IKM uke 9

Litt nedgang i grafen i dag. Håper det er uten betydning :smiley-angelic001
08A6693F-3D37-469E-8D5C-E04B517DB56C.jpeg

Gleder meg til at testinga starter for fullt denne uka:smiley-bounce012 og håper å se mange positive tester i gruppa her de neste to ukene :woot:

Last edited:
Dagens temp. Litt opp, men ikke mye.
Var dum nok til å legge meg med vått hår i går kveld. Leser at det ikke et så bra ift basal temp heller, alt man kommer over og kan finne av info altså :rabbit
Men temp har i allefall gått noe opp.

Litt urolig søvn deler av natta.
Og brått svettet utrolig masse... var litt sånn kaldsvette da jeg våknet. Ikke opplevd tidligere.

Spennende tider. Men kjenner samtidig at jeg blir mer og mer pessimist selv om jeg ønsker å forbli optimistisk. Er vel en form for forsvarsmekanisme i meg. For å ikke ha for store forventninger.
Spennende med temp hver morgen men samtidig ekstremt nervepirrende... skulle likt å se tempen bare skyte i været .. men må vel igrunn ikke det for at ting skal være positivt heller ?

For en skummel og nervepirrende uke vi nå går inn i folkens!!!

Vedlegg

• Screenshot_20210222-090904_FF App.jpg
    Screenshot_20210222-090904_FF App.jpg
    58,8 KB · Visninger: 61
Dagens temp. Litt opp, men ikke mye.
Var dum nok til å legge meg med vått hår i går kveld. Leser at det ikke et så bra ift basal temp heller, alt man kommer over og kan finne av info altså :rabbit
Men temp har i allefall gått noe opp.

Litt urolig søvn deler av natta.
Og brått svettet utrolig masse... var litt sånn kaldsvette da jeg våknet. Ikke opplevd tidligere.

Spennende tider. Men kjenner samtidig at jeg blir mer og mer pessimist selv om jeg ønsker å forbli optimistisk. Er vel en form for forsvarsmekanisme i meg. For å ikke ha for store forventninger.
Spennende med temp hver morgen men samtidig ekstremt nervepirrende... skulle likt å se tempen bare skyte i været .. men må vel igrunn ikke det for at ting skal være positivt heller ?

For en skummel og nervepirrende uke vi nå går inn i folkens!!!
Skummelt som fy... Vet helt ærlig ikke hva jeg skal kjenne etter en gang, for er så lenge siden jeg var gravid sist

Skyggestrek i dag 6dpo. Samme som jeg fikk hele veien forrige pp. Greit å ha denne å sammenligne med. Streken skal være ganske tydelig før jeg tolker det som noe i nærheten av positiv etter X antall skyggestreker :dead:

7 DPO, og enda så er det veldig tidlig.
Ja... Jeg kommer nok til å bli sprø, har begynt å få samme trykk/verk som forrige syklus, så jeg går og kjenner på kroppen og lurer hele tiden. Forrige gang var det blendatester hele veien, så jeg vet at jeg bare bør vente med å teste. Meeeen....!!! :facepalm:

Jeg hadde skikkelige kramper der nede i går kveld / i natt, så det var nok EL-smerter! La inn aksjer på lørdag kveld, så da er det jo gode sjanser :happy: Håper jeg hvertfall! Skal prøve å ikke teste noe før 10 DPO, men spørs om jeg klarer å holde meg så lenge :D
Gleder meg til å se mange fine babystreker her de neste ukene :love017

OKEI, her kommer et spm; flere som har mer utflod nå etter EL? Jeg er konstant våt med hvit tykk utflod...

EDIT: Jeg googla, ser at det er vanlig. :P

Ja... Jeg kommer nok til å bli sprø, har begynt å få samme trykk/verk som forrige syklus, så jeg går og kjenner på kroppen og lurer hele tiden. Forrige gang var det blendatester hele veien, så jeg vet at jeg bare bør vente med å teste. Meeeen....!!! :facepalm:
Ja, tenkte på om jeg skulle ta en i dag. Men gadd ikke. 7 dpo og da blir testen mest sannsynlig bortkasta! Må bare smøre seg med tålmodig

OKEI, her kommer et spm; flere som har mer utflod nå etter EL? Jeg er konstant våt med hvit tykk utflod...

EDIT: Jeg googla, ser at det er vanlig. :P
Hadde det etter EL, nå er den mere blank og gjennomsiktig, har i hvertfall ikke tørket opp som jeg pleier før mensen.

Men, er det noen som har fått en veldig kjip vond smak i munnen? Har fått det en gang i et tidligere svangerskap, og har det i dag.. men tør ikke å tro noe enda for det! Men må si det er forferdelig

Back
Topp