Hehe ja gjorde det for lenge sidenHerregud føler meg super teit, men flere som har lasta ned graviditet apper enda? Er litt vel ivrig.. hoho
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja gjorde det for lenge sidenHerregud føler meg super teit, men flere som har lasta ned graviditet apper enda? Er litt vel ivrig.. hoho
Skal bruke RFSU denne gangen. Har brukt babyplan sine lenge, og sist pp fikk jeg ganske tydelige skyggestreker på alle.. så prøver RFSU nåHer går det kun i RFSU eller de fra Normal
Nå har jeg blitt så godt kjent med RFSU at jeg aldri vil ta en skygge for positiv igjen.. hehe, har blitt en del for å si det sånnSkal bruke RFSU denne gangen. Har brukt babyplan sine lenge, og sist pp fikk jeg ganske tydelige skyggestreker på alle.. så prøver RFSU nå
Godt jeg ikke er alene.. hahaHehe ja gjorde det for lenge siden
Har testa enormt siste årene, tør ikke tenke på hvor mange tester det kan være til nåNå har jeg blitt så godt kjent med RFSU at jeg aldri vil ta en skygge for positiv igjen.. hehe, har blitt en del for å si det sånn
Ja,herregud gikk å tenkte på det i stad. Til med mat tenker jeg på. Vet at det ikke har noe å si men klarer ikke å la værEr det noen som har sånne teite bekymringer om at vi må roe ned på trening, ikke bære for tungt o.l nå i dpo land. Vet innerst inne at det er grunnløse bekymringer, men klarer ikke helt å slippe de...
Fra hvor mange DPO har dere tenkt til å starte testingen?
Jeg har 5 lastet ned, og har hatt en av dem installert siden SA i august.. jeg klør etter å begynne å brukeHerregud føler meg super teit, men flere som har lasta ned graviditet apper enda? Er litt vel ivrig.. hoho
Jepp! Jeg skulle være flink før el men trente ikke mer enn 1-2 dager i uka. Nå vil jeg jo egentlig det, kanskje det hjelper på at egget fester seg tenker nå jeg hvis man er litt aktiv og får igang blodsirkulasjonen. Men blir nok ikke hard trening, blir gåturer eller lett treningEr det noen som har sånne teite bekymringer om at vi må roe ned på trening, ikke bære for tungt o.l nå i dpo land. Vet innerst inne at det er grunnløse bekymringer, men klarer ikke helt å slippe de...
Jeg har 2 stk hehe.. kommer til å bli så koselig og bruke dem. Legge inn bilder osv.Jeg har 5 lastet ned, og har hatt en av dem installert siden SA i august.. jeg klør etter å begynne å bruke
Er det noen som har sånne teite bekymringer om at vi må roe ned på trening, ikke bære for tungt o.l nå i dpo land. Vet innerst inne at det er grunnløse bekymringer, men klarer ikke helt å slippe de...
Fra hvor mange DPO har dere tenkt til å starte testingen?
Nei, jeg tenker at om det ikke tåler sånn er det ikke ment å bli noe av det uansett
Jeg har 2 stk hehe.. kommer til å bli så koselig og bruke dem. Legge inn bilder osv.
Du har nok helt rett. Jeg har ikke latt være å gjøre slik, men fortsatt som vanlig. Det er bare de tankene som sniker seg irriterende inn.
Har ingen erfaring med å bruke to forskjellig, men hvis de er anneledes i fargen så kan det jo kanskje være litt dumt? Men hvis dere legger inn aksjer jevnlig så treffer dere uaansett tenker jegJeg trenger litt hjelp! Er det dumt å bruke to forskjellige merker i EL-testingen? Føler det blir litt forskjellige farger i bildene og at dermed «graderingen» av testresultatene kanskje ikke stemmer likevel..?
Edit: jeg føler lissom at test nr.1 i dag egentlig er peak..