IKM uke 9

Spennende tider dette. :Heartred godt å kjenne på optimisme og spenning igjen etter pessimisme når TR kom for lott over en uke siden.

I går begynte jeg å kjenne murring i korsryggen. Tenkte det var litt tidlig ift eggløsning. Venter egentlig EL 16.02... jeg er ho også en som kjenner på livmortapp i tillegg til temp (blir nok fort sånn når man jobber innen kvinnehelse). Tappen var høy, myk og begynte kjennes åpen ut. Tyder på at EL snart er på vei :Heartpink men tidlig, ever 8 CD i går... tatt en CB digital eggløsningstest advanced , men første dagen får man jo uansett "ring" / ufruktbar pga den må nullstille seg mine individuelle hormon nivå.

Tempen er fremdeles litt for høy synes jeg (men har bare forrige mnd å sammenligne med:dance018)

Får bare vente å se hva som skjer i dagene framover. Etter å ha lagt inn data på fertility friend appen så mener den i allefall at jeg er i gang med fruktbar periode

Har en plan om å ta det ROLIG denne pp. Men kjenner at spenningsnivå stiger noe likevel :smiley-bounce012
Har ikke tenkt å dele med mannen når jeg evt har EL denne mnd, ikke fordi jeg "lurer han", han er like mye med som meg på dette, men fordi han forteller at han får sånn prestasjonsangst når jeg roper ut at jeg har Eggløsning og kaster meg mer eller mindre over han. :laughing001 ... mye av romantikken forsvinner jo også. Så jeg tenker prøve å holde det til annenhver dag med sengekos sånn ca. Ble for mye med hver dag for oss forrige periodene, og ikke ble jeg gravid da heller, så nå prøver vi å ikke være like intense... så får vi se hvordan detta går. :Heartred

Ble visst langt dette innlegget her :love2
Hyggelig dele med dere og gleder meg til å følge dere videre på veien.
Spennende tider nå ja! Kjenner på det selv :) blir litt mer optimistisk når tr har forlatt og jeg eelsker å dyppe tester i tiss :hilarious: følge med på el-streker og sånt :happy:
Håper sånn at dette er perioden det klaffer for oss alle! :smiley-angelic001

Venter i spenning på hva som skjer denne måneden. De to siste syklusene har vært opp mot 40 dager, men vanligvis har jeg vært på rundt 30. Og sist måned fikk jeg ikke Peak på EL-test før CD27! Håper jeg slepper å vente så lenge denne måneden og at EL kommer snart :) Vil ned til sykluser på rundt 30 dager igjen...

Vedlegg

• 271D3879-2E94-40DD-9FB8-0775F93B49DE.jpeg
    271D3879-2E94-40DD-9FB8-0775F93B49DE.jpeg
    41,7 KB · Visninger: 71
Er på syklusdag 6 i dag, og spottet bare litt i går, så tenkte tr var over. I dag så kjente jeg plutselig at det kom litt i trusa igjen, og tenkte søren, nå var det litt som hang igjen. Men der var det jaggu en (sorry tmi) dose eggehviteutflod:wideyed: På cd6?! Eeeh. Neineinei. Det er altfor tidlig. Jeg har jo fått tillatelse til å komme til St. Olavs likevel (!) for fryseforsøk denne syklusen, men har ikke første ul før mandag på cd10. Og el-test kan IKKE bli positiv mandag eller tirsdag! Forrige sykluser har testen blitt positiv cd16, så dette var litt uventa. Flere som har opplevd fertil uf, men likevel ikke fått el så tidlig? :eek: (Skal ta el-test i kveld!)

Er på syklusdag 6 i dag, og spottet bare litt i går, så tenkte tr var over. I dag så kjente jeg plutselig at det kom litt i trusa igjen, og tenkte søren, nå var det litt som hang igjen. Men der var det jaggu en (sorry tmi) dose eggehviteutflod:wideyed: På cd6?! Eeeh. Neineinei. Det er altfor tidlig. Jeg har jo fått tillatelse til å komme til St. Olavs likevel (!) for fryseforsøk denne syklusen, men har ikke første ul før mandag på cd10. Og el-test kan IKKE bli positiv mandag eller tirsdag! Forrige sykluser har testen blitt positiv cd16, så dette var litt uventa. Flere som har opplevd fertil uf, men likevel ikke fått el så tidlig? :eek: (Skal ta el-test i kveld!)
Jeg går ikke på medisiner el, men har ofte vannaktig uflod eller ELslim lenge før el (dvs fra rundt CD12 selv om el kommer rundt CD24 for meg).:)

Jeg går ikke på medisiner el, men har ofte vannaktig uflod eller ELslim lenge før el (dvs fra rundt CD12 selv om el kommer rundt CD24 for meg).:)
Pleier også å få det litt før el, men aldri fått det sååå tidlig før:wideyed: Kanskje er det salvie-te-en og grapefruktjuicen som spiller meg et puss:hilarious:

Pleier også å få det litt før el, men aldri fått det sååå tidlig før:wideyed: Kanskje er det salvie-te-en og grapefruktjuicen som spiller meg et puss:hilarious:
Etter jeg begynte med grapefruktjuice, rooibos og solvipect så er jeg «våtere» der nede lengre før el, så kan jo være det? :)

Jeg har fått EL-slim på dag 6 de siste syklusene og EL dag 12.. Håper det ikke blir positivt for tidlig for deg. Har startet med digital EL testing, håper den begynner å slå ut fra helgen så vet jeg EL er i rute.
Det er spennende ja! Slutten av dpo land er egentlig værst sånn følelsesmessig, hvertfall etter negativ g-test(er).. Når TR kommer slapper jeg litt mer av igjen og ny optimisme kommer. Håper det snart klaffer for oss og alle her. :)

Etter jeg begynte med grapefruktjuice, rooibos og solvipect så er jeg «våtere» der nede lengre før el, så kan jo være det? :)
Det kan godt være! Aldri opplevd dette ila mine 20pp-er, det synes jeg var litt overraskende:hilarious:

Jeg har fått EL-slim på dag 6 de siste syklusene og EL dag 12.. Håper det ikke blir positivt for tidlig for deg. Har startet med digital EL testing, håper den begynner å slå ut fra helgen så vet jeg EL er i rute.
Det er spennende ja! Slutten av dpo land er egentlig værst sånn følelsesmessig, hvertfall etter negativ g-test(er).. Når TR kommer slapper jeg litt mer av igjen og ny optimisme kommer. Håper det snart klaffer for oss og alle her. :)
Dag 12 blir perfekt i så fall, så satser på det:p Det hadde vært fint med klaff nå ja!:Heartred

Syklusdag 13, leter etter eggløsning :)

06976668-E98C-4FF1-A9E9-6AF8624BE097.jpeg

Var på butikken for å kjøpe ananas så det var klart til dpo-land, men de hadde ikke :wideyed: enda godt jeg ikke var hormonell på det tidspunktet, for det var vanskelig nok å ikke freake ut pga det i normaltilstand :hilarious: men jeg hadde så lyst å spise ananas denne pp.. får se om jeg får tak i i en annen butikk i en annen bygd, ellers så får det bare bli med hermetiske/ananasjuice selv om det ikke er det samme :sorry:

Back
Topp