IKM uke 9

Visste jeg det ikke; el kommer tidlig! Stusset jo da jeg hadde fertil uf allerede dagen etter tr dro. I dag hadde jeg livmorslimhinne på 10mm og follikkel på 17x20mm! Dvs eggløsning er RETT rundt hjørnet:D Fortsatt negative tester i kveld, håper og krysser alt jeg har for positiv test på onsdag; da blir det innsett av blasto på mandag:D

Da er EL her! Vi la inn aksjer igår, og skulle kanskje gjort det idag også sånn egentlig.. får se hva som skjer ikveld :p vi pleier å ha annenhverdag.. redd det ikke holder med å legge inn aksjer igjen imorgen :p får krysse fingrene for at det klaffer uansett om det blir aksjer idag eller ikke! :smiley-angelic001
Tror det skulle holde fint med i går og i morgen - EL er jo ikke før 24-36 (eller var det 48?) timer etter at testen er positiv. Krysser fingrene! :Heartbigred

Tror det skulle holde fint med i går og i morgen - EL er jo ikke før 24-36 (eller var det 48?) timer etter at testen er positiv. Krysser fingrene! :Heartbigred
Ja har hørt det jeg også, men testen er svakere igjen nå, så lurer på om egget har sluppet allerede.. får prøve å friste gubben til litt sengekos både idag og imorgen da :p

Jeg lurer på og trenger tips til hvilke EL-tester (strimler) dere synes er de beste. Klar over at det sikkert er forskjellige meninger om dette:) Selv bruker jeg CB digital med smilefjes, til rundt 400 kr. Ganske dyrt i lengden, føler i alle fall det er råflott å teste 2 ganger daglig... Har prøvd Babyplan sine stavtester, men de var så svake, klarte ikke å tyde dem.:bored:

Ja har hørt det jeg også, men testen er svakere igjen nå, så lurer på om egget har sluppet allerede.. får prøve å friste gubben til litt sengekos både idag og imorgen da :p
Tror ikke nødvendigvis svakere test må bety at egget har sluppet, det kan også bare bety at din LHkurve er av typen som stiger og synker raskt :)

Jeg lurer på og trenger tips til hvilke EL-tester (strimler) dere synes er de beste. Klar over at det sikkert er forskjellige meninger om dette:) Selv bruker jeg CB digital med smilefjes, til rundt 400 kr. Ganske dyrt i lengden, føler i alle fall det er råflott å teste 2 ganger daglig... Har prøvd Babyplan sine stavtester, men de var så svake, klarte ikke å tyde dem.:bored:
Har bare prøvd babyplan strimmel og kun denne syklusen, jeg var i hvert fall veldig fornøyd. Var veldig enkelt å ta bilde i premom-appen, og så tolket den for meg :D
Jeg fikk bare én tydelig positiv i løpet av noen dager da jeg testet to ganger om dagen da, så jeg har tydeligvis raskt stigende og synkende kurve. Kanskje det kan påvirke til at det er vanskeligere å tolke hvis du bare tester én gang om dagen?

Kan du ha misset toppen? Hva sier tempen? (Ikke at jeg har peiling på temping..) :)

Tviler egentlig. Tempen viser at EL i hvertfall ikke har vært, men kan jo plutselig stige :)

Har bare prøvd babyplan strimmel og kun denne syklusen, jeg var i hvert fall veldig fornøyd. Var veldig enkelt å ta bilde i premom-appen, og så tolket den for meg :D
Jeg fikk bare én tydelig positiv i løpet av noen dager da jeg testet to ganger om dagen da, så jeg har tydeligvis raskt stigende og synkende kurve. Kanskje det kan påvirke til at det er vanskeligere å tolke hvis du bare tester én gang om dagen?

Det kan godt hende at det påvirker:) Sist gang vi skulle bli gravide rakk jeg å ta bare et par EL-tester, husker jeg fikk smileyfjes. Den syklusen satt også spiren:happy: Så det er ikke før nå jeg har lest og sett at det kan være smart for å bli enda bedre kjent med syklus:joyful: Premom-appen har jeg heller ikke prøvd.

Takk for svar:)

F8439343-3B6C-4F32-A54C-71AC08092212.jpeg
Ser som det er noe på gang her snart! Satser på negativ i morgen! Har tidvis hatt frustrerende lange LH-topper..

Her har temperaturen steget men jeg får bare blinkende smilefjes på CB digital advanced eggløsningstest :dontknow
Bare steget en dag så blir spennende å se framover. Har bare en CB digital eggløsningstest til, så får se om det er statisk eller blinker i morgen og se hva som skjer med tempen framover...
Aksjelegging blir det i allefall jevnt og trutt framover, så vi er sikre :happy7

Prøver meg på en IKMgruppe da ikke fant en for uke 9 og jeg er utålmodig og håper dette ansvaret gjør at tiden går fort :D

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
(PP = prøveperiode
B = hvilket det prøves på, nr 1, nr 2 osv.
EL = eggløsning
IKM = forventet, ikke-kommende mens)

klippet og limt fra en annen IKMgruppe :)

Mandag 01.03
Lobi91 - 29 - PP 6 - B1 - EL 16.02 - IKM 01.03
Kelsey - PP13 - B1 - EL 14.02 - IKM 01.03
ESM83 - PP4 (pp1 etter SA) - 38 - B2 - EL rundt 14/2 - IKM rundt 1/3
SmåØnsker2021 - 24 år - B2 - PP3 - EL 14-15/2 - IKM 1/3

