IKM uke 9

Skal bruke RFSU denne gangen. Har brukt babyplan sine lenge, og sist pp fikk jeg ganske tydelige skyggestreker på alle.. så prøver RFSU nå :)
Nå har jeg blitt så godt kjent med RFSU at jeg aldri vil ta en skygge for positiv igjen.. hehe, har blitt en del for å si det sånn

Tenker å teste 10 dpo.. Denne gangen tenkte jeg å prøve make sure sine vanlige... Fikk mange skyggestreker med babyplan... :rolleyes:

Er det noen som har sånne teite bekymringer om at vi må roe ned på trening, ikke bære for tungt o.l nå i dpo land. Vet innerst inne at det er grunnløse bekymringer, men klarer ikke helt å slippe de... :confused:

Er det noen som har sånne teite bekymringer om at vi må roe ned på trening, ikke bære for tungt o.l nå i dpo land. Vet innerst inne at det er grunnløse bekymringer, men klarer ikke helt å slippe de... :confused:
Ja,herregud gikk å tenkte på det i stad. Til med mat tenker jeg på. Vet at det ikke har noe å si men klarer ikke å la vær

Fra hvor mange DPO har dere tenkt til å starte testingen?

Jeg tenker 7 pdo, det blir mandag. Vet sjansen er minimal for positiv test da, men mannen drar på jobb, så må teste før han drar :joyful:

Han må på ekstra fikk vi vite idag, så han skal være borte en hel mnd :arghh: neste pp klaffer ikke før mai... :yuck:

Jepp! Jeg skulle være flink før el men trente ikke mer enn 1-2 dager i uka. Nå vil jeg jo egentlig det, kanskje det hjelper på at egget fester seg tenker nå jeg :p hvis man er litt aktiv og får igang blodsirkulasjonen. Men blir nok ikke hard trening, blir gåturer eller lett trening :)

Jeg trenger litt hjelp! Er det dumt å bruke to forskjellige merker i EL-testingen? Føler det blir litt forskjellige farger i bildene og at dermed «graderingen» av testresultatene kanskje ikke stemmer likevel..? :p

Edit: jeg føler lissom at test nr.1 i dag egentlig er peak..

Vedlegg

• C3D8DDAD-F4FA-48F1-A801-5E97E911601A.png
    C3D8DDAD-F4FA-48F1-A801-5E97E911601A.png
    97,1 KB · Visninger: 74

Nei, jeg tenker at om det ikke tåler sånn er det ikke ment å bli noe av det uansett:Heartbigred

Last edited:
Nei, jeg tenker at om det ikke tåler sånn er det ikke ment å bli noe av det uansett

Du har nok helt rett. Jeg har ikke latt være å gjøre slik, men fortsatt som vanlig. Det er bare de tankene som sniker seg irriterende inn. :meh:

Jeg har 2 stk hehe.. kommer til å bli så koselig og bruke dem. Legge inn bilder osv.

Kjempekoselig :love017

Har vært svært øm i eggstokken på venstre side idag. Kan nesten sverge på at jeg har kjent egget flytte seg nedover :laughing005 selvfølgelig er det jo helt på bærtur, men griper tak i de symptomene jeg kan :laughing002
Var forresten vettskremt for å gå på spinningsykkelen idag etter å ha skumlest tråden her rett før, men jeg tror det gikk bra :nailbiting:

Du har nok helt rett. Jeg har ikke latt være å gjøre slik, men fortsatt som vanlig. Det er bare de tankene som sniker seg irriterende inn. :meh:

Det skulle være med en smiley på den. Ser jo så streng ut uten. Men skjønner jo at man tenker sånn. Det tror jeg er helt normalt. :love7

Jeg trenger litt hjelp! Er det dumt å bruke to forskjellige merker i EL-testingen? Føler det blir litt forskjellige farger i bildene og at dermed «graderingen» av testresultatene kanskje ikke stemmer likevel..? :p

Edit: jeg føler lissom at test nr.1 i dag egentlig er peak..
Har ingen erfaring med å bruke to forskjellig, men hvis de er anneledes i fargen så kan det jo kanskje være litt dumt?:bored: Men hvis dere legger inn aksjer jevnlig så treffer dere uaansett tenker jeg :D

Back
Topp