Var legen på sykehuset som fortalte det før jeg reiste hjem etter operasjonen. Er artig hvordna kroppen fungerer.Å wow, så kult, visste ikke at det var mulig. Så stilig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var legen på sykehuset som fortalte det før jeg reiste hjem etter operasjonen. Er artig hvordna kroppen fungerer.Å wow, så kult, visste ikke at det var mulig. Så stilig!
Testen nå var blank, mulig det var for lite konsentrert for å fange opp noe... men legger ved bilde av testene fra i dag tidlig, er jo en skygge der. Men er ikke godt å si om det er farge eller ikke + at den er tørket.
Blir spennende imorgen tidlig Håper å se noe mer da.
Ser strek på begge jeg assa
Så gøy. Ser jo strek der. Har du digital test liggende? Den slo ut på meg ganske tidlig sist jeg var gravid
Haha! Uff ja, denne hjerne og overtenkingSpist en del godteri idag og igår, og har nå dårlig samvittighet hva om det ikke klaffer pga mye sukker.. *overtenker* blir sliten av meg selv
Veldig spennendeHar dessverre bare 5 stk strimler vanligtest fra normal veldig irriterende med skyggestreker, men om det er noe her, så burde det slå ut mer imorgen
Såå irriterende at alt skal være så slitsomt under prøvingenHaha! Uff ja, denne hjerne og overtenking
jaSåå irriterende at alt skal være så slitsomt under prøvingen
Det er så spennende altså, har du prøvd de fra normal og sett om de har slår ut? Har dem selv..Har dessverre bare 5 stk strimler vanligtest fra normal veldig irriterende med skyggestreker, men om det er noe her, så burde det slå ut mer imorgen
Bruker wild yam nå etter eggløsning, hadde suksess med det sist Men har lest flere steder at q10 gir bedre eggkvalitet, hvor har du kjøpt/hvilken type?Jeg har for første gang brukt bidronninggele, q10 og grapefruktkjerneekstrakt før eggløsning og nå Wild yam og babyklister etter eggløsning. Noen andre som bruker noe? Erfaringer?
Ser strek på testen i dag tidlig også, men den er svak. Rakk ikke å ta bilde av det under morgenstresset
Men jeg hadde fått et voldsomt hopp i temperaturen i dag tidlig. Pluss at jeg våknet i natt pga halsbrann (!!). Noe som forøvrig har vedvart utover dagen også. I tillegg er jeg veldig øm i livmor. Føles nesten litt sårt på et vis, hvis det gir mening.
Tar nok en ny test når jeg kommer hjem. Har ikke vært på toalettet på flere timer nå skal huske å ta bilder da!
Det er så spennende altså, har du prøvd de fra normal og sett om de har slår ut? Har dem selv..
Jaaaa er så nysgjerrig! Tenk om de slår ut også. X alt som x kan, men ikke bli lei om de ikke gjør det for de er ikke kjent for å være de beste tidligtestene.. heheVurderer å prøve en fra normal når jeg må tisse i 19-20 tiden. Har holdt meg lenge nok da
3dpo
Er murringer bra 3 dpo?3 dpo og litt mer murringer igjen dag. Var litt mer stille i går..
Når skal vi teste?Samme her...