IKM uke 9

Yaass!
Vis vedlegget 348826

Har bare EN el-test igjen :hilarious: redd for at den siste skal være enda sterkere, for da fanger jeg jo ikke toppen? :nailbiting: Men tror det skal godt gjøres at neste er enda sterkere, har aldri hatt så sterk el-test :rolleyes:

Ser ut som mine siste tre tester det! :)

Vedlegg

• A7294C00-3A60-48D9-AF40-C6B794814779.jpeg
    A7294C00-3A60-48D9-AF40-C6B794814779.jpeg
    26,1 KB · Visninger: 68
Melder meg inn her jeg, siden jeg fikk Max på monitoren i dag. Så da blir EL i morgen.

<3Tingeling<3 - 31 - PP6 - B5 - EL 19.02 - IKM 05.03

Venterpå_Nr3 - 32 år - 3 (1 etter SA) - baby 3 - EL 19.2 - 6.3 (men litt usikker pga SA i januar)

Skikkelig kjipt med SA, selv om jeg vet at det er vanlig. Håper det går bedre denne gangen!

Venterpå_Nr3 - 32 år - 3 (1 etter SA) - baby 3 - EL 19.2 - 6.3 (men litt usikker pga SA i januar)

Skikkelig kjipt med SA, selv om jeg vet at det er vanlig. Håper det går bedre denne gangen!
Så vondt å høre at du også mistet i januar :( håper det klaffer med en gang med terminspire :Heartred

3 dpo og føles som en eeeevighet til neste uke kommer så jeg kan teste :p har en dårlig følelse på at det ikke klaffet, sikkelig kjipt. Håper jeg blir positivt overasket! :D har fått soppinfeksjon, og hørt mange få dette hvis man er gravid.. men det har ikke skjedd de andre gangene jeg har vært det. Livmortappen føles plutselig litt åpen ut igjen, men lukket igår.. rart man blir gal? :p

3 dpo og føles som en eeeevighet til neste uke kommer så jeg kan teste :p har en dårlig følelse på at det ikke klaffet, sikkelig kjipt. Håper jeg blir positivt overasket! :D har fått soppinfeksjon, og hørt mange få dette hvis man er gravid.. men det har ikke skjedd de andre gangene jeg har vært det. Livmortappen føles plutselig litt åpen ut igjen, men lukket igår.. rart man blir gal? :p
Dpo er tortur :hilarious: EL idag, så enda lenge igjen, men tror vi har truffet bra med aksjelegging :)

Ååguud så spennende! Har ingen erfaring med tappetafsing, men det høres forferdelig nervepirrende ut når den endrer seg?! :wideyed:
Jeg har bestillt terminspirer til alle jeg, håper virkelig det skjer :Heartred

Dpo er tortur :hilarious: EL idag, så enda lenge igjen, men tror vi har truffet bra med aksjelegging :)

Ååguud så spennende! Har ingen erfaring med tappetafsing, men det høres forferdelig nervepirrende ut når den endrer seg?! :wideyed:
Jeg har bestillt terminspirer til alle jeg, håper virkelig det skjer :Heartred
Ja det er veldig irriterende egentlig, at den endrer seg :p men jeg er ganske ny i akkuratt det der så vet egentlig ikke hvordan den skal være når jeg evnt er gravid. Men hører jo alle si st den er lukket etter EL, så blir forvirra :p jaa håper virkelig det for alle sammen:Heartred

Max på CB digital advanced eggløsningstest i går morges. Tirsdags morgen hadde jeg kun "høy" / blinkefjes. Føler jeg burde tatt en test også også tiredsg kveld, tror jeg da hadde fått "max"... hadde el smerter fra dagtid tirsdag og til utpå dagen i går.

Eeeeegentlig trodde jeg nesten at testen skulle vise maksimal mandag morgen.. og EL tirsdag... men EL testen sa jo noe annet... men tempen er mer enig med meg...

Tempen har steget jevnt og trutt siden tirsdag...tester samme tidspunkt, i senga før jeg står opp. så akkurat NU er jeg litt forvirret. Ingen tvil om EL .. men usikker på NÅR :dance018:excited001 og jeg er jo glad i å ha kontroll!!!!! Hehe..

