!
Prøvde å tegna piler der eg ser kantene, men den er ganske likt rett over den tynne streken på den andre testen.

Jeg prøver virkelig å se den, men jeg ser ingenting :arghh: forferdelig irriterende :bounce har vært innom redigeringsprogram svart hvitt og alt som er, men jeg får det ikke til.. :arghh:

Nå blir det hvertfall spennende å teste imorgen :nailbiting::woot:babyplan kommer ikke før torsdag. Det var jo selvsagt sånn at posten bare kommer tirsdag og torsdag her denne uken :bored:

Jeg aner ikke! :woot: Men jeg har mer sånn stølhetsfølelse i lillemagen og ned i lårene enn jeg hadde i går. Har verket mer i lillemagen i dag enn de to forrige dagene.. Iallfall nå utover kvelden :angry3 Egget er jo bare på vei ned til livmoren, så synes det er teit at jeg skal kjenne på sånt nå, lissom.. :yuck:
Jeg kjenner det veldig godt på kveldstid nå. Gjorde det i går og 2 dpo. Skjønner ikke hva det er.. neppe relatert til graviditet i alle fall:dead:

Følte jeg hadde veldig flotte, struttende og stramme pupper i kveld :cool14 :knegg:. Er det et gravid symptom? :hilarious:

Følte jeg hadde veldig flotte, struttende og stramme pupper i kveld :cool14 :knegg:. Er det et gravid symptom? :hilarious:
Både og, føler jeg har det Noen ganger før ikm også har jeg hatt det når jeg har vært gravid. Nå har jeg også veldig ømme pupper og nipper (nipplene er aldri ømme) så bare å vente i spenning til mandag

God morgen! Blenda babyplan early og Make sure på meg 9dpo, tenkte jeg like gjerne kunne svi av begge siden jeg har litt liggende :rolleyes:

Masse lykke til til dere som skal teste i dag, blir gøy å myse etter streker! :D❤️

Ok folkens :nailbiting::nailbiting:. 9 dpo og det er en strek her :p men det er ikke farge på den og tror det er skyggestrek som tydligvis disse strekene er kjent for :p RFSU test.. nederste bilde er redigert for å se bedre .. :nailbiting:

Vedlegg

• 7F5A1917-F13E-4AEC-826E-E5A86EC07A3A.jpeg
    7F5A1917-F13E-4AEC-826E-E5A86EC07A3A.jpeg
    27,4 KB · Visninger: 107
  • F00D749D-7041-4FA6-B04F-C2E79A288803.jpeg
    F00D749D-7041-4FA6-B04F-C2E79A288803.jpeg
    50,5 KB · Visninger: 103
Ok folkens :nailbiting::nailbiting:. 9 dpo og det er en strek her :p men det er ikke farge på den og tror det er skyggestrek som tydligvis disse strekene er kjent for :p RFSU test.. nederste bilde er redigert for å se bedre .. :nailbiting:
Oi oi oi, spennende!! :woot:
Du er sikker på at det ikke er farge på den? Kanskje heller bruke invertering enn den redigeringen du brukt, har forstått det sånn at det viser hvis det er farge? (kan godt hende jeg har misforstått altså!)
Krysser fingrene! :smiley-angelic001

9 DPO i dag kan jeg se en veldig svaaaaaaak antydning til strekk. Normal tester! Herregud..

Vedlegg

• F50EB032-13D2-4E9D-B6BB-3B1F6D9A9831.jpeg
    F50EB032-13D2-4E9D-B6BB-3B1F6D9A9831.jpeg
    28 KB · Visninger: 109
  • 1C30E61F-FD53-4F20-A91D-2357FB030053.jpeg
    1C30E61F-FD53-4F20-A91D-2357FB030053.jpeg
    27,9 KB · Visninger: 103
Jeg ser! Herregud så spennende! Altså håper de blir sterkere!

Oi oi oi, spennende!! :woot:
Du er sikker på at det ikke er farge på den? Kanskje heller bruke invertering enn den redigeringen du brukt, har forstått det sånn at det viser hvis det er farge? (kan godt hende jeg har misforstått altså!)
Krysser fingrene! :smiley-angelic001
Jeg tror jeg drar å kjøper en digital idag, den slo ut 10 dpo sist og da var det en sånn strek som dette på strimmeltesten fra babyplan :p

Back
Topp