IKM uke 9

Ser forrige gang jeg bestilte fra billige-tester tok det 3 dager fra jeg fikk sendingsepost til det dukket opp info på sporingen (bestilte en fredag) og 5 dager til jeg fikk pakken :eek: håper du får den raskere!

Alt for lenge. Jeg klarer ikke å vente til helgen, det kan jeg bare glemme med en gang :wtf::joyful: vil helst ikke på butikken å kjøpe sånne dyre tester :hungover:

Gleder meg til alle testene som vil poppe opp, håper vi blir mange med positivt svar. Er så koselig om vi kan fortsette i termin gruppen sammen :)

Jeg er bare 4 dpo. Gleder meg til dere begynner å teste. Er så koselig her inne med at alle heier på hverandre:happy: Stakk hodet innom Kvinneguiden, grøsso_O

Jeg har en veldig god følelse denne gangen. Kan bare være fordi jeg endelig er ferdig med MA-opplegget. Ble ikke akkurat mye aksjelegging, men har en følelse av at det kan ha klaffa likevel:happy:

Jeg er bare 4 dpo. Gleder meg til dere begynner å teste. Er så koselig her inne med at alle heier på hverandre:happy: Stakk hodet innom Kvinneguiden, grøsso_O

Jeg har en veldig god følelse denne gangen. Kan bare være fordi jeg endelig er ferdig med MA-opplegget. Ble ikke akkurat mye aksjelegging, men har en følelse av at det kan ha klaffa likevel:happy:
Haha, det har jeg gjort et par ganger også. Er ufyselig der inne! :hungover: For noen kjerringer! (unnskyld uttrykket eller om noen er aktive der inne :lurking:)

Så takknemlig og glad for gjengen her på babyverden :joyful::Heartpink

Er det vanlig å være litt øm/sår i musa i dpo-land..? :hilarious:

Tror ikke jeg klarer å dy meg lenger selv og slenger meg med gjengen som begynner å teste i morgen tidlig. Er bare 7 DPO i dag. Men har fått PMS symptomer allerede i går :rolleyes: Må bare begynne testinga nå :angelic:

Tror ikke jeg klarer å dy meg lenger selv og slenger meg med gjengen som begynner å teste i morgen tidlig. Er bare 7 DPO i dag. Men har fått PMS symptomer allerede i går :rolleyes: Må bare begynne testinga nå :angelic:
Så spennende! Da blir vi en god gjeng som skal teste imorgen :D Er selv 7 dpo i dag.

Er 6 dpo og kjenner lite, mindre enn de andre pp... Kanskje litt varmere, våkner nesten svett og er veldig varm på kvelden, ellers lite med alt av symptomer... Har ikke helt troa og føler ikke så stort testebehov enda, så kanskje jeg klarer å vente til 10 dpo... :rolleyes:

Så spennende at flere straks er i gang med testing... skikkelig nervepirrende og spennende tid. Måtte vår gruppe få drøssevis med positive tester :Heartred:love7

Selv veksler jeg mellom å være pessimist og optimist. Gjerne vekslende flere ganger gjennom dagen.

Drømmer masse for tiden. Ikke normalt for meg.
Våknet i dag tidlig klam og svett... fuktig i huden. Det skjer så og si aldri.kan det være symptomer?

Og opp og ned med symptomer ellers.. av og på med trøtt, kvalme, stikkinger i brystene , innimellom korsrygg ubehag og hadde fredag og lørdag murringer.. og veldig oppblåst i helgen.
Symptomene kommer sånn i rykk og napp... ille noe som varer konsekvent. Så optimismen regjerer når jeg føler på symptomer og pessimisme når jeg ikke kjenner noe.

Herlighet så spennende... :love2
Fantastisk å følge dere alle sammen !!! Å henge med noen som har samme mål som en selv og som er like sentrert rundt dette som en selv , det betyr så masse!!!

:Heartbigred

Bestilt g-tester og begynt med Wild yam idag, lov å drømme om at det skal klaffe på egenhånd:sorry:

Syntes det ser ut som jeg har litt gulaktig utflod, og det har jeg aldri før ink, kan huske jeg har hatt det før ved graviditet.. men kjenner jeg er redd for å tro noe!

God kveld!

Er i dag 3 DPO og tester ikke før lørdag, da er jeg 8 DPO.

Har sagt at om jeg ikke er gravid denne PP må jeg gå ned 8 kilo før jeg blir gravid. Har lagt på meg 8 kilo siden oktober og fikk Morkake svikt og truende eklampsi i forrige svangerskap som måtte avsluttes i uke 27. Det gikk heldigvis bra med oss begge, men jeg leser at det ikke er spesielt fordelaktig å være overvektig og ha dårlig livsstil (som en jo har når en går opp 8 kilo) i nytt svangerskap. Da det er over 40% sjanse for ny runde med dette.:shifty:

Så det blir spennende å se om det blir ruging eller slanking fremover. :signs003

Håper samtlige får positive tester fremover! :Heartred:love7

Tester imorgen her å :D 8 dpo imorgen

Back
Topp