Håper det!Ja ikke godt å si får bare satse på at det har klaffet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det!Ja ikke godt å si får bare satse på at det har klaffet
Eg pleier som som regel å få vondt i magen og korsrygg i forbindelse med el og det veksler litt mellom samme dag som positiv test og dagen etter. Så trur absolutt det er mulig å ha el samme dagMerkelig... jeg hadde positiv EL test igår, den var negativ på kvelden og fortsatt det idag. Jeg lurer litt på om jeg er en av de som har EL den dagen testen blir positiv. For idag har jeg ikke el slim, heller litt hvit utflod som man får etter el. Har prøvd å kjenne på livmortappen, og den er helt lukket, ikke åpen som den er ved eggløsning. Kan man ha hatt el når eltesten blir positiv? Eller at man har el når testen blir positiv?
Satse på det aksjer er lagt inn idag, så nå er det bare å vente tålmodig i dpo landEg pleier som som regel å få vondt i magen og korsrygg i forbindelse med el og det veksler litt mellom samme dag som positiv test og dagen etter. Så trur absolutt det er mulig å ha el samme dag
Når jeg får positiv test så ser den sånn ut som din nederste på morningen, men når jeg tar en ny i 12-13 tiden blir den enda sterkere og negativ igjen på kvelden du får prøve å ta en til om noen timerEndelig begynner det å ligne på noe synes selv dagens er positiv men Vis vedlegget 348787
Ja tenkte det har bare 2 el-tester igjen så håper jeg rekker å få negativ igjenNår jeg får positiv test så ser den sånn ut som din nederste på morningen, men når jeg tar en ny i 12-13 tiden blir den enda sterkere og negativ igjen på kvelden du får prøve å ta en til om noen timer
Du rekker det sikkert lykke til!Ja tenkte det har bare 2 el-tester igjen så håper jeg rekker å få negativ igjen
Endelig begynner det å ligne på noe synes selv dagens er positiv men Vis vedlegget 348787
Så koselig! Vil du skrive deg opp på IKM-lista?Hei, kommer hit jeg. Vi er vel egentlig ikke prøvere, men mere skjer det så skjer det. Hadde EL 15/2 så er i sag 2 dpo og ink 1 mars X fingrene for en liten valentines baby
Prøver også å vente så lenge som mulig med å teste, men det er vanskelig! Pleier å ha masse PMS-symptomer, det er så dumt at di er helt like som gravid-symptomerDa er jeg på 1 dpo. Vi har gjort vårt så da får vi vente å se om det klaffer denne mnd. Håper jeg klarer å la være å teste før 10 dpo. Har hatt forskjellige symptomer i alle pp så ikke lett å vite hva som kan være graviditet..
Da er vi to! Ikke i nærheten av positiv test. Er på cd 15 nå. Så får vel bare vente og se..Fortsatt ingen EL, virker ikke lovende ut