Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som har sånne teite bekymringer om at vi må roe ned på trening, ikke bære for tungt o.l nå i dpo land. Vet innerst inne at det er grunnløse bekymringer, men klarer ikke helt å slippe de...
Ingen apper på meg enda, vil i alle fall vente til mannen er aktivt med på prøving. Jeg blir så veldig oppslukt, så utsetter det jeg utsette kan for å beskytte meg selv mot ekstra skuffelse...Herregud føler meg super teit, men flere som har lasta ned graviditet apper enda? Er litt vel ivrig.. hoho
Synes ikke det er teite bekymringer, tenk for et vakkert sted de kommer fra, ønsket om å legge til rette for og beskytte et nytt liv
Jeg hadde litt sånne bekymringer med førstemann, men tydeligvis ikke nå. Kanskje fordi jeg ikke helt har overskuddet til å tenke så mye på sånt nå? Nå er jo eneste treningen jeg gjør av typen rehabiliteringstrening etter bekkentrøbbel da (og gåturer), og av samme grunn løfter jeg ikke særlig tungt heller, så det kan jo også være grunnen til at jeg ikke har tenkt på det
Velkommen tilbake
Så heftig med to SA. Krysser fingrene for deg!
Enig- de som tar en pause herfra håper jeg liksom dropper innom etter en stund og sier de er gravide Jeg er i PP7 nå, har vært hos gyn og alt så bra ut, så får nok bare fortsette å prøve Har veldig lange sykluser bare, og det et jo irriterende når man prøver, for ventetiden blir jo ekstra lang mellom sjansene jeg har Men jeg har alltid vært sånn, og fått fem barn allikevel, så får vel bare stole på at systemet funker som det skal Skal du skrive dagbok?Tusen takk, jeg har savnet dere veldig, men en pause var helt nødvendig. Hadde håpet jeg "slapp" å se deg i IKM-gruppe, og at det hadde klaffet, men nå kan vi jo i det minste følge hverandre med tanke på at vi har noenlunde lik syklus! Gleder meg til å følge deg, og alle dere andre såklart
Hehe, det er interessant, da! Jeg tipper bekymringene hos meg kommer for fullt om jeg faktisk blir gravid, er vanligvis ganske "god" på å bekymre meg for alt mulig... Er så kjipt å gå og lide ekstra av å bekymre seg, men det er jammen meg enklere sagt enn gjort å bare slippe bekymringene! Krysser fingrene for at de kan slippe taket hos degDette blir isåfall nr. 4... Har visst ikke bedret seg..
Nå driver jeg absolutt ingen hardtrening heller.. og irriterende at for hver vedsekk jeg bærer så må jeg tenke «tenk om dette er dumt»... Skal prøve å slippe de, kan jo bli litt frustrerende i lengden..
Jeg kommer også til å bekymre meg for fullt når jeg er gravid. Alt fra å miste til hva man skal spise og ikke..Hehe, det er interessant, da! Jeg tipper bekymringene hos meg kommer for fullt om jeg faktisk blir gravid, er vanligvis ganske "god" på å bekymre meg for alt mulig... Er så kjipt å gå og lide ekstra av å bekymre seg, men det er jammen meg enklere sagt enn gjort å bare slippe bekymringene! Krysser fingrene for at de kan slippe taket hos deg
Jeg kommer også til å bekymre meg for fullt når jeg er gravid. Alt fra å miste til hva man skal spise og ikke..
Jeg temper uansett mellom 0645 og 0715 selvom 3åringen kommer inn før. Men det er fordi jeg bare sover videre men hvis du står opp så blir det litt anderledes selvsagt.Hadde vært artig å prøve å tempe, men jeg får aldri fred om morgenen... Minstemann er skikkelig klengete og kommer alltid krypende tiiiidlig på morgenen, så fra klokken 5 er søvnen ofte urolig. Forstått det sånn at man bør tempe med en gang en våkner? Det blir ofte vanskelig her. Eller kan man vente litt?
Hadde vært artig å prøve å tempe, men jeg får aldri fred om morgenen... Minstemann er skikkelig klengete og kommer alltid krypende tiiiidlig på morgenen, så fra klokken 5 er søvnen ofte urolig. Forstått det sånn at man bør tempe med en gang en våkner? Det blir ofte vanskelig her. Eller kan man vente litt?
Femåringen her sover i seng rett ved siden av vår, og kommer gjerne over til oss (eller prøver i hvert fall) i 4-5-tiden, så blir litt oppstykket søvn her også... Er nok ikke ideelt, men jeg tenkte nå i hvert fall å prøve meg på å tempe likevelHadde vært artig å prøve å tempe, men jeg får aldri fred om morgenen... Minstemann er skikkelig klengete og kommer alltid krypende tiiiidlig på morgenen, så fra klokken 5 er søvnen ofte urolig. Forstått det sånn at man bør tempe med en gang en våkner? Det blir ofte vanskelig her. Eller kan man vente litt?