IKM uke 9

Hadde det etter EL, nå er den mere blank og gjennomsiktig, har i hvertfall ikke tørket opp som jeg pleier før mensen.
Oi, så spennende!!
VOldsomt med stikninger på venstre side i 3 dager nå. Fortsatt EL-smerter på en måte.

Så veldig veldig koselig at dere er nysgjerrige og spør :love017:love017

skulle bare ventet, men fikk hvertfall sendt mannen på jobb uten at han var overnervøs for å la meg være gravid aleine hjemme :joyful:
Nå er jeg tom for tester inntil babyplan kommer i posten, så blir tung ventetid :hilarious: Ville helst testet 4 ganger for dagen nå, men likegreit at jeg ikke kan :p

Er dere andre i orden idag? :love2

Oi, så spennende!!
VOldsomt med stikninger på venstre side i 3 dager nå. Fortsatt EL-smerter på en måte.
Det er et positivt tegn med EL smerter. Jeg hadde voldsomme EL smerter denne gangen, nesten som mensensmerter.. Er en stund siden jeg hadde det. Hvor mange DPO er nå?

skulle bare ventet, men fikk hvertfall sendt mannen på jobb uten at han var overnervøs for å la meg være gravid aleine hjemme :joyful:
Nå er jeg tom for tester inntil babyplan kommer i posten, så blir tung ventetid :hilarious: Ville helst testet 4 ganger for dagen nå, men likegreit at jeg ikke kan :p

De mannfolka er så søte, min samboer blir helt over nervøs for meg han også. Bare vi er ute å går og det er litt glatt så er det nesten så han kunne lagt seg på baken som et teppe jeg kan gå på.. haha

Ja, alt er bra :) Gleder meg til å teste når jeg kommer hjem. De forrige pp’ene har vi ikke visst når el har vært, men nå er vi 100% sikre + at innsatsen for aksjelegging har vært mye større denne perioden enn to første pp’ene :p
Har våknet med hetetokter to dager på rad nå, og i dag har det vedvart utover dagen også. Det er ulikt meg å ha det :bag: Ellers prøver jeg å ikke kjenne etter så mye symptomer, vil liksom ikke bygge opp falske forhåpninger.

Det er et positivt tegn med EL smerter. Jeg hadde voldsomme EL smerter denne gangen, nesten som mensensmerter.. Er en stund siden jeg hadde det. Hvor mange DPO er nå?

Ja, det er spennende nå :whacky011 Med første merket jeg ingenting. Med nr 2 husker jeg ingenting.. :laughing002 Jeg er KUN 2 dpo. Har nettopp slutta på pilla og hatt et hormonelt sirkus i kroppen siden bortfallsblødning. Skal sies at kroppen forsøkte å droppe et egg for to uker siden, så det kan jo ha noe med saken å gjøre. Fikk ikke EL før CD 20. Hadde pos. EL-test på fredag.

Aww, så koselig at han er bekymret for deg! Blir noen kjipe dager da ja, når bestilte du testene?

Viljestyrken min røk egentlig isted, hadde ikke drukket eller gått på do på lenge, men så glemte jeg meg da jeg satte meg på do. :hilarious: :hilarious: Like greit, synes ikke 7 dpo er vits i, sånn egentlig!
Tror jeg bare gir opp å prøve å stå imot i morgen. :rolleyes:

De mannfolka er så søte, min samboer blir helt over nervøs for meg han også. Bare vi er ute å går og det er litt glatt så er det nesten så han kunne lagt seg på baken som et teppe jeg kan gå på.. haha
Aww, så koselig. :happy: Her er det litt ekstremt igjen, noe av det mannen er mest redd for med en eventuell graviditet er at jeg skulle dø under fødselen... :eek:

Men hva er sjansen for å få en positiv test 7 dpo egentlig? Røyk jo så klart på en som var rimelig blenda :(

Men hva er sjansen for å få en positiv test 7 dpo egentlig? Røyk jo så klart på en som var rimelig blenda :(

"Bra" din mann også er overnervøs :love017 Jeg får feks ikke lov til å være i badekaret når han er på jobb. Spør alltid om jeg har stearinlys på osv når vi snakker på telefonen :hilarious: men joda, de er søte :love017:love017

Sjansen er veldig liten, så du er modig som ville ha en blenda :Heartred

Last edited:
Ja, alt er bra :) Gleder meg til å teste når jeg kommer hjem. De forrige pp’ene har vi ikke visst når el har vært, men nå er vi 100% sikre + at innsatsen for aksjelegging har vært mye større denne perioden enn to første pp’ene :p
Har våknet med hetetokter to dager på rad nå, og i dag har det vedvart utover dagen også. Det er ulikt meg å ha det :bag: Ellers prøver jeg å ikke kjenne etter så mye symptomer, vil liksom ikke bygge opp falske forhåpninger.

Jeg synes dere i tråden har fine symptomer :love017 jeg kjenner egentlig lite idag, men puppene har vokst, og har begynt å bli litt stikkende, men sånn er det ofte mellom EL og IKM :singing: meg og mannen har hvertfall gjort alt vi kan for å lage bæbiss denne gangen, så om det ikke går, så var det vel ikke meningen heller :nailbiting:

Linken ville ikke opp, men synes denne siden er grei å se på, om man ikke overtenker for mye :joyful: Står mye om alle statistikker.
Screenshot_20210222-123817_Chrome.jpg

Aww, så koselig at han er bekymret for deg! Blir noen kjipe dager da ja, når bestilte du testene?

Viljestyrken min røk egentlig isted, hadde ikke drukket eller gått på do på lenge, men så glemte jeg meg da jeg satte meg på do. :hilarious: :hilarious: Like greit, synes ikke 7 dpo er vits i, sånn egentlig!
Tror jeg bare gir opp å prøve å stå imot i morgen. :rolleyes:
Bestilte testene på torsdag eller fredag tror jeg. Det står at "ingen sending er mottatt, bare informasjon om denne" :yuck: haha, like kjipt å glemme å tisse på plastkoppen hver gang :hilarious:

Bestilte testene på torsdag eller fredag tror jeg. Det står at "ingen sending er mottatt, bare informasjon om denne" :yuck: haha, like kjipt å glemme å tisse på plastkoppen hver gang :hilarious:
Ser forrige gang jeg bestilte fra billige-tester tok det 3 dager fra jeg fikk sendingsepost til det dukket opp info på sporingen (bestilte en fredag) og 5 dager til jeg fikk pakken :eek: håper du får den raskere!

Men herregud sitter å titter på lista med alle oss som er i IKM uke 9 og jeg har skrivd feil, står EL 17/2 men det var 15/2.. Hadde EL på dag 17 i syklusen! Uff haha, har stressa meg litt ekstra denne mnd

Back
Topp