IKM uke 9

:wideyed:
Testen nå var blank, mulig det var for lite konsentrert for å fange opp noe... men legger ved bilde av testene fra i dag tidlig, er jo en skygge der. Men er ikke godt å si om det er farge eller ikke + at den er tørket.

Blir spennende imorgen tidlig :rolleyes: Håper å se noe mer da.

Ser strek på begge jeg assa :wideyed:

Så gøy med tester på sidene våre :joyful::joyful: håper alle skal videre til gravid-forumet etter denne pp'n :love017

Jeg for min del har mye stikking idag, og er støl i hele underlivet.. og så er tannkjøttet ømt og sårt, og så synes jeg brystvortene mine er veldig rare, men kanskje de alltid er rare :hilarious:

5 dpo og syns tiden går saaaaaaaaaaaaaakte, spesielt når jeg forventet være minst 7-8 dpo idag :)

Har bare vanlige babyplan liggende, venter på tidlig babyplan som jeg håper kommer før helgen. De ble i hvertfall sendt søndag. Blir nok en test fra fredag (8 dpo) og utover :)

Har dessverre bare 5 stk strimler vanligtest fra normal :pompus: veldig irriterende med skyggestreker, men om det er noe her, så burde det slå ut mer imorgen :happy:
Det er så spennende altså, har du prøvd de fra normal og sett om de har slår ut? Har dem selv..

Jeg har for første gang brukt bidronninggele, q10 og grapefruktkjerneekstrakt før eggløsning og nå Wild yam og babyklister etter eggløsning. Noen andre som bruker noe? Erfaringer?
Bruker wild yam nå etter eggløsning, hadde suksess med det sist :happy: Men har lest flere steder at q10 gir bedre eggkvalitet, hvor har du kjøpt/hvilken type?

Ser strek på testen i dag tidlig også, men den er svak. Rakk ikke å ta bilde av det under morgenstresset :facepalm:

Men jeg hadde fått et voldsomt hopp i temperaturen i dag tidlig. Pluss at jeg våknet i natt pga halsbrann (!!). Noe som forøvrig har vedvart utover dagen også. I tillegg er jeg veldig øm i livmor. Føles nesten litt sårt på et vis, hvis det gir mening.

Tar nok en ny test når jeg kommer hjem. Har ikke vært på toalettet på flere timer nå :wacky: skal huske å ta bilder da!

sniker litt fra uke 10, men den grafen ser jo lovende ut da :)

Vurderer å prøve en fra normal når jeg må tisse i 19-20 tiden. Har holdt meg lenge nok da :joyful:
Jaaaa :D er så nysgjerrig! Tenk om de slår ut også. X alt som x kan, men ikke bli lei om de ikke gjør det for de er ikke kjent for å være de beste tidligtestene.. hehe

3 dpo og litt mer murringer igjen dag. Var litt mer stille i går.. :P

Tok en ny test i kveld. Ser to streker på den. Dog veldig svak.

Vedlegg

• E8836662-E619-445C-A545-CC04B1915577.jpeg
    E8836662-E619-445C-A545-CC04B1915577.jpeg
    40,8 KB · Visninger: 76
Back
Topp