IKM uke 9

God kveld!

Er i dag 3 DPO og tester ikke før lørdag, da er jeg 8 DPO.

Har sagt at om jeg ikke er gravid denne PP må jeg gå ned 8 kilo før jeg blir gravid. Har lagt på meg 8 kilo siden oktober og fikk Morkake svikt og truende eklampsi i forrige svangerskap som måtte avsluttes i uke 27. Det gikk heldigvis bra med oss begge, men jeg leser at det ikke er spesielt fordelaktig å være overvektig og ha dårlig livsstil (som en jo har når en går opp 8 kilo) i nytt svangerskap. Da det er over 40% sjanse for ny runde med dette.:shifty:

Så det blir spennende å se om det blir ruging eller slanking fremover. :signs003

Håper samtlige får positive tester fremover! :Heartred:love7
Får du ikke Albyl-e? Det skal jeg begynne på når jeg blir gravid pga svangerskapsforgiftning sist.

Og her er min blenda test :p 8dpo

Vedlegg

• 19031D46-F299-4123-A809-AB9E6A75ECFD.jpeg
    19031D46-F299-4123-A809-AB9E6A75ECFD.jpeg
    34,7 KB · Visninger: 69
:wtfVondt i musa viste seg å være j.... sopp! :confused3 HATER DET! :angryfire Canesten FTW!
Passer sååå dårlig. Jeg sitter på ræva i fire dager nå og har hjemmeeksamen.. Det er ikke så kult når det dunker og er hovent ned der..

:wtfVondt i musa viste seg å være j.... sopp! :confused3 HATER DET! :angryfire Canesten FTW!
Passer sååå dårlig. Jeg sitter på ræva i fire dager nå og har hjemmeeksamen.. Det er ikke så kult når det dunker og er hovent ned der..
Jeg har akkuratt hatt det :p mange sier det også kan være et symptom på graviditet men det har aldri skjedd meg de andre gangene så vet ikke helt :p

Jeg har akkuratt hatt det :p mange sier det også kan være et symptom på graviditet men det har aldri skjedd meg de andre gangene så vet ikke helt :p
Åh, heldige du som er ferdig med det!
Ja, det er sant. Men jeg er bare 3 dpo, så her handler det nok mest om sexen i forrige uke, med beina opp i litt lang tid kanskje osv... :P :smiley-ashamed005

Ånei, så kjedelig... :meh: Her virker det heldigvis til å ha roa seg...

Ikke akkurat sjokkerende startet jeg 8 DPO med en fin liten blenda test :wacky:

Vedlegg

• IMG_20210223_094348.jpg
    IMG_20210223_094348.jpg
    8,4 KB · Visninger: 73
Uff, hvis set er noen trøst har jeg ikke sovet selv. Veldig rar søvn og magesmerter i dag. Følte aldri jeg sovnet i natt. :(

Uff så kjipt :(:smiley-angelic003 verste som fins er å ligge på sånn nesten-søvn hele natten.. :Heartred
Jeg har sovet helt til nå, så godt jeg ikke måtte være noe sted idag tidlig :joyful: Er derimot ekstremt nervøs for å stå opp å tisse idag.. :nailbiting: mannen har allerede bestemt at testen igår var mye sterkere enn andre one-step tester, så det er et voldsomt press på meg og livmoren min her.. :confused013:wtf:

5 dpo, holder på å klikke :hilarious: har så lyst å teste!
Ingen symptomer overhodet, ikke en liten rykkning i livmorområdet på flere dager. Ikke at jeg husker hvordan det er fra syklus til syklus :rolleyes: og det er tidlig :)

Tester alle tidlig? :) Hadde lyst å vente til rundt 12 dpo :)

Ingen symptomer overhodet, ikke en liten rykkning i livmorområdet på flere dager. Ikke at jeg husker hvordan det er fra syklus til syklus :rolleyes: og det er tidlig :)

Er jo det som er det aller mest sannsynlige, også ved en graviditet, å ikke ha noen symptomer før IKM. Og på 5dpo har det vel ikke hatt noen sjangs til å feste seg heller? :cat:

Jeg hadde også lyst til å vente til rundt 12 dpo, men hadde ikke sjangs til å motstå trangen :hilarious: :hilarious:

Siden jeg har satt ovitrelle fikk jeg beskjed av gyn om å vente 14 dager før jeg tester. Jeg dør sakte, og det er enda en uke igjen....:dead::banghead:

Er jo det som er det aller mest sannsynlige, også ved en graviditet, å ikke ha noen symptomer før IKM. Og på 5dpo har det vel ikke hatt noen sjangs til å feste seg heller? :cat:

Jeg hadde også lyst til å vente til rundt 12 dpo, men hadde ikke sjangs til å motstå trangen :hilarious: :hilarious:
Ja det vet jeg, er vel liten sjangs for at noe evt har festet seg enda :) og symptomene er jo like med pms :p
Hadde bare en god følelse for denne PPn! Rekordsterk el-test (ble gravid på forrige rekordstrek, i desember), fulgt mange kjerringråd (vet det ikke er dokumentert effekt, men gir en god følelse av at man har prøvd forskjellig, og med X antall PPer blir man ganske desp :p)

Har bare vanligetester, så ingen vits å teste før 10 dpo :) forøvrig det tidligste jeg har fått antydning til strek :)

Jeg er bare 2 dpo og venter i spenning på teste-suget :hilarious: Jeg skal skal SKAL vente til 10 dpo! *prøver å overbevise meg selv om at det kommer til å gå*

Blenda test her også 8 dpo i dag! Vet jo at sjangsen er liten også har jeg kjøpt noen normal tester, vet liksom ikke hvor bra dem er jeg.. så må nok kjøpe på apoteket også. Jeg vet liksom ikke om jeg har symptomer eller ikke, tør ikke å tenke at det er en graviditet.

Back
Topp