Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skummelt som fy... Vet helt ærlig ikke hva jeg skal kjenne etter en gang, for er så lenge siden jeg var gravid sistDagens temp. Litt opp, men ikke mye.
Var dum nok til å legge meg med vått hår i går kveld. Leser at det ikke et så bra ift basal temp heller, alt man kommer over og kan finne av info altså
Men temp har i allefall gått noe opp.
Litt urolig søvn deler av natta.
Og brått svettet utrolig masse... var litt sånn kaldsvette da jeg våknet. Ikke opplevd tidligere.
Spennende tider. Men kjenner samtidig at jeg blir mer og mer pessimist selv om jeg ønsker å forbli optimistisk. Er vel en form for forsvarsmekanisme i meg. For å ikke ha for store forventninger.
Spennende med temp hver morgen men samtidig ekstremt nervepirrende... skulle likt å se tempen bare skyte i været .. men må vel igrunn ikke det for at ting skal være positivt heller ?
For en skummel og nervepirrende uke vi nå går inn i folkens!!!
Masse lykke til! Håper den sitter denne pp!Fikk først positiv ELtest i dag, så hopper videre til neste gruppeLykke til alle sammen!
Lykke til til deg også! Krysser fingrene for spire og ingen TR på deg i uke 10!Jeg går over til uke 10 da EL enda ikke har kommet Lykke til alle!
Ja... Jeg kommer nok til å bli sprø, har begynt å få samme trykk/verk som forrige syklus, så jeg går og kjenner på kroppen og lurer hele tiden. Forrige gang var det blendatester hele veien, så jeg vet at jeg bare bør vente med å teste. Meeeen....!!!7 DPO, og enda så er det veldig tidlig.
Tusen takkLykke til til deg også! Krysser fingrene for spire og ingen TR på deg i uke 10!
Ja, tenkte på om jeg skulle ta en i dag. Men gadd ikke. 7 dpo og da blir testen mest sannsynlig bortkasta! Må bare smøre seg med tålmodigJa... Jeg kommer nok til å bli sprø, har begynt å få samme trykk/verk som forrige syklus, så jeg går og kjenner på kroppen og lurer hele tiden. Forrige gang var det blendatester hele veien, så jeg vet at jeg bare bør vente med å teste. Meeeen....!!!
Hadde det etter EL, nå er den mere blank og gjennomsiktig, har i hvertfall ikke tørket opp som jeg pleier før mensen.OKEI, her kommer et spm; flere som har mer utflod nå etter EL? Jeg er konstant våt med hvit tykk utflod...
EDIT: Jeg googla, ser at det er vanlig.
Har du testet idag?Jeg skal teste imorgen tidlig, 7 dpo, så jeg går utfor stupet først ser det ut til ingen forhåpninger. Eller, nå lyver jeg, kommer til å bli skuffet når det ikke kommer strek
Er så nysgjerrig nåHar du testet idag?
Da har du noe å sammenligne med Tenker jeg venter til jeg er ca 9/10 dpo.. Jeg tør ikke enda, vet at testen blir negativ og orker ikke mer en en skuffelse.. lolVar ikke mye som skjedde med testen idag nei. Merker at jeg ikke er så veldig skuffet likevel, siden det er tidlig
Vis vedlegget 349259