IKM uke 9

Nå har vi vært og kjøpt puslespill-plate så jeg slipper å kave på gulvet (alt over 5000 brikker). Og det går opp for meg at mannen faktisk skal dra og være borte en hel mnd.. jeg kommer til å krepere :arghh:

Hadde vært artig å prøve å tempe, men jeg får aldri fred om morgenen... :rolleyes: Minstemann er skikkelig klengete og kommer alltid krypende tiiiidlig på morgenen, så fra klokken 5 er søvnen ofte urolig. Forstått det sånn at man bør tempe med en gang en våkner? Det blir ofte vanskelig her. Eller kan man vente litt?
Jeg temper 5-5:30 av sånne årsak:) Har alarm på 5:30, og temper enten da eller før hvis mini vekker meg før (vanligvis 5-5:30):)

Nå har vi vært og kjøpt puslespill-plate så jeg slipper å kave på gulvet (alt over 5000 brikker). Og det går opp for meg at mannen faktisk skal dra og være borte en hel mnd.. jeg kommer til å krepere :arghh:
En mnd er lenge ja :( kjedelig! Spesielt i disse dager da.. du får finne masse filmer osv, prøve å kose deg :) kanskje du har en liten spire å konsentrere deg om imens :Heartred

Før jeg mistet ifjor var jeg drittlei av å være bekymret. Husker jeg nesten ba om at det måtte bli over snart, slik at jeg kunne gå videre. Husker også at jeg følte det ikke var verdt det om det skulle være så fryktelig hvert sekund, og det eneste som opptok tankene fra man sto opp til man gikk å la seg på kvelden.. men da visste jeg jo inni meg at det var noe feil som ikke kunne fikses..

Er ikke bekymret i det hele tatt nå :love017 dessuten, så fant jeg ut at det var verdt det, og det er verdt det :Heartred

4 dpo, og samme smerter idag, bare på andre siden. Og voldsomme ulyder i magehuset :hilarious:
Såå deilig å ikke være bekymret. Jeg er ikke bekymret akkuratt nå, men går ofte å tenker på at jeg håper jeg har blitt gravid :p flere ganger daglig :p 4 dpo her å, kryssr fingrene! Jeg kjenner ingen verdens ting enda :p det er litt kjipt, hadde myye murringer de andre gangene det har klaffet

Enig- de som tar en pause herfra håper jeg liksom dropper innom etter en stund og sier de er gravide:Heartred Jeg er i PP7 nå, har vært hos gyn og alt så bra ut, så får nok bare fortsette å prøve:rolleyes: Har veldig lange sykluser bare, og det et jo irriterende når man prøver, for ventetiden blir jo ekstra lang mellom sjansene jeg har:wacky: Men jeg har alltid vært sånn, og fått fem barn allikevel, så får vel bare stole på at systemet funker som det skal;) Skal du skrive dagbok? :Heartred

Jeg hadde håpet jeg skulle være en av de, men den gang ei:hilarious: Så godt å høre at alt er bra og at det i allefall ikke er det det skal stå på! Har mannen også fått en sjekk eller? Vurderer å få sjekket oss begge om det drøyer til utpå sommeren uten klaff, selv om jeg vet at jeg kan bli gravid, åpenbart:wacky: Skjønner at det tar på tålmodigheten og ha lange sykluser, jeg har mellom 28-30, og jeg synes det er lenge nok:hilarious: Satser på at systemet fungerer, om ikke så må du bare nyte de fem du har, selv om det er veldig lett for meg å si!:rolleyes::Heartred Usikker på om jeg skal skrive dagbok. Kanskje jeg skal slenge inn ett innlegg? Orker bare ikke at å lese på forumet skal ta en så stor del av hverdagen min som det gjorde i sommer.. :facepalm::Heartred

Det er så fint å se så mye støtte og gode ord mellom dere, dere er en fin gjeng :Heartred

Håper jeg har fått alle sålangt inn i hovedinnlegget!

Er selv bare 1 dpo og synes dpo-land har vart en uke allerede :bag: føler vi traff godt med aksjelegging denne PPn (har kommet helt ut av tellinga, er vel et sted mellom 20 og 30 PPer :banghead:) og har begynt å spise ananas :woot: bare å krysse fingrene!
Drysser babystøv på dere alle :Heartred God helg :Heartred

Det er så fint å se så mye støtte og gode ord mellom dere, dere er en fin gjeng :Heartred

Håper jeg har fått alle sålangt inn i hovedinnlegget!

