babykakadue
Flørter med forumet
Gratulerer Hvor mange dpo?
11 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer Hvor mange dpo?
Herregud!!!! Wrææææl.. den er så mye sterkere Her må det da bare være en liten Diamant
Åååh, rosa og fiiin! Iforhold til den streken eg såg for eit par dagar siden så virke detta som ein god økning tenke definitivt du e gravid, gratulera
Gratulerer så mye
Hvor stor tror dere fallhøyden er for at det er svakere strek ikveld?
Jeg prøver å fortelle mannen at det fortsatt ikke er sikkert at vi skal ha bæbiss, men strek er strek sier han. Han er så god men jeg er så redd for at streken forsvinner, og for at mensen kommer på tirsdag
Dere har jo egentlig begge rett. Strek ER strek! Samtidig er det fortsatt tidlig, så mensen kan komme (nesten) som normalt. Krysser fingre og tær for at det ikke skjer, og at spiren sitter hos deg!Hvor stor tror dere fallhøyden er for at det er svakere strek ikveld?
Jeg prøver å fortelle mannen at det fortsatt ikke er sikkert at vi skal ha bæbiss, men strek er strek sier han. Han er så god men jeg er så redd for at streken forsvinner, og for at mensen kommer på tirsdag
Jeg fant ut at jeg ikke tør. Venter til imorgenTestene kan variere mye i starten, men vil tro du får 2 fine streker i kveld
Dere har jo egentlig begge rett. Strek ER strek! Samtidig er det fortsatt tidlig, så mensen kan komme (nesten) som normalt. Krysser fingre og tær for at det ikke skjer, og at spiren sitter hos deg!
Så utrolig koselig, da! Er det deres første?Håper hvertfall mannen har rett han var så glad og blid idag, og svært stolt av at han såg streken
Tusen takk hadde vært så fantastisk. Og i tillegg bra om vi slapp å vente til mai før neste pp
Ja, første så vi er litt nervøs for alt detteSå utrolig koselig, da! Er det deres første?
Skjønner jeg godt! Håper virkelig den sitter og at dere slipper å vente til mai!Ja, første så vi er litt nervøs for alt dette
Alt håp er ikke ute før tr kommer, daa... Men jeg skjønner veldig godt hva du mener. Tror vi hadde el samme dag, og jeg sitter også og føler meg sikker på at ingenting har skjedd, bare blenda så langt øyet kan se. Likevel kommer jeg sikkert ikke til å klare å la være å teste heller, sånn i tiiilfelleEr det innafor å opprette ny ikm-gruppe før tr kommer? Vil bare bli ferdig med denne pp’en, da jeg er 99,9% sikker på det ikke har gått denne runden.
Uansett, gratulerer så mye til dere som har testet positivt Og masse lykke til dere andre som skal skal teste videre fremover og utover i uke 9
Skjønner jeg godt! Håper virkelig den sitter og at dere slipper å vente til mai!
Mistenker at det blir en del måneders venting her før mannen er helt med (pga flytting og studier), gruer meg allerede til å gå og vente
Ooohh blod det er vanligvis et bra tegn med ett tørk. Jeg var sikker på at jeg fikk mensen før idag, men ikke blod, så jeg er egentlig litt skuffetNå skjønner jeg ingen ting.. Gikk på do og der var det blod, men kun på et tørk kl 21:30.. ikke noe etter.. Skal ikke ha tanta før på mandag, vet jeg hadde EL 15/2.. Ikke har jeg mensen smerter. Så får se om det kommer masse eller ikke kommer noe mer..
Litt lite symptomer.
Egentlig mindre enn de gangene da jeg ikke har blitt gravid, da har jeg rett før TR kjent mye på menssmerter, og har jo vært pga mensen var i anmarsj...
Men denne gangen føler jeg mer på et periodevis trykk i underlivet, nå i kveld spesielt. Stramming på en måte. Krampeaktig?! ...Trykk. Kjenner igjen følelsen som milde kynnere kanskje (vet det ikke er kynnere, men mer for å definere). Av og på. Mest på kvelden nå som sagt .
Periodevis litt ømme bryst også. Men bare periodevis... kommer og går, mest kvelden det også
Vet jo ennå ikke om det er noe
Ikke tenkt å teste før etter IKM denne gangen. Temper hver morgen, og holder meg til det fremtil enten mens eller positiv g test.
Skummel tid synes jeg nå....