God morgen! Blenda på meg i dag, 8dpo
Det er jo fortsatt tidlig
Og det sier jeg, som kommer til å starte testing i morgen, 6dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Blenda på meg i dag, 8dpo
Får du ikke Albyl-e? Det skal jeg begynne på når jeg blir gravid pga svangerskapsforgiftning sist.God kveld!
Er i dag 3 DPO og tester ikke før lørdag, da er jeg 8 DPO.
Har sagt at om jeg ikke er gravid denne PP må jeg gå ned 8 kilo før jeg blir gravid. Har lagt på meg 8 kilo siden oktober og fikk Morkake svikt og truende eklampsi i forrige svangerskap som måtte avsluttes i uke 27. Det gikk heldigvis bra med oss begge, men jeg leser at det ikke er spesielt fordelaktig å være overvektig og ha dårlig livsstil (som en jo har når en går opp 8 kilo) i nytt svangerskap. Da det er over 40% sjanse for ny runde med dette.
Så det blir spennende å se om det blir ruging eller slanking fremover.
Håper samtlige får positive tester fremover!
Jeg har akkuratt hatt det mange sier det også kan være et symptom på graviditet men det har aldri skjedd meg de andre gangene så vet ikke heltVondt i musa viste seg å være j.... sopp! HATER DET! Canesten FTW!
Passer sååå dårlig. Jeg sitter på ræva i fire dager nå og har hjemmeeksamen.. Det er ikke så kult når det dunker og er hovent ned der..
Åh, heldige du som er ferdig med det!Jeg har akkuratt hatt det mange sier det også kan være et symptom på graviditet men det har aldri skjedd meg de andre gangene så vet ikke helt
Gjett hvem som ikke får sove i natt tusen takk for at du viste testene
Får du ikke Albyl-e? Det skal jeg begynne på når jeg blir gravid pga svangerskapsforgiftning sist.
Vondt i musa viste seg å være j.... sopp! HATER DET! Canesten FTW!
Passer sååå dårlig. Jeg sitter på ræva i fire dager nå og har hjemmeeksamen.. Det er ikke så kult når det dunker og er hovent ned der..
Så bra!!Ånei, så kjedelig... Her virker det heldigvis til å ha roa seg...
Uff, hvis set er noen trøst har jeg ikke sovet selv. Veldig rar søvn og magesmerter i dag. Følte aldri jeg sovnet i natt.
Er jo det som er det aller mest sannsynlige, også ved en graviditet, å ikke ha noen symptomer før IKM. Og på 5dpo har det vel ikke hatt noen sjangs til å feste seg heller?5 dpo, holder på å klikke har så lyst å teste!
Ingen symptomer overhodet, ikke en liten rykkning i livmorområdet på flere dager. Ikke at jeg husker hvordan det er fra syklus til syklus og det er tidlig
Tester alle tidlig? Hadde lyst å vente til rundt 12 dpo
Siden jeg har satt ovitrelle fikk jeg beskjed av gyn om å vente 14 dager før jeg tester. Jeg dør sakte, og det er enda en uke igjen....5 dpo, holder på å klikke har så lyst å teste!
Ingen symptomer overhodet, ikke en liten rykkning i livmorområdet på flere dager. Ikke at jeg husker hvordan det er fra syklus til syklus og det er tidlig
Ja det vet jeg, er vel liten sjangs for at noe evt har festet seg enda og symptomene er jo like med pmsEr jo det som er det aller mest sannsynlige, også ved en graviditet, å ikke ha noen symptomer før IKM. Og på 5dpo har det vel ikke hatt noen sjangs til å feste seg heller?
Jeg hadde også lyst til å vente til rundt 12 dpo, men hadde ikke sjangs til å motstå trangen
Jeg er bare 2 dpo og venter i spenning på teste-suget Jeg skal skal SKAL vente til 10 dpo! *prøver å overbevise meg selv om at det kommer til å gå*5 dpo, holder på å klikke har så lyst å teste!
Håper uken går fort! Er en uke til jeg er 12 dpoSiden jeg har satt ovitrelle fikk jeg beskjed av gyn om å vente 14 dager før jeg tester. Jeg dør sakte, og det er enda en uke igjen....
Haha, driver med det samme selv 12 dpo er målet, 10 dpo kommer jeg nok til å ryke, muligens førJeg er bare 2 dpo og venter i spenning på teste-suget Jeg skal skal SKAL vente til 10 dpo! *prøver å overbevise meg selv om at det kommer til å gå*