IKM uke 9

5 dpo her også, men har hatt vond mellom beina siden i går kveld Akkurat som noen har sparket meg mellom unnskyld uttrykket

Jeg har heldigvis tilgode og oppleve det symptomet :hilarious:

Jeg er så spent på testene, og vurderer en sånn skyggestrek-test (one step), bare for å innfri trangen, pluss at de skal egentlig kastes. Får ikke babyplan sine i posten før over helgen, så bra er det :joyful: og så har jeg en sånn metode fra apoteket som skal brukes/sløses før mannfolket drar :nailbiting::hilarious:

4dpo i dag og ventetiden er såå lang..! Begynner å teste 7dpo fordi jeg skal på progesteron så raskt som mulig ved graviditet, men det føles som en halv evighet til! :hungover:
I dag fikk jeg dog en telefon som gjorde meg optimistisk. Det var mamman min som ringte for å spørre om jeg var gravid fordi hennes søster, min tante, hadde «sett» at jeg skulle få baby i løp av året. Jeg tror ikke på sånt men hun har hatt skremmende mye rett i slike ting så fikk jo et liiite håp. Er jo bare denne og neste pp igjen som kan gi 2021 baby :D Det verste er at ingen vet at vi prøver. Vi har store barn på snart 9 og 12 år og har sagt til alle at vi ikke skal ha fler ;)

4dpo i dag og ventetiden er såå lang..! Begynner å teste 7dpo fordi jeg skal på progesteron så raskt som mulig ved graviditet, men det føles som en halv evighet til! :hungover:
I dag fikk jeg dog en telefon som gjorde meg optimistisk. Det var mamman min som ringte for å spørre om jeg var gravid fordi hennes søster, min tante, hadde «sett» at jeg skulle få baby i løp av året. Jeg tror ikke på sånt men hun har hatt skremmende mye rett i slike ting så fikk jo et liiite håp. Er jo bare denne og neste pp igjen som kan gi 2021 baby :D Det verste er at ingen vet at vi prøver. Vi har store barn på snart 9 og 12 år og har sagt til alle at vi ikke skal ha fler ;)
Sykt gøy om det stemmer da! :woot:

Jeg har heldigvis tilgode og oppleve det symptomet :hilarious:

Jeg er så spent på testene, og vurderer en sånn skyggestrek-test (one step), bare for å innfri trangen, pluss at de skal egentlig kastes. Får ikke babyplan sine i posten før over helgen, så bra er det :joyful: og så har jeg en sånn metode fra apoteket som skal brukes/sløses før mannfolket drar :nailbiting::hilarious:
Haha, ja er litt ubehagelig. Men skjer mye rart der nede nå føler jeg. Håper virkelig at det er en liten diamant som er grunnen :D Føler en sterk trang selv.. men skal klare å holde meg til mandag i hvertfall. Sett at noen har fått strekk på 7 dpo

Så utrolig morro, håper det stemmer :D

4 dpo og ikke noe utenom det vanlige her. Men tenker at det går ikke an å ha symptomer før iallfall 7 dpo eller mer... :rolleyes:

4 dpo og ikke noe utenom det vanlige her. Men tenker at det går ikke an å ha symptomer før iallfall 7 dpo eller mer... :rolleyes:
Enig i det. Men samtidig så tar jeg det som et positivt tegn å kjenne at eggstokkene jobber egget nedover :woot: håper bare det har truffet en trofast svømmer på veien :D

Ja, vi tar en sæd-sjekk for sikkerhetsskyld hvis det ikke klaffer denne pp, for nå vil jeg jo at vi skal legge aksjer og ikke at han skal holde seg for å levere prøve;) Han er to år yngre enn meg, og siden jeg har hanske uregelmessige sykluser antar jeg at det er ‘meg’ ikke han, men verdt en sjekk:)

