IKM uke 9

Ah, håper ikke det. Har hatt så mange runder allerede :sour:
Men er egentlig enig, kan ikke se det skulle vært mulig:(

Jeg tar nye tester i i morgen og ser hvordan den er i forhold til den siste jeg tok 8.2, som jeg regnet som negativ.
Sender deg en klem og håper på det beste! Du får holde oss oppdatert:joyful:

Jeg ser i brevet fra sykehuset at jeg skal ta test 3 uker etter behandling, så skal jeg ringe om den ikke er negativ. Det er noen dager unna så da tester jeg litt til:) Så blir de forhåpentligvis først svakere, så sterkere igjen :happy:

FF mente jeg hadde el på lørdagen og ikke søndagen så da kan jeg flyttes en dag.

Pakken med g tester er sendt idag skrev de så håper de ankommer denne uken. Hadde det vært opp til meg hadde jeg testet hver dag:facepalm::D

Jeg ser i brevet fra sykehuset at jeg skal ta test 3 uker etter behandling, så skal jeg ringe om den ikke er negativ. Det er noen dager unna så da tester jeg litt til:) Så blir de forhåpentligvis først svakere, så sterkere igjen :happy:

Når jeg hadde utskrapning i november tok det ca 4 uker før testen ble helt negativ. Da kom forøvrig mensen tilbake også:p

Ikke symptomer akkurat men :p jeg har en stikkende smerte på høyre side i dag. Kommer av og til når jeg beveger meg.
Det har jeg på venstre side, kommer å går. Tror jeg egget slapp på venstre side denne gangen. Har ikke eggleder på Høyre, men om de slipper så Høyre så er det en sjangs for at venstre sugger opp egget.. :P

Noen av dere som føler dere har noen form for symptomer?

Nei, heldigvis, egentlig! Ble skikkelig lei tullesymptom forrige syklus, og ekstra knust fordi de overbeviste meg om at det var noe der. Nå har jeg hatt litt murring 6dpo, ellers veldig lite. Hvordan er det med deg og symptomer nå?

Det har jeg på venstre side, kommer å går. Tror jeg egget slapp på venstre side denne gangen. Har ikke eggleder på Høyre, men om de slipper så Høyre så er det en sjangs for at venstre sugger opp egget.. :p
Å wow, så kult, visste ikke at det var mulig. Så stilig!

Nei, heldigvis, egentlig! Ble skikkelig lei tullesymptom forrige syklus, og ekstra knust fordi de overbeviste meg om at det var noe der. Nå har jeg hatt litt murring 6dpo, ellers veldig lite. Hvordan er det med deg og symptomer nå?
Enig, litt godt å ikke ha symptomer også! Slipper å analysere alt :p forrige pp hadde jeg vonde pupper fra 3dpo :facepalm:

Når jeg hadde utskrapning i november tok det ca 4 uker før testen ble helt negativ. Da kom forøvrig mensen tilbake også:p

Ja, regner med det er det nå :) jeg trodde den hadde falt fra første cytotec kur (4uker før utskraping), men skjønner dem kan ha vært ganske høy helt frem til utskraping.

Google sier alt fra 3uker til 9 uker :rolleyes:.

Håper bare den kanskje stiger snart igjen da. Noen som vet om dobling den første tiden gjelder uansett hva hCG nivå er ved implantasjon?

Ser strek på testen i dag tidlig også, men den er svak. Rakk ikke å ta bilde av det under morgenstresset :facepalm:

Men jeg hadde fått et voldsomt hopp i temperaturen i dag tidlig. Pluss at jeg våknet i natt pga halsbrann (!!). Noe som forøvrig har vedvart utover dagen også. I tillegg er jeg veldig øm i livmor. Føles nesten litt sårt på et vis, hvis det gir mening.

Tar nok en ny test når jeg kommer hjem. Har ikke vært på toalettet på flere timer nå :wacky: skal huske å ta bilder da!

Vedlegg

• 1EF9D904-6538-4DBC-8DC1-FBE9D11A3913.jpeg
    1EF9D904-6538-4DBC-8DC1-FBE9D11A3913.jpeg
    60,2 KB · Visninger: 62
Jeg har for første gang brukt bidronninggele, q10 og grapefruktkjerneekstrakt før eggløsning og nå Wild yam og babyklister etter eggløsning. Noen andre som bruker noe? Erfaringer?

Spist en del godteri idag og igår, og har nå dårlig samvittighet :p hva om det ikke klaffer pga mye sukker.. *overtenker* blir sliten av meg selv :p

Spist en del godteri idag og igår, og har nå dårlig samvittighet :p hva om det ikke klaffer pga mye sukker.. *overtenker* blir sliten av meg selv :p
Saamme her!! Ble veldig mye snop i helga, og jeg er særlig svak for lakris :bag: så overtenker her også :rolleyes:

Testen nå var blank, mulig det var for lite konsentrert for å fange opp noe... men legger ved bilde av testene fra i dag tidlig, er jo en skygge der. Men er ikke godt å si om det er farge eller ikke + at de er tørket.

Blir spennende imorgen tidlig :rolleyes: Håper å se noe mer da.

Vedlegg

• DCA89500-9D8B-4DCB-8BF6-4F3EE0E8308B.jpeg
    DCA89500-9D8B-4DCB-8BF6-4F3EE0E8308B.jpeg
    13,6 KB · Visninger: 87
Last edited:
Vet ikke egentlig, det er jo som regel likt med PMS.. Å har slutta å kjenne etter og får nesten bare ta det som det kommer. Leser at mange ikke har noe særlige symptomer uannsett denne tiden, og ikke husker jeg så mye fra mine graviditeter for det er så mange år siden

Last edited:
Back
Topp