IKM uke 9

Hvordan ser grafen din ut foreløpig? :)

Vært syk tidligere i uken med feber, så begynte fredag. Den øker til 36.50ish og over ved EL.

23DEF368-C3B2-40D6-95C0-A194B49EA9C9.png

Ingen tegn til EL, bare frustrert av sterke streker som ikke utvikler seg til noe som helst. Minner meg veldig om de syklusene hvor EL aldri kom, så kjenner jeg er rimelig frustrert :(

Fra idag tidlig:

B68054E5-4763-4623-B03C-34BFA49E06EA.jpeg

Grafen hittil (vært syk, så den er ikke over så mange dager):

D3D55E72-8F5B-46FA-86C3-2CD8E7551B4F.jpeg

Ingen tegn til EL, bare frustrert av sterke streker som ikke utvikler seg til noe som helst. Minner meg veldig om de syklusene hvor EL aldri kom, så kjenner jeg er rimelig frustrert :(

Fra idag tidlig:

Vis vedlegget 348566

Grafen hittil (vært syk, så den er ikke over så mange dager):

Vis vedlegget 348565
Så fra tidligere innlegg at du har pcos? Har ingen erfaring med det selv, men håper du finner el denne uken :Heartred må være frustrerende med sterke tester over lang tid :(

Jeg smyger meg fra uke 8-gruppa og over hit:
SmåØnsker2021 - 24 år - B2 - PP3 - EL 14-15/2 - IKM 1/3

Skjønner ikke helt hvor el blir av, men håper på i dag eller imorgen :)

Vedlegg

• 828CF8F8-BB94-4BD0-BB47-498ABAAA5C69.jpeg
    828CF8F8-BB94-4BD0-BB47-498ABAAA5C69.jpeg
    59,2 KB · Visninger: 58
Jeg smyger meg fra uke 8-gruppa og over hit:
SmåØnsker2021 - 24 år - B2 - PP3 - EL 14-15/2 - IKM 1/3

Skjønner ikke helt hvor el blir av, men håper på i dag eller imorgen :)

Fast smiley på Clearblue Advance :D:D Da blir det El som forventet idag/imorgen.

Så fra tidligere innlegg at du har pcos? Har ingen erfaring med det selv, men håper du finner el denne uken :Heartred må være frustrerende med sterke tester over lang tid :(

PCOS ja. Får håpe den kommer i løpet av uken :)

Venter fortsatt på EL her:pompus: Er på CD 14 i dag, håper den er bare bittelitt forsinka:rolleyes: Har lagt inn aksjer i flere dager allerede, da:dance018

Skal ha El i morgen eller Onsdag, men El testene e fortsatt ultra svak strek på...

Venter fortsatt på EL her:pompus: Er på CD 14 i dag, håper den er bare bittelitt forsinka:rolleyes: Har lagt inn aksjer i flere dager allerede, da:dance018
Venter også på EL, estimert EL i morgen men testene er kjempesvake :wideyed: håper den kommer snart :woot: bra dere er good aksjemessig, det er vi også tror jeg :woot:

Fast smiley på Clearblue Advance :D:D Da blir det El som forventet idag/imorgen.

Bruker den jeg også. Har fått blinkende smiley i flere dager, men forventet EL er i morgen og jeg har kort LH topp så må teste flere ganger i dag. Håper jeg treffer.. Ser de har steget og i morges var den nesten positiv så skal teste neste gang midt på dag er planen :rolleyes: Blir nok første og siste gang med den.. Funker fint, men i lengden er det litt dyrt. Liker å ha litt flere enn 10 tester på en pp da jeg må teste flere ganger daglig rundt EL og da forsvinner de fort om EL blir forsinket. Det virker heldigvis at EL er i rute denne pp også :happy:

Venter i spenning på EL denne uken. Helse- og Flo-appen mener at jeg allerede har hatt EL, selv om jeg har lagt inn negative EL-tester hver dag. Ganske håpløst xD
Clue tror det skjer på onsdag, mens Premom har estimert at det ikke skjer før på lørdag. Så jeg er glad for at jeg tar EL-tester i stedet for å stole på én app, ellers hadde jeg vært fryktelig forvirret nå!

Begynner tvile den kommer her...

De to øverste fra igår og den siste tatt nå...

BBF92A13-182A-4F37-8962-36448925883F.jpeg

Da fikk jeg positiv strimmel og fast smiley på den digitale :D:D Da er EL i morgen regner jeg med og alt i rute :joyful: Så da får jeg friste mannen i kveld :hilarious: og kanskje i morgen ;)

Venter i spenning på EL denne uken. Helse- og Flo-appen mener at jeg allerede har hatt EL, selv om jeg har lagt inn negative EL-tester hver dag. Ganske håpløst xD
Clue tror det skjer på onsdag, mens Premom har estimert at det ikke skjer før på lørdag. Så jeg er glad for at jeg tar EL-tester i stedet for å stole på én app, ellers hadde jeg vært fryktelig forvirret nå!

Ja, selv om jeg har hatt flere stabile sykluser bortsett fra den første rett etter uttak av spiral så estimerer alle apper EL senere. Ser de har nærmet seg, men treffer ikke helt... Så godt med tester, føler jeg kan slappe litt mer av når jeg vet når EL er.. Hadde litt mer ustabile sykluser før jeg satte inn spiral for over 6 år siden, nå har de vært stabile :)

Da er EL her! Vi la inn aksjer igår, og skulle kanskje gjort det idag også sånn egentlig.. får se hva som skjer ikveld :p vi pleier å ha annenhverdag.. redd det ikke holder med å legge inn aksjer igjen imorgen :p får krysse fingrene for at det klaffer uansett om det blir aksjer idag eller ikke! :smiley-angelic001

Vedlegg

• 9307629B-362F-4A6B-BBE5-2327BCB7A191.jpeg
    9307629B-362F-4A6B-BBE5-2327BCB7A191.jpeg
    33,6 KB · Visninger: 60
Back
Topp