IKM uke 9

7 dpo imorgen :D men blir på ettermiddag/kveld, så har ingen forventninger. Er derimot spent på tirsdagsmorgen :woot:

Det murrer godt i livmor nå i kveld, så håper det er et egg som boltrer seg fast. :angelic:
Da er vi like langt da :D Tenkte på om jeg skulle ta første i morgen, men tør ikke så tror jeg venter noen dager til. Er kjempe spent på din test. Herregud er ikke lenge til det flommer over av tester her inne

Syntes dette var veldig oppmuntrende lesning :D

Vedlegg

• 7E00351A-99BB-46B6-84E2-5A476709E71C.jpeg
    7E00351A-99BB-46B6-84E2-5A476709E71C.jpeg
    49 KB · Visninger: 94
  • 940BB27E-CF10-4A1F-8AD4-49BA9C45B56F.jpeg
    940BB27E-CF10-4A1F-8AD4-49BA9C45B56F.jpeg
    45,9 KB · Visninger: 87
Screenshot_20210221_200559_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg

Blir jo ikke helt klok på denne her. Trodde peak var i går, men nå blir det plutselig i dag. Hva tenker dere?

6-7 dpo imorgen! Sist det klaffet fikk jeg en veldig svak skyggestrek 8dpo og 1-2 uker på clearblue 10dpo. Veldig spent her nå! Har ingen graviditetstester liggende, bare eltester :p blir nok å kjøpe inn en 2pak med clearblue å ta den 10dpo :nailbiting: om 4-5 dager:nailbiting:

6 dpo i dag, litt murring/verk på morgen og kveld. Lurer på om det blir en dpo-tid med like heftige fantomsymptomer som sist... :wtf:

Ler av min opprinnelige plan om å vente med 12 dpo til å teste, veldig overrasket om jeg klarer å vente til de 10 jeg trodde jeg kom til å ryke på :hilarious:

Ler av min opprinnelige plan om å vente med 12 dpo til å teste, veldig overrasket om jeg klarer å vente til de 10 jeg trodde jeg kom til å ryke på :hilarious:
Haha, føler med deg.. Frister å bare ta en test i morgen. Men tør ikke

Jeg skal teste imorgen tidlig, 7 dpo, så jeg går utfor stupet først ser det ut til :hilarious: ingen forhåpninger. Eller, nå lyver jeg, kommer til å bli skuffet når det ikke kommer strek :joyful:

Takk for utfyllende svar!:) Er klar over at sjansen for graviditet er ca. 20% per syklus, noe jeg syns er veldig lite...:dead:

Trur ikkje det er noko fasit, men gjennomsnittlig :) dei 2 første barna me laga laga me på første forsøk. Testa etter EL, hadde sex når det var positiv test og blei gravid. Var da 24 og 25 år. Når eg var 29år bestemte me oss for å prøve på nr 3, gjekk 1,5år uten ein einaste positiv test! Veit me traff 100% på fleire PP'er, men likevell klaffa det ikkje.
Men så plutselig igjen har eg blitt gravid 3 ganger iløpet av 6 PP'er siste året, med sein MA 2 ganger (gjekk altså gravid 38 uker tilsammen det året også). Kroppen er ikkje alltid lett å skjønne seg på ❤

Trur ikkje det er noko fasit, men gjennomsnittlig :) dei 2 første barna me laga laga me på første forsøk. Testa etter EL, hadde sex når det var positiv test og blei gravid. Var da 24 og 25 år. Når eg var 29år bestemte me oss for å prøve på nr 3, gjekk 1,5år uten ein einaste positiv test! Veit me traff 100% på fleire PP'er, men likevell klaffa det ikkje.
Men så plutselig igjen har eg blitt gravid 3 ganger iløpet av 6 PP'er siste året, med sein MA 2 ganger (gjekk altså gravid 38 uker tilsammen det året også). Kroppen er ikkje alltid lett å skjønne seg på ❤
Er nok mange tilfeldigheter og mye som skal klaffe, jao_O Takk for svar:Heartpink

Jeg skal teste imorgen tidlig, 7 dpo, så jeg går utfor stupet først ser det ut til :hilarious: ingen forhåpninger. Eller, nå lyver jeg, kommer til å bli skuffet når det ikke kommer strek :joyful:

Jeg skal henge meg på. Er bare 6dpo i morgen så det er mest for å ha en negativ å sammenligne med eventuell økning i dagene som kommer :D

Har begynt å få små vondt i hodet, startet i går kveld. Jeg har sjeldent vondt i hodet, så kanskje det er et symptom på en liten diamant :)

Last edited:
Her blir det action denne uka! :smiley-bounce012
2 dpo her og jeg har eksamen fra tir-fre. Får nok ikke testa før tidligst om ei uke, kanskje.. Gøy å følge med på dere som er først ute :dance008

Ser det er noen som skal begynne testingen nå, merker det klør i fingrene her også nå :p 7dpo, men ingen symptomer som jeg har pleid å ha de andre gangene:wtf:

Nå bestilte jeg meg graviditetstester med klikk og hent idag :p var tilbud så da ble det sånn :p første gang jeg skal prve RSFU testene, kjøper en digital om jeg ser noe strek på disse i dagene som kommer :) lykke til slle som skal teste de nærmeste dagene :D

Back
Topp