Tirsdag 02.03
MIT90 - 30 - PP aner ikke - B2 - EL ca 16.02 - IKM ca 02.03
QueenP - 30 år - PP3 etter MA - B3 - EL 16/2 -IKM 2/3
Lille maur - 37 år - PP 4 - B4 - EL 16 - IKM 2/3
VictoriaH - b2 - femar runde 10 - EL ca 16/2 - IKM ca 2/3
Suzie92 - 28 år - PP3 - B1 - EL 15/2- IKM 2/3
Christine32- B3- PP1- EL ca 16/2- ca IKM 2/3
Babykakadue - 38år - B1 - PP3 - EL 15.02 - IKM 02.03

Onsdag 03.03
Frk.M - 27 - PP2 - B2 - El ca. 17.02 IKM ca. 03.03
LinnSukkerspinn - 36 år - PP4 - B4 - EL ca. 16.02 - IKM ca 03.03
Mamacita- 37år- PP7- B6- EL 19/2- IKM 3/3
Troublemaker2.0 - 33 år - PP4 - EL 17/02 - IKM 03/03

Torsdag 04.03
Fjellfrøken - 26 år - PP7 etter MA - B1 - EL ca 18/2 - IKM ca 4/3
Meg88 - 32 år - pp1 etter SA - B3 - EL ca 19/2 - IKM ca 4/3
Dorris88 - 32 - PP3 - B2 - EL 16.02 - IKM 04.03
Fucoc - 31 år - PP2 - B4 - EL ca 17/2 - IKM 4

Fredag 05.03
TFE30 - 30 år - PP2 - B1 - EL ca 18.02 - IKM ca 05.03
Frukt88 - PP17 -B3 - EL 18/2- IKM 5/3
Pileah - 26 år - PP3 - B2 - EL ca 20.2 - IKM ca. 5.3
Snorkfrøken95 - 25 år - PP9 - B1 - EL ca 19.02 - IKM ca 05.03
Sol.i.hjertet - PP20 - 27 - B1 - EL (forhåpentligvis ca)19/2 - IKM 5/3
Isobel - 34 - PP9 - B3- EL ca 23.2- IKM 5.3

Lørdag 06.03
Limist - 34år- PP1 etter MA - B2- EL 20/2- IKM 6/3

Søndag 07.03
Honningbjørn - PP4 - B2 - El ca 23.02. - IKM 07.03
Rupia - 34år - PP3 - B2 - EL 21/2 - IKM 7/3
Aili - PP7 - B2 - EL - 24/2 - IKM 7/3

Gravid :Heartred

Tr :shifty:
Hiver meg på her!
Timi90 - PP9 - 30 - B1 - EL 17/2 - IKM 1/3

Føler på litt frusterasjon denne PP, testet etter EL og har funnet den fint. Problemet er aksjelegging- vi jobber begge to delt turnus som gjør at vi ofte jobber motsatte skift. Sjokkerende nok har ikke alltid mannen like lyst når han kommer hjem etter jobb på kvelden også skal på jobb morgenen etter :dontknow Jeg har forberedt meg med salvie te og grapefruktkjerne ekstrakt. Også rekker vi bare en runde i høyet før den mest fertile perioden er over.. Ingen av oss kan noe for at det blir sånn men herregud så frustrerende når man lengter etter positiv test :banghead::banghead:

Føler på litt frusterasjon denne PP, testet etter EL og har funnet den fint. Problemet er aksjelegging- vi jobber begge to delt turnus som gjør at vi ofte jobber motsatte skift. Sjokkerende nok har ikke alltid mannen like lyst når han kommer hjem etter jobb på kvelden også skal på jobb morgenen etter :dontknow Jeg har forberedt meg med salvie te og grapefruktkjerne ekstrakt. Også rekker vi bare en runde i høyet før den mest fertile perioden er over.. Ingen av oss kan noe for at det blir sånn men herregud så frustrerende når man lengter etter positiv test :banghead::banghead:
Åh, sjønner frustrasjonen din :Heartred men det kan jo hende den ene gangen er nok :woot:

Her er EL senere enn forventet, premom mener jeg er 1 dpo men ingen positive EL-tester enda :) vet jo det endrer seg når man får positive tester, meen har bare 3-4 EL-tester igjen :hilarious: «skulle klare meg med de jeg har» :rolleyes: skikkelig typisk at EL skal komme noen dager senere enn vanlig når man ikke har så mange tester, tviler på at jeg fanger noen topp denne gangen :p

Merkelig... jeg hadde positiv EL test igår, den var negativ på kvelden og fortsatt det idag. Jeg lurer litt på om jeg er en av de som har EL den dagen testen blir positiv. For idag har jeg ikke el slim, heller litt hvit utflod som man får etter el. Har prøvd å kjenne på livmortappen, og den er helt lukket, ikke åpen som den er ved eggløsning. Kan man ha hatt el når eltesten blir positiv? Eller at man har el når testen blir positiv?

Merkelig... jeg hadde positiv EL test igår, den var negativ på kvelden og fortsatt det idag. Jeg lurer litt på om jeg er en av de som har EL den dagen testen blir positiv. For idag har jeg ikke el slim, heller litt hvit utflod som man får etter el. Har prøvd å kjenne på livmortappen, og den er helt lukket, ikke åpen som den er ved eggløsning. Kan man ha hatt el når eltesten blir positiv? Eller at man har el når testen blir positiv?
Godt spørsmål, det har jeg ikke svaret på.. har lest forskjellig, at man har el 12-24 timer etter positiv test, eller at man har el 12-24 timer etter testen har blitt negativ.. :)

Godt spørsmål, det har jeg ikke svaret på.. har lest forskjellig, at man har el 12-24 timer etter positiv test, eller at man har el 12-24 timer etter testen har blitt negativ.. :)
Ja ikke godt å si :p får bare satse på at det har klaffet :D

Back
Topp