Hvordan ser grafen din ut foreløpig?Disse er tatt på samme urin... Man blir jo forvirret. Glad jeg temper, men redd EL ikke kommer.
Vis vedlegget 348538
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ser grafen din ut foreløpig?Disse er tatt på samme urin... Man blir jo forvirret. Glad jeg temper, men redd EL ikke kommer.
Vis vedlegget 348538
Hvordan ser grafen din ut foreløpig?
Så fra tidligere innlegg at du har pcos? Har ingen erfaring med det selv, men håper du finner el denne uken må være frustrerende med sterke tester over lang tidIngen tegn til EL, bare frustrert av sterke streker som ikke utvikler seg til noe som helst. Minner meg veldig om de syklusene hvor EL aldri kom, så kjenner jeg er rimelig frustrert
Fra idag tidlig:
Vis vedlegget 348566
Grafen hittil (vært syk, så den er ikke over så mange dager):
Vis vedlegget 348565
Jeg smyger meg fra uke 8-gruppa og over hit:
SmåØnsker2021 - 24 år - B2 - PP3 - EL 14-15/2 - IKM 1/3
Skjønner ikke helt hvor el blir av, men håper på i dag eller imorgen
Så fra tidligere innlegg at du har pcos? Har ingen erfaring med det selv, men håper du finner el denne uken må være frustrerende med sterke tester over lang tid
Samme her.. håper ikke den er veldig forsinketSkal ha El i morgen eller Onsdag, men El testene e fortsatt ultra svak strek på...
Venter også på EL, estimert EL i morgen men testene er kjempesvake håper den kommer snart bra dere er good aksjemessig, det er vi også tror jegVenter fortsatt på EL her Er på CD 14 i dag, håper den er bare bittelitt forsinka Har lagt inn aksjer i flere dager allerede, da
Fast smiley på Clearblue Advance Da blir det El som forventet idag/imorgen.
Kan du ha misset toppen? Hva sier tempen? (Ikke at jeg har peiling på temping..)Begynner tvile den kommer her...
De to øverste fra igår og den siste tatt nå...
Vis vedlegget 348668
Venter i spenning på EL denne uken. Helse- og Flo-appen mener at jeg allerede har hatt EL, selv om jeg har lagt inn negative EL-tester hver dag. Ganske håpløst xD
Clue tror det skjer på onsdag, mens Premom har estimert at det ikke skjer før på lørdag. Så jeg er glad for at jeg tar EL-tester i stedet for å stole på én app, ellers hadde jeg vært fryktelig forvirret nå!