IKM uke 9

Hei Hvordan kan dere tolke med den???
Er Cd 7 idag , hadde mensen 4 Februar som varte 3 dager. Siste syklus var veldig kort som Jeg har aldi opplevde det. Den var 25 dager og kommer 5 dager før forventet mensen.
Hadde masse El slim idag etter midag så Jeg var misforstot og tar en el test. Tatt bilde etter 3 min. Kjønner ingenting hva vil dere sier???

Syns denne ser positiv ut:)

Er Cd 7 idag , hadde mensen 4 Februar som varte 3 dager. Siste syklus var veldig kort som Jeg har aldi opplevde det. Den var 25 dager og kommer 5 dager før forventet mensen.
Hadde masse El slim idag etter midag så Jeg var misforstot og tar en el test. Tatt bilde etter 3 min. Kjønner ingenting hva vil dere sier???

Bare en tanke, du er ikke gravid da? :joyful:

Nei tror ikke det, selv om har ikke tatt noen g-tester denne Pp. rekker ikke å ta en test fordi mensen kommer 5 dager før forventet og det var nokk mensen( mengden og varte 3 dager)

Okei, dette minnet bare veldig om en som opplevde det samme som deg nylig her på forumet. Hun hadde akkurat hatt "mensen" å fikk positiv El test på syklus dag 4-5 eller noe sånnt. Da tok hun graviditetstest og den var positiv :angelic: men uansett, El testen ser positiv ut:)

Okei, dette minnet bare veldig om en som opplevde det samme som deg nylig her på forumet. Hun hadde akkurat hatt "mensen" å fikk positiv El test på syklus dag 4-5 eller noe sånnt. Da tok hun graviditetstest og den var positiv :angelic: men uansett, El testen ser positiv ut:)
Takk for informasjonen Jeg skal ta en g-test i morgen tidlig, og Jeg skal lage aksjer ikveld for sikkerhet.

Takk for informasjonen Jeg skal ta en g-test i morgen tidlig, og Jeg skal lage aksjer ikveld for sikkerhet.

Bare hyggelig det. Prøver altså ikke spre falske forhåpninger eller noe, men synes det hørtes så likt ut som hennes tilfelle så kan jo være greit å ta en g.test bare for å sjekke/utelukke siden EL testen var så tidlig positiv :joyful: Lykke til:D

Er enig med Aili, ta en graviditetstest, er du gravid vil den jo også slå ut nå i kveld:)

Den er jo kjempepositiv! Tenker som flere andre at du kanskje kan prøve å ta en graviditetstest :) og lurt som du selv sier - å legge inn aksjer i tilfelle :)

Jeg tenkte ta wild jam fra 2dpo denne gangen. Bare for å prøve. Evt, så minker menstruasjonssmerter og pms og det er jo noe positivt. Men jeg tenkte en mild dose, dvs 2 pr dag til 8dpo, og 1 pr dag til ikm. Er det tilstrekkelig?
Ja, altså, er ingen ekspert på dette:joyful: jeg kommer til å ta 2 tabletter frem til en eventuell positiv test og da trappe ned. Men høres ikke dumt ut med oppsettet du ser for deg heller :)

Allerede sterkere EL test enn normalt på denne tiden etter lang kur med letrozol/femar. Kanskje EL er tidlig ute? Syklusdag 11 idag :)

A929337B-A50B-46D3-A467-1692E1E41395.jpeg

20210211_013512.jpg
20210211_013145.jpg

Tok ny EL-test, og tok en graviditetstest på gøy, bare for å sjekke. Dere vet følelsen etter en rar mens..
Menne.. nå ser jo jeg en svak svak strek på den graviditetstesten??

Skyggestrek?? One step test.

Vis vedlegget 348329 Vis vedlegget 348331

Tok ny EL-test, og tok en graviditetstest på gøy, bare for å sjekke. Dere vet følelsen etter en rar mens..
Menne.. nå ser jo jeg en svak svak strek på den graviditetstesten??

Skyggestrek?? One step test.
Jeg tror nok dessverre at det er skyggestrek. Jeg hadde utallige slike tester forrige PP med makesure og babyplan. Tror testen ville vært sterkere om det var babystrek mtp at du er etter IKM.

Tok ny EL-test og en graviditetstest idag. El-test fortsatt positiv, g-tester var negativ. Regne med at det er bare El som kommer veldig tidlig.

Vedlegg

• E95B3B05-5A6C-411D-8D11-B3C900B328A2.jpeg
    E95B3B05-5A6C-411D-8D11-B3C900B328A2.jpeg
    13 KB · Visninger: 84
Tok ny EL-test og en graviditetstest idag. El-test fortsatt positiv, g-tester var negativ. Regne med at det er bare El som kommer veldig tidlig.
Da er det nok det:) men greit å sjekke! Godt dere la inn aksjer i går, krysser fingrene:happy:

Spennende tider dette. :Heartred godt å kjenne på optimisme og spenning igjen etter pessimisme når TR kom for litt over en uke siden.

I går begynte jeg å kjenne murring i korsryggen. Tenkte det var litt tidlig ift eggløsning. Venter egentlig EL 16.02... jeg er jo også en som kjenner på livmortapp i tillegg til temp (blir nok fort sånn når man jobber innen kvinnehelse). Tappen var høy, myk og begynte kjennes åpen ut. Tyder på at EL snart er på vei :Heartpink men tidlig, var 8 CD i går... tatt en CB digital eggløsningstest advanced , men første dagen får man jo uansett "ring" / ufruktbar pga den må nullstille seg mine individuelle hormon nivå.

Tempen er fremdeles litt for høy synes jeg (men har bare forrige mnd å sammenligne med:dance018)

Får bare vente å se hva som skjer i dagene framover. Etter å ha lagt inn data på fertility friend appen så mener den i allefall at jeg er i gang med fruktbar periode

Har en plan om å ta det ROLIG denne pp. Men kjenner at spenningsnivå stiger noe likevel :smiley-bounce012
Har ikke tenkt å dele med mannen når jeg evt har EL denne mnd, ikke fordi jeg "lurer han", han er like mye med som meg på dette, men fordi han forteller at han får sånn prestasjonsangst når jeg roper ut at jeg har Eggløsning og kaster meg mer eller mindre over han. :laughing001 ... mye av romantikken forsvinner jo også. Så jeg tenker prøve å holde det til annenhver dag med sengekos sånn ca. Ble for mye med hver dag for oss forrige periodene, og ikke ble jeg gravid da heller, så nå prøver vi å ikke være like intense... så får vi se hvordan detta går. :Heartred

Ble visst langt dette innlegget her :love2
Hyggelig dele med dere og gleder meg til å følge dere videre på veien.

Last edited:
Lov å håpe på litt tidligere eggløsning enn tirsdag med denne? ❤️ Syklusdag 12, forventer EL rundt dag 17.

4981F8C4-1F93-4FBB-B695-3B6042C5B901.jpeg

Back
Topp