Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve det, håpe det kommer litt synptomer etterværtTenk positivt
Ja det er tidlig, så får bare håpe det skjer noe snartDet er tidlig enda, ikke gi opp håpet allerede!
Ja det er sant det altså, husker bare jeg hadde mye murringer Sist, også ved eggløsning. Det hadde jeg heller ikke nå.. blæEgget har jo ikke hatt tid til å feste seg enda? Håper på klaff for deg!
Jeg føler meg så ekstremt varm i kroppen, nesten så jeg får heteslag..
Jeg også! 6 dpo, og våknet kjempe varm og med hodepine
Jeg føler meg så ekstremt varm i kroppen, nesten så jeg får heteslag..
Må si at så varm som jeg er nå kan jeg ikke huske at jeg har vært.. var så jeg nesten satte på vifta i går, kroppen bare kokteDa jeg ble gravid sist, så var det faktisk mannen som la merke til hvor heftig varm jeg plutselig var blitt. Og jeg har ganske høy normaltemperatur fra før av.. Han elsker å ligge inntil, men da var det litt voldsomme badstu-tendenser..
Jeg er 6 dpo i dag, føler meg litt rar. Kan liksom ikke sette ord på det. Skal på langtur i dag så får se om det letter påHatt litt av det her også, men fortsatt tidlig. 5 dpo i dag.
Spennende dager nå, går å leter etter alle symptomer.. Jeg hadde lettere vondt i hodet i går kveld når jeg gikk tur med hundenJeg også! 6 dpo, og våknet kjempe varm og med hodepine
Eeeeeeeendelig skjer det!!!
Har slitt med sen EL i nesten 1 år nå, får vanligvis positiv test på cd 18 og tr cd 27 eller 28.
MEN i dag på Cd 15 fikk jeg positiv el test
Kanskje vi har en sjangs denne ganga
Vis vedlegget 349088
Fikk denne i dag. Tenker dere peaken var i går eller i dag? Premom sier peaken var i går, men er litt i tvil. Var litt mer utvannet i går også da.
Vis vedlegget 349182
Syns og det. Litt vanskelig å si i og med at den var så utvannet i går. Kjenner virkelig på sympotmene i dag i hvert fall. Skukkelig vondt i venstre siden, og mye el slim.Hmm. Jeg synes peaken ser ut som idag
Den er jo definitivt positiv og knallsterk i fargen, så tenker at det er peak nå Lykke til!Fikk denne i dag. Tenker dere peaken var i går eller i dag? Premom sier peaken var i går, men er litt i tvil. Var litt mer utvannet i går også da.
Vis vedlegget 349182
Jeg kjenner at jo nærmere IKM jeg kommer jo mere angst får jeg for at testen skal bli negativ.. Har alltid blitt lett gravid, men nå som jeg nærmer meg 38 så kan jeg ikke forvente det lenger.. Er så lenge siden jeg var gravid sist.
Er så fint å ha denne gruppen så man kan tømme følelsene sine, blir så sårt når det er noe man virkelig ønsker og ikke kan styre selv Vi får bare heie på hverandre og x alt som x kanKjenner til følelsen.
Selv nærmer jeg meg 37. Har blitt lett gravid før, men sist var jo for bortimot 6 år siden snart.. mye kan ha endret seg siden den gang.
Driver å temper i tillegg. Hver morgen kl 07.00 er like nervepirrende. Klarer jo ikke la være heller, men blir jo fort bare mer og mer nervøs jo nærmere man kommer IKM. Og den skuffelsen de gangene tempen har sunket brutalt ved IKM. Likevel klarer jeg ikke å la være, leter fram optimisten i meg og forsøker være positiv.
Krysser fingrene for oss begge.
Kroppen vår har vært gravide før, og vet således hva den skal gjøre for at det skal klaffe.
Snart et det vår tur