babykakadue
Flørter med forumet
Den grønne meine du? Eg ser rosa strek på den på bildet iallefall, heilt utfylt tjukk strek, ser den godt om ein zoome inn iallefall
Hvor? Hæ?
Ja, den grønne jeg mener er helt uten strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den grønne meine du? Eg ser rosa strek på den på bildet iallefall, heilt utfylt tjukk strek, ser den godt om ein zoome inn iallefall
Kviser, for første gang kan man sette pris på det.. haha, fikk en bitte liten på nesa på lørdag og en på siden i dag. Faktisk så er kviser noe jeg alltid har fått når jeg har blitt gravid x for positive kviser haha.. sykehus lukt, ja kanskje det er for at du skal tilvenne deg takk for masse babystøvTusen tusen takk *blåser masse babystøv tilbake*
Jeg har en til å legge til boken om symptomer, jeg har fått en kvise på haken og så synes jeg det lukter sykehus når jeg er på do og tisser
Hvor? Hæ?
Ja, den grønne jeg mener er helt uten strek
Kviser, for første gang kan man sette pris på det.. haha, fikk en bitte liten på nesa på lørdag og en på siden i dag. Faktisk så er kviser noe jeg alltid har fått når jeg har blitt gravid x for positive kviser haha.. sykehus lukt, ja kanskje det er for at du skal tilvenne deg takk for masse babystøv
Haha, mulig kamera fange opp noko som ikkje e der, men den ser jo rosa ut! Rart!
Prøvde å tegna piler der eg ser kantene, men den er ganske likt rett over den tynne streken på den andre testen.
Jeg kjenner det veldig godt på kveldstid nå. Gjorde det i går og 2 dpo. Skjønner ikke hva det er.. neppe relatert til graviditet i alle fallJeg aner ikke! Men jeg har mer sånn stølhetsfølelse i lillemagen og ned i lårene enn jeg hadde i går. Har verket mer i lillemagen i dag enn de to forrige dagene.. Iallfall nå utover kvelden Egget er jo bare på vei ned til livmoren, så synes det er teit at jeg skal kjenne på sånt nå, lissom..
Jeg å (trooor jeg)Samme her...
Både og, føler jeg har det Noen ganger før ikm også har jeg hatt det når jeg har vært gravid. Nå har jeg også veldig ømme pupper og nipper (nipplene er aldri ømme) så bare å vente i spenning til mandagFølte jeg hadde veldig flotte, struttende og stramme pupper i kveld . Er det et gravid symptom?
Oi oi oi, spennende!!Ok folkens . 9 dpo og det er en strek her men det er ikke farge på den og tror det er skyggestrek som tydligvis disse strekene er kjent for RFSU test.. nederste bilde er redigert for å se bedre ..
Jeg ser! Herregud så spennende! Altså håper de blir sterkere!Ok folkens . 9 dpo og det er en strek her men det er ikke farge på den og tror det er skyggestrek som tydligvis disse strekene er kjent for RFSU test.. nederste bilde er redigert for å se bedre ..
Ja dette blir spennendeJeg ser! Herregud så spennende! Altså håper de blir sterkere!
Jeg tror jeg drar å kjøper en digital idag, den slo ut 10 dpo sist og da var det en sånn strek som dette på strimmeltesten fra babyplanOi oi oi, spennende!!
Du er sikker på at det ikke er farge på den? Kanskje heller bruke invertering enn den redigeringen du brukt, har forstått det sånn at det viser hvis det er farge? (kan godt hende jeg har misforstått altså!)
Krysser fingrene!
Måtte ringe mamma nå! Haha, tror ikke jeg får sove igjen..Ja dette blir spennende
Haha skjønner jeg godt jeg kjøper meg en digital idag får kjøpe en to pakning så har jeg en til ikm ogsåMåtte ringe mamma nå! Haha, tror ikke jeg får sove igjen..