Da er vi to! Ikke i nærheten av positiv test. Er på cd 15 nå. Så får vel bare vente og se..
Dessverre ikke så uvanlig her.. Dag 18
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi to! Ikke i nærheten av positiv test. Er på cd 15 nå. Så får vel bare vente og se..
Fortsatt ingen EL, virker ikke lovende ut
Krysser fingrene for dereDa er vi to! Ikke i nærheten av positiv test. Er på cd 15 nå. Så får vel bare vente og se..
ENDELIG er blødning avtatt etter MA, og ut i fra el-testene kan det se ut som det passer med eggløsning også Tippet el på lørdag men skal trappe opp testing i dagene fremover. Også med digital
Tre! CD20 her og fortsatt lav LH. Fikk ikke EL før CD28 forrige syklus, så ser ut til å være sen EL denne runden også.. :/Da er vi to! Ikke i nærheten av positiv test. Er på cd 15 nå. Så får vel bare vente og se..
Jeg er på CD23 og fortsatt ingen el i sikte Har hatt el CD24-27 de siste mndene, så håper den kommer straks!Tre! CD20 her og fortsatt lav LH. Fikk ikke EL før CD28 forrige syklus, så ser ut til å være sen EL denne runden også.. :/
Tre! CD20 her og fortsatt lav LH. Fikk ikke EL før CD28 forrige syklus, så ser ut til å være sen EL denne runden også.. :/
NovemberLykke3 - 37 år - PP 2 - nr 3 - 17/2 - IKM 1/3Så koselig! Vil du skrive deg opp på IKM-lista?
Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
(PP = prøveperiode
B = hvilket det prøves på, nr 1, nr 2 osv.
EL = eggløsning
IKM = forventet, ikke-kommende mens)
Wow! Skal virkelig godt gjøres at neste er sterkere...Yaass!
Vis vedlegget 348826
Har bare EN el-test igjen redd for at den siste skal være enda sterkere, for da fanger jeg jo ikke toppen? Men tror det skal godt gjøres at neste er enda sterkere, har aldri hatt så sterk el-test
Klart du kan henge her! Det er bare hyggeligJeg vet ikke helt om jeg har "lov" til å skrive meg inn her siden vi ikke aktivt prøver... Men nå føler jeg meg veldig som i DPO-land siden jeg tror jeg har timet ting veldig bra mtp EL (to dager før og samme dag), og mannen ikke fikk til å hoppe ordentlig av i tide Og så er jeg jo her inne og leser hele tiden uansett, så håper det er greit...
Lenepia - 32 år - PP2 - B2 - EL 15.02 - IKM 02.03
Yaass!
Vis vedlegget 348826
Har bare EN el-test igjen redd for at den siste skal være enda sterkere, for da fanger jeg jo ikke toppen? Men tror det skal godt gjøres at neste er enda sterkere, har aldri hatt så sterk el-test
Håper det hadde rekordstrek da det klaffet i desember (2.07), så kanskje ny rekordstrek er et godt tegn
Eg har aldri hatt så sterk test før
Satser på at vinnaregget står klart på startstreken
Kan være at egget ikke slapp i går og at kroppen prøver igjenVis vedlegget 348835 Blæh, LH på vei opp igjen.. Hva betyr det da..? Har ikke el vært eller..?
Premom mener fortsatt at el var i går.
Ville berre ha venta til i måro med den siste, så slipper du nok å lure har berre hatt ein slik test eg og før, forrige pp, midt på dagen (aldri testa midt på dagen før, alltid berre mårenurin)Yaass!
Vis vedlegget 348826
Har lurt på det samme selv. Det støtter i så fall teorien om at man oppnår størst sannsynlighet for graviditet dersom man har babydans i dagene i forkant av elMerkelig... jeg hadde positiv EL test igår, den var negativ på kvelden og fortsatt det idag. Jeg lurer litt på om jeg er en av de som har EL den dagen testen blir positiv. For idag har jeg ikke el slim, heller litt hvit utflod som man får etter el. Har prøvd å kjenne på livmortappen, og den er helt lukket, ikke åpen som den er ved eggløsning. Kan man ha hatt el når eltesten blir positiv? Eller at man har el når testen blir positiv?
Ja heller mot å vente til i morgen, men spørs om jeg greier å vente så lenge frykter det blir i kveld om jeg tester i morgen, vil premom kanskje regne EL på fredag? Ser for meg at om jeg tester svakere i kveld så vil den regne EL i morgen?Ville berre ha venta til i måro med den siste, så slipper du nok å lure har berre hatt ein slik test eg og før, forrige pp, midt på dagen (aldri testa midt på dagen før, alltid berre mårenurin)