Da er vi like langt da7 dpo imorgenmen blir på ettermiddag/kveld, så har ingen forventninger. Er derimot spent på tirsdagsmorgen
![]()
Det murrer godt i livmor nå i kveld, så håper det er et egg som boltrer seg fast.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi like langt da7 dpo imorgenmen blir på ettermiddag/kveld, så har ingen forventninger. Er derimot spent på tirsdagsmorgen
![]()
Det murrer godt i livmor nå i kveld, så håper det er et egg som boltrer seg fast.![]()
Er blant de siste 5-10%, men ingen sier vi har fertilitetsproblemer.. «det er helt normalt, dere er bare uheldige»Syntes dette var veldig oppmuntrende lesning![]()

Haha, føler med deg.. Frister å bare ta en test i morgen. Men tør ikkeLer av min opprinnelige plan om å vente med 12 dpo til å teste, veldig overrasket om jeg klarer å vente til de 10 jeg trodde jeg kom til å ryke på![]()
ingen forhåpninger. Eller, nå lyver jeg, kommer til å bli skuffet når det ikke kommer strek 
Heier på deg, syntes du er kjempe tøffJeg skal teste imorgen tidlig, 7 dpo, så jeg går utfor stupet først ser det ut tilingen forhåpninger. Eller, nå lyver jeg, kommer til å bli skuffet når det ikke kommer strek
![]()
Takk for utfyllende svar!Er klar over at sjansen for graviditet er ca. 20% per syklus, noe jeg syns er veldig lite...
![]()
Heier på deg, syntes du er kjempe tøff![]()
men hva gjør man ikke sammen med mannen før han drar 

Er nok mange tilfeldigheter og mye som skal klaffe, jaTrur ikkje det er noko fasit, men gjennomsnittligdei 2 første barna me laga laga me på første forsøk. Testa etter EL, hadde sex når det var positiv test og blei gravid. Var da 24 og 25 år. Når eg var 29år bestemte me oss for å prøve på nr 3, gjekk 1,5år uten ein einaste positiv test! Veit me traff 100% på fleire PP'er, men likevell klaffa det ikkje.
Men så plutselig igjen har eg blitt gravid 3 ganger iløpet av 6 PP'er siste året, med sein MA 2 ganger (gjekk altså gravid 38 uker tilsammen det året også). Kroppen er ikkje alltid lett å skjønne seg på ❤

Aww, det er koselig daEr vettskremt for den negative streken som ikke kommer, så tøff var å ta litt imen hva gjør man ikke sammen med mannen før han drar
![]()
Jeg skal teste imorgen tidlig, 7 dpo, så jeg går utfor stupet først ser det ut tilingen forhåpninger. Eller, nå lyver jeg, kommer til å bli skuffet når det ikke kommer strek
![]()