Får ikke lagt inn aksjer før fredagskveld heller nå så. Får bare håpe på at grunnlaget er godt lagt allerede... med i går og dagene i forkant .. :happy093

Spennende men også litt stressende tid dette. Spesielt når mine to trofaste måleverktøy ikke samsvarer helt. EL måling og temp.

Vedlegg

• Screenshot_20210218-071230_FF App.jpg
    Screenshot_20210218-071230_FF App.jpg
    22,3 KB · Visninger: 48
AliceInWonderland - 28 - pp14- B1 - EL 19.02 IKM 03.03

hei :)

positiv eggløsningstest i dag på cd 12, litt tidligere enn den vanlig (cd16-18), kan det ha noe å gjøre med vitex tro? :D Har brukt det denne og forrige syklus, håper det hjelper.

Max på CB digital advanced eggløsningstest i går morges. Tirsdags morgen hadde jeg kun "høy" / blinkefjes. Føler jeg burde tatt en test også også tiredsg kveld, tror jeg da hadde fått "max"... hadde el smerter fra dagtid tirsdag og til utpå dagen i går.

Eeeeegentlig trodde jeg nesten at testen skulle vise maksimal mandag morgen.. og EL tirsdag... men EL testen sa jo noe annet... men tempen er mer enig med meg...

Tempen har steget jevnt og trutt siden tirsdag...tester samme tidspunkt, i senga før jeg står opp. så akkurat NU er jeg litt forvirret. Ingen tvil om EL .. men usikker på NÅR :dance018:excited001 og jeg er jo glad i å ha kontroll!!!!! Hehe..

Får ikke lagt inn aksjer før fredagskveld heller nå så. Får bare håpe på at grunnlaget er godt lagt allerede... med i går og dagene i forkant .. :happy093

Spennende men også litt stressende tid dette. Spesielt når mine to trofaste måleverktøy ikke samsvarer helt. EL måling og temp.
Skjønner deg så godt :p man vil gjerne ha kontroll, og bare vite skkuratt når el er osv :p vi har lagt inn aksjer annenhver dag siden to dager etter mens, så jeg håper det klaffer! Men man vet aldri når eggløsningsdager er her og tror jeg kun blir gravid hvis vi legger inn aksjer den dagen, da blir det vanskelig :p masse lykke til, måtte det blir mange positive tester her inne om en liten stund!

Nutteputt - 37år - PP1 - B3 - EL 19.02 - ikm ca 04.03

Etter pilleslutt ser det ENDELIG ut til at egget skal droppe! Woop woop!

Vedlegg

• B5B815D9-39CB-4107-BCA1-A43FB4F029C3.png
    B5B815D9-39CB-4107-BCA1-A43FB4F029C3.png
    93 KB · Visninger: 66
Virker som el har vært - og da er det bare å vente i spenning. Hvis el var når jeg tror (det meste tyder på det på tross av færre el-smerter enn normalt) så er jeg 1 dpo i dag (:

Ble dessverre dårlig med aksjelegging denne perioden grunnet blødning etter MA og plutselig max på el tester i går. Nesten helt blank på el-test i dag.

Vil det si eggløsning er i dag da eller er jeg 1dpo? Glemmer dette mellom hver gang :rolleyes:

Ble dessverre dårlig med aksjelegging denne perioden grunnet blødning etter MA og plutselig max på el tester i går. Nesten helt blank på el-test i dag.

Vil det si eggløsning er i dag da eller er jeg 1dpo? Glemmer dette mellom hver gang :rolleyes:
Vil tenke el i dag kanskje :) er litt usikker selv, noen sier el er 12-48 timer etter positiv test, andre sier 12-24 timer etter testen har blitt negativ igjen :) pleier legge inn bilde av testene i premom, den pleier å regne el dagen etter testen har blitt negativ igjen :)

Etter mange mnd borte fra forumetr slenger jeg meg inn igjen her, selv om jeg er usikker på hvor aktiv jeg kommer til å være :)
Om det har klaffet denne mnd får vi håpe den klamrer seg fast til termin! Skriver pp5 da vi har hatt pauser innimellom, selv om det er 9 mnd og to SA siden vi begynte å prøve. Krysser fingrene for oss alle denne pp! :happy:
annash - 25- PP5 - B1 - EL 12/2 - IKM ca 1/3

Back
Topp