Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil tenke el i dag kanskje er litt usikker selv, noen sier el er 12-48 timer etter positiv test, andre sier 12-24 timer etter testen har blitt negativ igjen pleier legge inn bilde av testene i premom, den pleier å regne el dagen etter testen har blitt negativ igjen
Ah ok ja tror det er idag eller i morgen! Bare å hoppe i høyetJeg har lagt de inn men premom har ikke endra noe. Den jeg fikk Max på var cb digital så den får jeg ikke med der. Håper eggløsning er i dag, da er det håp
Har et håp om å greie å vente til 12 dpo, men tviler på at jeg greier vente så lengeFra hvor mange DPO har dere tenkt til å starte testingen?
Er det som er målet mitt også, men er redd jeg rykker på en lenge før.Har et håp om å greie å vente til 12 dpo, men tviler på at jeg greier vente så lenge
Bruker bare vanlige tester, ikke sånne tidligtester. Tidligste jeg har fått antydning til strek er 10 dpo (den gang jeg fikk barn), på veien mot barn nr 2 har jeg ikke fått strek før 12/13 dpoEr det som er målet mitt også, men er redd jeg rykker på en lenge før.
Fra hvor mange DPO har dere tenkt til å starte testingen?
YesFlere som blir oppblåst i magen ved EL?
Føler nesten det samme.. hehe, spennende men blir så skuffa om den ikke blir positivFor tidlig Starter nok rundt 6/7 dpo. Jeg synes det er gøy/spennende å teste. Blir ikke skuffet av negative tester så tidlig
Her går det kun i RFSU eller de fra NormalBruker bare vanlige tester, ikke sånne tidligtester. Tidligste jeg har fått antydning til strek er 10 dpo (den gang jeg fikk barn), på veien mot barn nr 2 har jeg ikke fått strek før 12/13 dpo
tenker første test ryker på 9 dpoHar et håp om å klare å vente til 12 dpo, ryker sikkert på 10
Ryker vel på første 8 dpo, men tenker å prøve å holde meg til vartfall 10 dpoFra hvor mange DPO har dere tenkt til å starte testingen?
Velkommen tilbakeEtter mange mnd borte fra forumetr slenger jeg meg inn igjen her, selv om jeg er usikker på hvor aktiv jeg kommer til å være
Om det har klaffet denne mnd får vi håpe den klamrer seg fast til termin! Skriver pp5 da vi har hatt pauser innimellom, selv om det er 9 mnd og to SA siden vi begynte å prøve. Krysser fingrene for oss alle denne pp!
annash - 25- PP5 - B1 - EL 12/2 - IKM ca 1/3
Så heftig med to SA. Krysser fingrene for deg!Etter mange mnd borte fra forumetr slenger jeg meg inn igjen her, selv om jeg er usikker på hvor aktiv jeg kommer til å være
Om det har klaffet denne mnd får vi håpe den klamrer seg fast til termin! Skriver pp5 da vi har hatt pauser innimellom, selv om det er 9 mnd og to SA siden vi begynte å prøve. Krysser fingrene for oss alle denne pp!
annash - 25- PP5 - B1 - EL 12/2 - IKM ca 1/3
Så flott! Kan du skrive inn hele lefsa på nytt, så kan jeg bare klippe og lime
Nick - alder - PP - B - EL - IKM
Herregud føler meg super teit, men flere som har lasta ned graviditet apper enda? Er litt vel ivrig.. hoho