Er selv bare 1 dpo og synes dpo-land har vart en uke allerede :bag: føler vi traff godt med aksjelegging denne PPn (har kommet helt ut av tellinga, er vel et sted mellom 20 og 30 PPer :banghead:) og har begynt å spise ananas :woot: bare å krysse fingrene!
Drysser babystøv på dere alle :Heartred God helg :Heartred
Laange dager, ja :hungover: Krysser fingre og tær for at den gode timingen gjorde susen! :cat:
Hva er greia med ananas? :D

Laange dager, ja :hungover: Krysser fingre og tær for at den gode timingen gjorde susen! :cat:
Hva er greia med ananas? :D
Fra google:
«Why pineapple may aid fertility: It contains bromelain, an anti-inflammatory and anti-coagulation (blood thinning) agent that, per a 2012 study, can impact the immune system. It may improve implantation by increasing blood flow to the uterus.»

skader ikke å prøve, godt er det også :p

Jeg hadde håpet jeg skulle være en av de, men den gang ei:hilarious: Så godt å høre at alt er bra og at det i allefall ikke er det det skal stå på! Har mannen også fått en sjekk eller? Vurderer å få sjekket oss begge om det drøyer til utpå sommeren uten klaff, selv om jeg vet at jeg kan bli gravid, åpenbart:wacky: Skjønner at det tar på tålmodigheten og ha lange sykluser, jeg har mellom 28-30, og jeg synes det er lenge nok:hilarious: Satser på at systemet fungerer, om ikke så må du bare nyte de fem du har, selv om det er veldig lett for meg å si!:rolleyes::Heartred Usikker på om jeg skal skrive dagbok. Kanskje jeg skal slenge inn ett innlegg? Orker bare ikke at å lese på forumet skal ta en så stor del av hverdagen min som det gjorde i sommer.. :facepalm::Heartred

Ja, vi tar en sæd-sjekk for sikkerhetsskyld hvis det ikke klaffer denne pp, for nå vil jeg jo at vi skal legge aksjer og ikke at han skal holde seg for å levere prøve;) Han er to år yngre enn meg, og siden jeg har hanske uregelmessige sykluser antar jeg at det er ‘meg’ ikke han, men verdt en sjekk:)

Du må gjøre som du føler er best- jeg er litt til og fra her periodevis. Innimellom føles det bra å skrive/les her blant ‘likesinnede’, og andre perioder føles det best med en pause og bare leve livet uten å tenke så mye på prøvingen:) Jeg blir som regel mer aktiv før el og til IKM, så pauser jeg litt siden det er lenge mellom TR og el for min del, og hadde blitt sprø av å bare gå å vente i 3-4 uker:hilarious: Håper det klaffer for oss denne pp! :joyful:

Fra google:
«Why pineapple may aid fertility: It contains bromelain, an anti-inflammatory and anti-coagulation (blood thinning) agent that, per a 2012 study, can impact the immune system. It may improve implantation by increasing blood flow to the uterus.»

skader ikke å prøve, godt er det også :p
Ahaa! Takk! :D

Flere som er oppblåst, føler meg som en helium ballong! Og er så daff om dagen.. 0 energi og føler jeg kan sove helle tiden. Har bare valsa rundt i jogge bukse i flere dager.. klarte å dra på meg noen normale klær nå, stakkars mann som kommer hjem fra jobb til den slitne dame.. lol :P

Såå deilig å ikke være bekymret. Jeg er ikke bekymret akkuratt nå, men går ofte å tenker på at jeg håper jeg har blitt gravid :p flere ganger daglig :p 4 dpo her å, kryssr fingrene! Jeg kjenner ingen verdens ting enda :p det er litt kjipt, hadde myye murringer de andre gangene det har klaffet

Håper og krysser alt for at det ikke blir bekymringer for noen denne gangen :happy:

Jeg har hatt samme symptomer uansett om jeg er gravid eller ikke, så det er bare å vente :p jeg er også inne på gravid-tankene, så fra idag av dropper jeg blodslit på spinningsykkelen, og går heller ut på tur istedet :D

En mnd er lenge ja :( kjedelig! Spesielt i disse dager da.. du får finne masse filmer osv, prøve å kose deg :) kanskje du har en liten spire å konsentrere deg om imens :Heartred

Ja, forferdelig kjedelig :blackeye: overlever nok sikkert, men kjipt å måtte vise frem eventuelt positiv test til ham på facetime. Men enda verre å vise frem negativ :p dessuten, om han ikke drar, så kan han ikke komme tilbake :love2

Da er jeg med på leken fra i morgen.

EL i dag, 1 DPO I morgen. Let the waiting game begin.

:smiley-bounce016

Vedlegg

• 9BA71745-CC75-4EFC-843F-C6DC8C255C9F.png
    9BA71745-CC75-4EFC-843F-C6DC8C255C9F.png
    101,9 KB · Visninger: 61
Håper og krysser alt for at det ikke blir bekymringer for noen denne gangen :happy:

Jeg har hatt samme symptomer uansett om jeg er gravid eller ikke, så det er bare å vente :p jeg er også inne på gravid-tankene, så fra idag av dropper jeg blodslit på spinningsykkelen, og går heller ut på tur istedet :D
Ja det er mye man begynner å tenke på både når man prøver, og er gravid :p krysser fingrene for oss! Skal prøve å ikke teste før ikm har jeg bestemt meg for, men spørs vel :p

Ja det er mye man begynner å tenke på både når man prøver, og er gravid :p krysser fingrene for oss! Skal prøve å ikke teste før ikm har jeg bestemt meg for, men spørs vel :p
Det kan jeg bare glemme. Hadde ikke klart å vente til IKM uansett, så jeg har bestilt flere tidligtester istedet :joyful:

Back
Topp