IKM uke 9

Hva?! :bored:

Jeg er 5dpo. 6 dager siden første aksjelegging siden tidlig januar pga MA/blødning.

Nederste test er fra i dag:eek:

Testet etter negativ hCG som sees på bildet. Var riktignok ikke tidligtest da.

Kan det ta sååå lang tid før all hCG er ute av kroppen? Noe annet er vel ikke mulig?

Har hatt to runder cytotec og utskraping 4 februar. :anyone

Vedlegg

• Screenshot_20210223-104930.jpg
    Screenshot_20210223-104930.jpg
    35,6 KB · Visninger: 103

Jeg er 5dpo. 6 dager siden første aksjelegging siden tidlig januar pga MA/blødning.

Kan det ta sååå lang tid før all hCG er ute av kroppen? Noe annet er vel ikke mulig?

Hmm:wideyed: Jeg vet neimen ikke... Den er jo ganske sterk også:wideyed:

5 dpo, holder på å klikke :hilarious: har så lyst å teste!
Ingen symptomer overhodet, ikke en liten rykkning i livmorområdet på flere dager. Ikke at jeg husker hvordan det er fra syklus til syklus :rolleyes: og det er tidlig :)

Tester alle tidlig? :) Hadde lyst å vente til rundt 12 dpo :)

Jeg er samme som deg. Ble en test gitt :rolleyes:

Åjj! Hadde tenkt å si at det kanskje kunne være rester, men etter utskrapning er vel det usannsynlig o_O

Ja, og tydelig rosa. Er helt sjokkert.
Seks dager... er du HELT sikker på at det var første aksjeleggingen?!:p det er jo helt vilt i så fall... Du får teste igjen og se om den stiger - kanskje om du har et annet merke og kan kontrollere med? Dette er spennende! (Og litt mystisk:p)

Jeg vil tro dette er en ny graviditet. Syntes du skal ringe legen din og evt få tatt en UL. Har du sånn ukes test?

Seks dager... er du HELT sikker på at det var første aksjeleggingen?!:p det er jo helt vilt i så fall... Du får teste igjen og se om den stiger - kanskje om du har et annet merke og kan kontrollere med? Dette er spennende! (Og litt mystisk:p)

Haha :p Helt sikker. Har vært ganske forbannet på å blø kontinuerlig i 6 uker :bored:

Skal teste på nytt når jeg må tisse igjen med både vanlig og tidlig. Jeg tenker den må ha vært veldig sensitiv eller noe

Måtte se på dem i negativ. Den nederste er fra idag. Men synes de ser veldig like ut, både styrke og tykkelse :pompus: er ikke annet å gjøre enn å vente å se, men skal innom badet og se om det er en tidligtest som har sneket seg ut av synet og oppi vanlig-testene :pScreenshot_20210223-114316_Gallery.jpg

Ok, tok disse nå. Den blå er makesure vanlig test, 25 mIU, den rosa er babyplan tidlig.

Dette var utvannet urin altså. Jeg ser strek på begge :nailbiting:

Nå blir jeg usikker. Det må vel være hCG som henger igjen? Man får ikke utslag på vanlig test så tidlig, det er vel ikke mulig?

Vedlegg

• IMG_20210223_123457.jpg
    IMG_20210223_123457.jpg
    16,2 KB · Visninger: 96
Ok, tok disse nå. Den blå er makesure vanlig test, 25 mIU, den rosa er babyplan tidlig.

Dette var utvannet urin altså. Jeg ser strek på begge :nailbiting:

Nå blir jeg usikker. Det må vel være hCG som henger igjen? Man får ikke utslag på vanlig test så tidlig, det er vel ikke mulig?

Tror du bør kontakte legen. Med sex for 6 dager siden, så tviler jeg sterkt på at dette er reelt. Virker mer som at ikke alt er fjernet ved utskrapning, det skjer dessverre. Da øker hCG litt igjen..

Tror du bør kontakte legen. Med sex for 6 dager siden, så tviler jeg sterkt på at dette er reelt. Virker mer som at ikke alt er fjernet ved utskrapning, det skjer dessverre. Da øker hCG litt igjen..

Ah, håper ikke det. Har hatt så mange runder allerede :sour:
Men er egentlig enig, kan ikke se det skulle vært mulig:(

Jeg tar nye tester i i morgen og ser hvordan den er i forhold til den siste jeg tok 8.2, som jeg regnet som negativ.

Back
Topp