IKM uke 9

God kveld!

Er i dag 3 DPO og tester ikke før lørdag, da er jeg 8 DPO.

Har sagt at om jeg ikke er gravid denne PP må jeg gå ned 8 kilo før jeg blir gravid. Har lagt på meg 8 kilo siden oktober og fikk Morkake svikt og truende eklampsi i forrige svangerskap som måtte avsluttes i uke 27. Det gikk heldigvis bra med oss begge, men jeg leser at det ikke er spesielt fordelaktig å være overvektig og ha dårlig livsstil (som en jo har når en går opp 8 kilo) i nytt svangerskap. Da det er over 40% sjanse for ny runde med dette.:shifty:

Så det blir spennende å se om det blir ruging eller slanking fremover. :signs003

Håper samtlige får positive tester fremover! :Heartred:love7
Det høres utrolig skummelt ut! Krysser fingrene for at spiren sitter og at du slipper unna ny runde med morkakesvikt / truende eklampsi! :Heartpink

God kveld!

Er i dag 3 DPO og tester ikke før lørdag, da er jeg 8 DPO.

Har sagt at om jeg ikke er gravid denne PP må jeg gå ned 8 kilo før jeg blir gravid. Har lagt på meg 8 kilo siden oktober og fikk Morkake svikt og truende eklampsi i forrige svangerskap som måtte avsluttes i uke 27. Det gikk heldigvis bra med oss begge, men jeg leser at det ikke er spesielt fordelaktig å være overvektig og ha dårlig livsstil (som en jo har når en går opp 8 kilo) i nytt svangerskap. Da det er over 40% sjanse for ny runde med dette.:shifty:

Så det blir spennende å se om det blir ruging eller slanking fremover. :signs003

Håper samtlige får positive tester fremover! :Heartred:love7

Litt samme situasjon her.. Gått opp i høst, bør/vil ned 10-12 kilo. Får se hvordan vi løser det med prøving (må bruke tabletter for å få eggløsning).

Fødte også førstemann i uke 27 i 2018, men usikker hvorfor, fødselen bare startet.

Jeg har så forferdelig ondt i ene puppen. Kjennes ut som noen har sparket til den :( så jeg røk til på en sånn one-step test. Og så var det denne skyggen da, som dukker opp i hytt og pine. Er det skygge denne gangen? Antagelig. Vil ha post med skikkelige tester!:confused013

Screenshot_20210222-201238_Snapchat.jpg

Jeg har så forferdelig ondt i ene puppen. Kjennes ut som noen har sparket til den :( så jeg røk til på en sånn one-step test. Og så var det denne skyggen da, som dukker opp i hytt og pine. Er det skygge denne gangen? Antagelig. Vil ha post med skikkelige tester!:confused013

Vis vedlegget 349306
Har ingen erfaring med de testene, men tenker at den kanskje kan være litt for tynn?

Da var kveldens siste væske inntatt og dobesøk gjort, for å forhåpentligvis få skikkelig konsentrert urin til i morgen tidlig. Og straks leggetid! La testehysteriet begynne :hilarious:
Sender ønsker om babystrek til alle som skal starte å teste snart. Hadde vært utrolig gøy å se noen positive i morgen!

Last edited:

Vis vedlegget 349306
Ser streken ja, men vanskelig å si om det er skygge eller ikke. Blir spennende å følge med på deg framover :D

Ser streken ja, men vanskelig å si om det er skygge eller ikke. Blir spennende å følge med på deg framover :D

I like måte :happy::happy::Heartred

Har 4 igjen av disse, så blir vel til at jeg bruker dem opp til babyplan sine kommer, eller jeg må kjøpe andre. Eventuelt kan man jo finne ut om strekene blir tjukkere på disse :hilarious:

:clock
Litt samme situasjon her.. Gått opp i høst, bør/vil ned 10-12 kilo. Får se hvordan vi løser det med prøving (må bruke tabletter for å få eggløsning).

Fødte også førstemann i uke 27 i 2018, men usikker hvorfor, fødselen bare startet.

Jeg og fikk førstemann i 2018 :smiley-bounce012

Ja, jeg tenkte ikke så veldig på det før jeg tok en lese runde på world wide web og kommer på at jeg kommer til å måtte ta hensyn til disse tingene neste gang. Så om jeg ikke er gravid nå, blir det slanking.
Hev meg rundt på en 5 kilometer lunsj jogg i dag, og det var ikke veldig hyggelig:schocked028

Vi får se hva uken bringer :clock

I like måte :happy::happy::Heartred

Har 4 igjen av disse, så blir vel til at jeg bruker dem opp til babyplan sine kommer, eller jeg må kjøpe andre. Eventuelt kan man jo finne ut om strekene blir tjukkere på disse :hilarious:
Babyplan testene kommer sikkert snart :) jeg brukte babyplan sine sist :) fikk aldri skygge med de uten å være gravid :)

Back
Topp