babykakadue
Flørter med forumet
Nå har vi vært og kjøpt puslespill-plate så jeg slipper å kave på gulvet (alt over 5000 brikker). Og det går opp for meg at mannen faktisk skal dra og være borte en hel mnd.. jeg kommer til å krepere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg temper 5-5:30 av sånne årsak Har alarm på 5:30, og temper enten da eller før hvis mini vekker meg før (vanligvis 5-5:30)Hadde vært artig å prøve å tempe, men jeg får aldri fred om morgenen... Minstemann er skikkelig klengete og kommer alltid krypende tiiiidlig på morgenen, så fra klokken 5 er søvnen ofte urolig. Forstått det sånn at man bør tempe med en gang en våkner? Det blir ofte vanskelig her. Eller kan man vente litt?
En mnd er lenge ja kjedelig! Spesielt i disse dager da.. du får finne masse filmer osv, prøve å kose deg kanskje du har en liten spire å konsentrere deg om imensNå har vi vært og kjøpt puslespill-plate så jeg slipper å kave på gulvet (alt over 5000 brikker). Og det går opp for meg at mannen faktisk skal dra og være borte en hel mnd.. jeg kommer til å krepere
Såå deilig å ikke være bekymret. Jeg er ikke bekymret akkuratt nå, men går ofte å tenker på at jeg håper jeg har blitt gravid flere ganger daglig 4 dpo her å, kryssr fingrene! Jeg kjenner ingen verdens ting enda det er litt kjipt, hadde myye murringer de andre gangene det har klaffetFør jeg mistet ifjor var jeg drittlei av å være bekymret. Husker jeg nesten ba om at det måtte bli over snart, slik at jeg kunne gå videre. Husker også at jeg følte det ikke var verdt det om det skulle være så fryktelig hvert sekund, og det eneste som opptok tankene fra man sto opp til man gikk å la seg på kvelden.. men da visste jeg jo inni meg at det var noe feil som ikke kunne fikses..
Er ikke bekymret i det hele tatt nå dessuten, så fant jeg ut at det var verdt det, og det er verdt det
4 dpo, og samme smerter idag, bare på andre siden. Og voldsomme ulyder i magehuset
Enig- de som tar en pause herfra håper jeg liksom dropper innom etter en stund og sier de er gravide Jeg er i PP7 nå, har vært hos gyn og alt så bra ut, så får nok bare fortsette å prøve Har veldig lange sykluser bare, og det et jo irriterende når man prøver, for ventetiden blir jo ekstra lang mellom sjansene jeg har Men jeg har alltid vært sånn, og fått fem barn allikevel, så får vel bare stole på at systemet funker som det skal Skal du skrive dagbok?
Laange dager, ja Krysser fingre og tær for at den gode timingen gjorde susen!Det er så fint å se så mye støtte og gode ord mellom dere, dere er en fin gjeng
Håper jeg har fått alle sålangt inn i hovedinnlegget!
Er selv bare 1 dpo og synes dpo-land har vart en uke allerede føler vi traff godt med aksjelegging denne PPn (har kommet helt ut av tellinga, er vel et sted mellom 20 og 30 PPer ) og har begynt å spise ananas bare å krysse fingrene!
Drysser babystøv på dere alle God helg
Fra google:Laange dager, ja Krysser fingre og tær for at den gode timingen gjorde susen!
Hva er greia med ananas?
Jeg hadde håpet jeg skulle være en av de, men den gang ei Så godt å høre at alt er bra og at det i allefall ikke er det det skal stå på! Har mannen også fått en sjekk eller? Vurderer å få sjekket oss begge om det drøyer til utpå sommeren uten klaff, selv om jeg vet at jeg kan bli gravid, åpenbart Skjønner at det tar på tålmodigheten og ha lange sykluser, jeg har mellom 28-30, og jeg synes det er lenge nok Satser på at systemet fungerer, om ikke så må du bare nyte de fem du har, selv om det er veldig lett for meg å si! Usikker på om jeg skal skrive dagbok. Kanskje jeg skal slenge inn ett innlegg? Orker bare ikke at å lese på forumet skal ta en så stor del av hverdagen min som det gjorde i sommer..
Ahaa! Takk!Fra google:
«Why pineapple may aid fertility: It contains bromelain, an anti-inflammatory and anti-coagulation (blood thinning) agent that, per a 2012 study, can impact the immune system. It may improve implantation by increasing blood flow to the uterus.»
skader ikke å prøve, godt er det også
Såå deilig å ikke være bekymret. Jeg er ikke bekymret akkuratt nå, men går ofte å tenker på at jeg håper jeg har blitt gravid flere ganger daglig 4 dpo her å, kryssr fingrene! Jeg kjenner ingen verdens ting enda det er litt kjipt, hadde myye murringer de andre gangene det har klaffet
En mnd er lenge ja kjedelig! Spesielt i disse dager da.. du får finne masse filmer osv, prøve å kose deg kanskje du har en liten spire å konsentrere deg om imens
Ja det er mye man begynner å tenke på både når man prøver, og er gravid krysser fingrene for oss! Skal prøve å ikke teste før ikm har jeg bestemt meg for, men spørs velHåper og krysser alt for at det ikke blir bekymringer for noen denne gangen
Jeg har hatt samme symptomer uansett om jeg er gravid eller ikke, så det er bare å vente jeg er også inne på gravid-tankene, så fra idag av dropper jeg blodslit på spinningsykkelen, og går heller ut på tur istedet
Velkommen! Sender deg masse babystøvVil gjerne være med her
baby.3 - 27 år - PP9 - B3 - EL19/02 - IKM 6/3
Det kan jeg bare glemme. Hadde ikke klart å vente til IKM uansett, så jeg har bestilt flere tidligtester istedetJa det er mye man begynner å tenke på både når man prøver, og er gravid krysser fingrene for oss! Skal prøve å ikke teste før ikm har jeg bestemt meg for, men spørs vel
Samme her tror jeg vil rykke på min først test allerede på 8 dpoDet kan jeg bare glemme. Hadde ikke klart å vente til IKM uansett, så jeg har bestilt flere tidligtester istedet
Tviler på at jeg klarer det selv men har ikke bestilt noen tester, så får bare se hvor fort uka går og om jeg føler jeg må testeDet kan jeg bare glemme. Hadde ikke klart å vente til IKM uansett, så jeg har bestilt flere tidligtester istedet