IKM uke 9

3 dpo her og dagene snegler seg avgårde :wtf:

Jeg hadde el tidligere enn ventet. Kan godt oppdatere meg i lista :)

Limist - 34år- PP1 etter MA - B2- EL 18/2- IKM 4/3

Jeg føler meg så ekstremt varm i kroppen, nesten så jeg får heteslag..
Jeg også! 6 dpo, og våknet kjempe varm og med hodepineo_O

Da jeg ble gravid sist, så var det faktisk mannen som la merke til hvor heftig varm jeg plutselig var blitt. Og jeg har ganske høy normaltemperatur fra før av.. :) Han elsker å ligge inntil, men da var det litt voldsomme badstu-tendenser.. :shy::laughing002

Nå er det vel bare et par dager til de første begynner å teste her inne :woot: Ønsker alle sammen lykke til! Satser på maaaange rosa streker de to neste ukene :D:D:D

Utålmodig... 3 dpo, tempen var fin og høy idag, så da er EL 100 prosent bekreftet :)

Da jeg ble gravid sist, så var det faktisk mannen som la merke til hvor heftig varm jeg plutselig var blitt. Og jeg har ganske høy normaltemperatur fra før av.. :) Han elsker å ligge inntil, men da var det litt voldsomme badstu-tendenser.. :shy::laughing002
Må si at så varm som jeg er nå kan jeg ikke huske at jeg har vært.. var så jeg nesten satte på vifta i går, kroppen bare kokte

Last edited:
Hvordan er det man regner ut sånn ca når egget slippes? 12-48 timer etter den første positive testen eller etter den sterkeste? Jeg skal fortsette å teste i dag og i morgen, fordi forrige pp var den sterkeste testen på 2.08! Så lurer på om jeg skal beregne at EL er i dag, i morgen eller eventuelt senere om testene fortsetter å bli sterkere?

Vedlegg

• 8E58B0D8-164D-4781-B394-0C41DCEE3068.jpeg
    8E58B0D8-164D-4781-B394-0C41DCEE3068.jpeg
    50,7 KB · Visninger: 58
Eeeeeeeendelig skjer det!!!
Har slitt med sen EL i nesten 1 år nå, får vanligvis positiv test på cd 18 og tr cd 27 eller 28.
MEN i dag på Cd 15 fikk jeg positiv el test :rolleyes:
Kanskje vi har en sjangs denne ganga:Heartbigred
Vis vedlegget 349088

Fikk denne i dag. Tenker dere peaken var i går eller i dag? Premom sier peaken var i går, men er litt i tvil. Var litt mer utvannet i går også da.
IMG_20210221_114540.jpg

Kjempespennende å ikke vite noe, og kjempespennende at du/dere er blitt varm :woot:

Mannen har fortalt et evt egg nå, at han også vil bo i magehuset mitt, og hvor fint det er å bo der inne. Koselig at han følger med, og vet at egget har kommet seg til livmoren idag :hilarious:

Jeg kjenner fint lite idag, men fiser hele tiden, jeg er som en prumpepute. Klokken er ikke mye, så hvem vet hva dagen bringer :p

Jeg kjenner at jo nærmere IKM jeg kommer jo mere angst får jeg for at testen skal bli negativ.. Har alltid blitt lett gravid, men nå som jeg nærmer meg 38 så kan jeg ikke forvente det lenger.. Er så lenge siden jeg var gravid sist.

Jeg kjenner at jo nærmere IKM jeg kommer jo mere angst får jeg for at testen skal bli negativ.. Har alltid blitt lett gravid, men nå som jeg nærmer meg 38 så kan jeg ikke forvente det lenger.. Er så lenge siden jeg var gravid sist.

Kjenner til følelsen.
Selv nærmer jeg meg 37. Har blitt lett gravid før, men sist var jo for bortimot 6 år siden snart.. mye kan ha endret seg siden den gang.
Driver å temper i tillegg. Hver morgen kl 07.00 er like nervepirrende. Klarer jo ikke la være heller, men blir jo fort bare mer og mer nervøs jo nærmere man kommer IKM. Og den skuffelsen de gangene tempen har sunket brutalt ved IKM. Likevel klarer jeg ikke å la være, leter fram optimisten i meg og forsøker være positiv.

Krysser fingrene for oss begge.
Kroppen vår har vært gravide før, og vet således hva den skal gjøre for at det skal klaffe.

Snart et det vår tur :Heartred

Kjenner til følelsen.
Selv nærmer jeg meg 37. Har blitt lett gravid før, men sist var jo for bortimot 6 år siden snart.. mye kan ha endret seg siden den gang.
Driver å temper i tillegg. Hver morgen kl 07.00 er like nervepirrende. Klarer jo ikke la være heller, men blir jo fort bare mer og mer nervøs jo nærmere man kommer IKM. Og den skuffelsen de gangene tempen har sunket brutalt ved IKM. Likevel klarer jeg ikke å la være, leter fram optimisten i meg og forsøker være positiv.

Krysser fingrene for oss begge.
Kroppen vår har vært gravide før, og vet således hva den skal gjøre for at det skal klaffe.

Snart et det vår tur :Heartred
Er så fint å ha denne gruppen så man kan tømme følelsene sine, blir så sårt når det er noe man virkelig ønsker og ikke kan styre selv :Heartred Vi får bare heie på hverandre og x alt som x kan :)

Back
Topp