IKM uke 9

Merkelig... jeg hadde positiv EL test igår, den var negativ på kvelden og fortsatt det idag. Jeg lurer litt på om jeg er en av de som har EL den dagen testen blir positiv. For idag har jeg ikke el slim, heller litt hvit utflod som man får etter el. Har prøvd å kjenne på livmortappen, og den er helt lukket, ikke åpen som den er ved eggløsning. Kan man ha hatt el når eltesten blir positiv? Eller at man har el når testen blir positiv?
Eg pleier som som regel å få vondt i magen og korsrygg i forbindelse med el og det veksler litt mellom samme dag som positiv test og dagen etter. Så trur absolutt det er mulig å ha el samme dag:rolleyes:

Eg pleier som som regel å få vondt i magen og korsrygg i forbindelse med el og det veksler litt mellom samme dag som positiv test og dagen etter. Så trur absolutt det er mulig å ha el samme dag:rolleyes:
Satse på det :D aksjer er lagt inn idag, så nå er det bare å vente tålmodig i dpo land :p

Endelig temperaturstigning og offisielt 1 dpo :dance011

Vedlegg

• 622B9C42-5677-4426-A326-61CC38840909.jpeg
    622B9C42-5677-4426-A326-61CC38840909.jpeg
    56,7 KB · Visninger: 65
2 dpo, nå er det den forferdelig ventetiden igjen da :p kjenner jeg ikke har heelt troen denne gangen siden vi ikke fikk lagt inn aksjer samme dag som positiv el test, det gjorde vi sist det klaffet :p lykke til alle sammen, håper på mange positive tester her inne :smiley-angelic001

Når jeg får positiv test så ser den sånn ut som din nederste på morningen, men når jeg tar en ny i 12-13 tiden blir den enda sterkere og negativ igjen på kvelden :) du får prøve å ta en til om noen timer :D
Ja tenkte det :) har bare 2 el-tester igjen :bag::banghead: så håper jeg rekker å få negativ igjen :wideyed:

Endelig begynner det å ligne på noe :p synes selv dagens er positiv men Vis vedlegget 348787

Ser positivt ut syns eg:)
Her e det fortsatt ultra svake streker..sku jo hatt EL i går egentlig...jaja,har vel gjerne ikkje normal syklus..aldri fulgt skikkelig med på det før no...hehe..ikkje krise denne mnd, då eg helst vil ha baby født i 2022...

Hei, kommer hit jeg. Vi er vel egentlig ikke prøvere, men mere på den skjer det så skjer det. Hadde EL 15/2 så er i dag 2 dpo og ink 1 mars X fingrene for en liten valentines baby ❤️

Last edited:
Altså hva gir du meg...

Jeg skulle jo gjøre alt mest mulig skjult denne mnd, for å ikke stresse opp mannen unødvendig med "nå er det eggløsning så nå må du prestere". Skulle hatt EL i går,

men så ender jeg med å få positiv EL test i dag, samme dag som han går ut i to nattevakter etter hverandre. Dårlig timing.... laughing6

Tempen har vært noe forhøyet to dager nå, så trodde jeg hadde misset EL, men testen i dag, med statisk smilefjes, taler for seg..

Så nå blir det ikke like impulsivt likevel, han er kjent mer at han nå må prestere, og jeg reiser hjem fra jobb midt på dag i dag , for å legge inn aksjer, før han reiser ut , for så ta resten av dagen med hjemmekontor. Har heldigvis mulighet. Men nå blir det mer "pliktsex", sånn jeg ikke ville ha det denne mnd :meh:

Skal jaggu ikke være enkelt :p

Last edited:
Da er jeg på 1 dpo. :happy: Vi har gjort vårt så da får vi vente å se om det klaffer denne mnd. Håper jeg klarer å la være å teste før 10 dpo. Har hatt forskjellige symptomer i alle pp så ikke lett å vite hva som kan være graviditet.. :rolleyes:

4C0145F4-FC2A-4F2B-994E-33EF100E7841.jpeg

Da ser det ut som ventetiden er i gang :hungover: For første gang er jeg og premom faktisk enig om EL-tidspunkt!

Endelig fekk eg EL! Har egentlig hørt til IKM uke 8 gruppa (som eg er ansvarlig for), men pga sein EL bikka eg akkuratt inn til dokk ❤ greit å følge på her og, siden eg har hatt lutealfase på 12 dagar dei siste PP, men normalt har eg 14, så kanskje det drøyer litt inn i veka :)

ElskerJesus<3 -32år - PP 25 - B3 - EL 17.02 - IKM 1.Mars

ENDELIG er blødning avtatt etter MA, og ut i fra el-testene kan det se ut som det passer med eggløsning også :D Tippet el på lørdag men skal trappe opp testing i dagene fremover. Også med digital :)

Vedlegg

• Screenshot_20210217-110132.jpg
    Screenshot_20210217-110132.jpg
    23,5 KB · Visninger: 56
  • Screenshot_20210217-110532.jpg
    Screenshot_20210217-110532.jpg
    14,5 KB · Visninger: 55
Hei, kommer hit jeg. Vi er vel egentlig ikke prøvere, men mere skjer det så skjer det. Hadde EL 15/2 så er i sag 2 dpo og ink 1 mars X fingrene for en liten valentines baby ❤️
Så koselig! Vil du skrive deg opp på IKM-lista? :)

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
(PP = prøveperiode
B = hvilket det prøves på, nr 1, nr 2 osv.
EL = eggløsning
IKM = forventet, ikke-kommende mens)

Da er jeg på 1 dpo. :happy: Vi har gjort vårt så da får vi vente å se om det klaffer denne mnd. Håper jeg klarer å la være å teste før 10 dpo. Har hatt forskjellige symptomer i alle pp så ikke lett å vite hva som kan være graviditet.. :rolleyes:
Prøver også å vente så lenge som mulig med å teste, men det er vanskelig! Pleier å ha masse PMS-symptomer, det er så dumt at di er helt like som gravid-symptomer :shifty:

Fortsatt ingen EL, virker ikke lovende ut :( :(

Back
Topp