Oi, så spennende!!Hadde det etter EL, nå er den mere blank og gjennomsiktig, har i hvertfall ikke tørket opp som jeg pleier før mensen.
VOldsomt med stikninger på venstre side i 3 dager nå. Fortsatt EL-smerter på en måte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, så spennende!!Hadde det etter EL, nå er den mere blank og gjennomsiktig, har i hvertfall ikke tørket opp som jeg pleier før mensen.
Greit å ha noe å sammenligne med blir spennende å se framoverVar ikke mye som skjedde med testen idag nei. Merker at jeg ikke er så veldig skuffet likevel, siden det er tidlig
Vis vedlegget 349259
Det er et positivt tegn med EL smerter. Jeg hadde voldsomme EL smerter denne gangen, nesten som mensensmerter.. Er en stund siden jeg hadde det. Hvor mange DPO er nå?Oi, så spennende!!
VOldsomt med stikninger på venstre side i 3 dager nå. Fortsatt EL-smerter på en måte.
De mannfolka er så søte, min samboer blir helt over nervøs for meg han også. Bare vi er ute å går og det er litt glatt så er det nesten så han kunne lagt seg på baken som et teppe jeg kan gå på.. hahaSå veldig veldig koselig at dere er nysgjerrige og spør
skulle bare ventet, men fikk hvertfall sendt mannen på jobb uten at han var overnervøs for å la meg være gravid aleine hjemme
Nå er jeg tom for tester inntil babyplan kommer i posten, så blir tung ventetid Ville helst testet 4 ganger for dagen nå, men likegreit at jeg ikke kan
Er dere andre i orden idag?
Ja, alt er bra Gleder meg til å teste når jeg kommer hjem. De forrige pp’ene har vi ikke visst når el har vært, men nå er vi 100% sikre + at innsatsen for aksjelegging har vært mye større denne perioden enn to første pp’eneSå veldig veldig koselig at dere er nysgjerrige og spør
skulle bare ventet, men fikk hvertfall sendt mannen på jobb uten at han var overnervøs for å la meg være gravid aleine hjemme
Nå er jeg tom for tester inntil babyplan kommer i posten, så blir tung ventetid Ville helst testet 4 ganger for dagen nå, men likegreit at jeg ikke kan
Det er et positivt tegn med EL smerter. Jeg hadde voldsomme EL smerter denne gangen, nesten som mensensmerter.. Er en stund siden jeg hadde det. Hvor mange DPO er nå?
Aww, så koselig at han er bekymret for deg! Blir noen kjipe dager da ja, når bestilte du testene?Så veldig veldig koselig at dere er nysgjerrige og spør
Aww, så koselig. Her er det litt ekstremt igjen, noe av det mannen er mest redd for med en eventuell graviditet er at jeg skulle dø under fødselen...De mannfolka er så søte, min samboer blir helt over nervøs for meg han også. Bare vi er ute å går og det er litt glatt så er det nesten så han kunne lagt seg på baken som et teppe jeg kan gå på.. haha
Uff, det er ikke så greit alltidAww, så koselig. Her er det litt ekstremt igjen, noe av det mannen er mest redd for med en eventuell graviditet er at jeg skulle dø under fødselen...
Aww, så koselig. Her er det litt ekstremt igjen, noe av det mannen er mest redd for med en eventuell graviditet er at jeg skulle dø under fødselen...
Men hva er sjansen for å få en positiv test 7 dpo egentlig? Røyk jo så klart på en som var rimelig blenda
Ja, alt er bra Gleder meg til å teste når jeg kommer hjem. De forrige pp’ene har vi ikke visst når el har vært, men nå er vi 100% sikre + at innsatsen for aksjelegging har vært mye større denne perioden enn to første pp’ene
Har våknet med hetetokter to dager på rad nå, og i dag har det vedvart utover dagen også. Det er ulikt meg å ha det Ellers prøver jeg å ikke kjenne etter så mye symptomer, vil liksom ikke bygge opp falske forhåpninger.
Bestilte testene på torsdag eller fredag tror jeg. Det står at "ingen sending er mottatt, bare informasjon om denne" haha, like kjipt å glemme å tisse på plastkoppen hver gangAww, så koselig at han er bekymret for deg! Blir noen kjipe dager da ja, når bestilte du testene?
Viljestyrken min røk egentlig isted, hadde ikke drukket eller gått på do på lenge, men så glemte jeg meg da jeg satte meg på do. Like greit, synes ikke 7 dpo er vits i, sånn egentlig!
Tror jeg bare gir opp å prøve å stå imot i morgen.
Uff, det er ikke så greit alltid
Uffda. Har lyst å si å så koselig, ka herlig mann du har, men huffda
Ser forrige gang jeg bestilte fra billige-tester tok det 3 dager fra jeg fikk sendingsepost til det dukket opp info på sporingen (bestilte en fredag) og 5 dager til jeg fikk pakken håper du får den raskere!Bestilte testene på torsdag eller fredag tror jeg. Det står at "ingen sending er mottatt, bare informasjon om denne" haha, like kjipt å glemme å tisse på plastkoppen hver gang
Denne var veldig oppløftende takkLinken ville ikke opp, men synes denne siden er grei å se på, om man ikke overtenker for mye Står mye om alle statistikker.
Vis vedlegget 349263