Du må gjøre som du føler er best- jeg er litt til og fra her periodevis. Innimellom føles det bra å skrive/les her blant ‘likesinnede’, og andre perioder føles det best med en pause og bare leve livet uten å tenke så mye på prøvingen:) Jeg blir som regel mer aktiv før el og til IKM, så pauser jeg litt siden det er lenge mellom TR og el for min del, og hadde blitt sprø av å bare gå å vente i 3-4 uker:hilarious: Håper det klaffer for oss denne pp! :joyful:

Vurderer det jeg også, selvom jeg tviler sterkt på at jeg får med meg mannen på en sæd-sjekk. Vet liksom ikke hvor nødvendig det er heller med tanke på at vi alt har klart det tre ganger (første var selvvalgt abort. Du kan tro jeg tenker mye på det og angrer voldsomt!!!).:happy: Og jeg veit alt er bra hos meg. Jeg får vel bare prøve å være tålmodig, så går det nok til slutt! Bare så synd tålmodighet ikke er av mine sterke sider:hilarious:
Jeg håper virkelig det har gått denne mnd. Har hatt masse sex før, under og etter eggløsning. Testa etter det, så vet jeg har hatt det. Brukte til og med concieve+ både glidemiddel og sånn applikator oppi dåsa:confused: Dæven så desperat man blir etter å bli gravid:D Men, nå har jeg begynt å spotte litt, selvom det er 6 dager til jeg skal ha mensen. Men, har spottet før mensen tidligere og vært gravid - så alt håp er ikke ute:happy:

Denne mnd er det vår tur:Heartred

Endelig :happy:

Vedlegg

• 02AC9B08-EB0E-4ED2-9B21-7819EA4EE979.jpeg
    02AC9B08-EB0E-4ED2-9B21-7819EA4EE979.jpeg
    11,8 KB · Visninger: 65
Vurderer det jeg også, selvom jeg tviler sterkt på at jeg får med meg mannen på en sæd-sjekk. Vet liksom ikke hvor nødvendig det er heller med tanke på at vi alt har klart det tre ganger (første var selvvalgt abort. Du kan tro jeg tenker mye på det og angrer voldsomt!!!).:happy: Og jeg veit alt er bra hos meg. Jeg får vel bare prøve å være tålmodig, så går det nok til slutt! Bare så synd tålmodighet ikke er av mine sterke sider:hilarious:
Jeg håper virkelig det har gått denne mnd. Har hatt masse sex før, under og etter eggløsning. Testa etter det, så vet jeg har hatt det. Brukte til og med concieve+ både glidemiddel og sånn applikator oppi dåsa:confused: Dæven så desperat man blir etter å bli gravid:D Men, nå har jeg begynt å spotte litt, selvom det er 6 dager til jeg skal ha mensen. Men, har spottet før mensen tidligere og vært gravid - så alt håp er ikke ute:happy:

Denne mnd er det vår tur:Heartred

Hehe, skjønner deg godt! :hilarious: Har gjort mye rart jeg også- tar fertilitetsyoga/meditasjon, har drukket og spist mye rart som jeg har lest at kan funke etc etc:rolleyes: Tror vel egentlig det bare klaffer når det klaffer uavhengig av alle kjerringråd etc, men samtidig vet man jo aldri- så er jo verdt å prøve når man først går og håper:) Kanskje det er festebløding da? Jeg har ikke hatt det selv, men var lest at noen har det? Spennende dager fremover da! Krysser fingrene for deg! :joyful:

Fått vite i dag at jeg har forhøyet prolaktin. Noen som kan noe om det? :bored:

5 dpo og ikke noe som helst av noe murring eller stikking som jeg hadde sist det klaffet :wtf: liten tru på denne pp :hungover:

Det er blitt søndag 21.02 og jeg er 1 dpo! :hilarious: Gøy å lese og følge med på alle her inne! :Heartblue

Vedlegg

• D5AE026A-E95E-403E-8CEB-8942D7C85C4B.png
    D5AE026A-E95E-403E-8CEB-8942D7C85C4B.png
    97,3 KB · Visninger: 67
Jeg føler meg så ekstremt varm i kroppen, nesten så jeg får heteslag..

Back
Topp