IKM uke 9

Hvor stor tror dere fallhøyden er for at det er svakere strek ikveld? :nailbiting::nailbiting:

Jeg prøver å fortelle mannen at det fortsatt ikke er sikkert at vi skal ha bæbiss, men strek er strek sier han. Han er så god :Heartred men jeg er så redd for at streken forsvinner, og for at mensen kommer på tirsdag :nailbiting:

Hvor stor tror dere fallhøyden er for at det er svakere strek ikveld? :nailbiting::nailbiting:

Jeg prøver å fortelle mannen at det fortsatt ikke er sikkert at vi skal ha bæbiss, men strek er strek sier han. Han er så god :Heartred men jeg er så redd for at streken forsvinner, og for at mensen kommer på tirsdag :nailbiting:

Testene kan variere mye i starten, men vil tro du får 2 fine streker i kveld :)

Ingen positive digitale her inne foreløpig?

Dere har jo egentlig begge rett. Strek ER strek! Samtidig er det fortsatt tidlig, så mensen kan komme (nesten) som normalt. Krysser fingre og tær for at det ikke skjer, og at spiren sitter hos deg! :cat:

Dere har jo egentlig begge rett. Strek ER strek! Samtidig er det fortsatt tidlig, så mensen kan komme (nesten) som normalt. Krysser fingre og tær for at det ikke skjer, og at spiren sitter hos deg! :cat:

Håper hvertfall mannen har rett :joyful: han var så glad og blid idag, og svært stolt av at han såg streken :hilarious:
Tusen takk :Heartred hadde vært så fantastisk. Og i tillegg bra om vi slapp å vente til mai før neste pp :love017

Er det innafor å opprette ny ikm-gruppe før tr kommer? :hilarious: Vil bare bli ferdig med denne pp’en, da jeg er 99,9% sikker på det ikke har gått denne runden.

Uansett, gratulerer så mye til dere som har testet positivt :love2 Og masse lykke til dere andre som skal skal teste videre fremover og utover i uke 9 :smiley-angelic003

Vedlegg

• BF30D8EC-7A31-43CE-9B38-C2DAB4DF6C67.jpeg
    BF30D8EC-7A31-43CE-9B38-C2DAB4DF6C67.jpeg
    12,5 KB · Visninger: 102
Ja, første :love017 så vi er litt nervøs for alt dette :nailbiting::joyful:
Skjønner jeg godt! Håper virkelig den sitter og at dere slipper å vente til mai!
Mistenker at det blir en del måneders venting her før mannen er helt med (pga flytting og studier), gruer meg allerede til å gå og vente :hilarious: :hilarious: :hilarious:

Er det innafor å opprette ny ikm-gruppe før tr kommer? :hilarious: Vil bare bli ferdig med denne pp’en, da jeg er 99,9% sikker på det ikke har gått denne runden.

Uansett, gratulerer så mye til dere som har testet positivt :love2 Og masse lykke til dere andre som skal skal teste videre fremover og utover i uke 9 :smiley-angelic003
Alt håp er ikke ute før tr kommer, daa...:angelic: Men jeg skjønner veldig godt hva du mener. Tror vi hadde el samme dag, og jeg sitter også og føler meg sikker på at ingenting har skjedd, bare blenda så langt øyet kan se. Likevel kommer jeg sikkert ikke til å klare å la være å teste heller, sånn i tiiilfelle :hilarious:
vondt å gå og være skuffet. Klem! ❤️

Nå skjønner jeg ingen ting.. Gikk på do og der var det blod, men kun på et tørk kl 21:30.. ikke noe etter.. Skal ikke ha tanta før på mandag, vet jeg hadde EL 15/2.. Ikke har jeg mensen smerter. Så får se om det kommer masse eller ikke kommer noe mer..

Litt lite symptomer.
Egentlig mindre enn de gangene da jeg ikke har blitt gravid, da har jeg rett før TR kjent mye på menssmerter, og har jo vært pga mensen var i anmarsj...

Men denne gangen føler jeg mer på et periodevis trykk i underlivet, nå i kveld spesielt. Stramming på en måte. Krampeaktig?! ...Trykk. Kjenner igjen følelsen som milde kynnere kanskje (vet det ikke er kynnere altså, men mer for å definere hvordan det kjennes ut.. kjenner det igjen etter mine tre forrige svangerskap). Av og på. Annerledes enn menssmerter men samtidig noe..

Periodevis litt ømme bryst også. Men bare periodevis... kommer og går, mest kvelden det også

Vet jo ennå ikke om det er noe
Ikke tenkt å teste før etter IKM denne gangen. Temper hver morgen, og holder meg til det fremtil enten mens eller positiv g test.

Skummel tid synes jeg nå....

Last edited:
Skjønner jeg godt! Håper virkelig den sitter og at dere slipper å vente til mai!
Mistenker at det blir en del måneders venting her før mannen er helt med (pga flytting og studier), gruer meg allerede til å gå og vente :hilarious: :hilarious: :hilarious:

Å så kjedelig :meh: vi er heldigvis ferdig studert og godt plassert i hus. Må innrede oppe om det blir et nytt familiemedlem, men vi orket ikke gjøre det klart før prøvingen :joyful:
Men det er jo mulig det klaffer for dere denne mnd, så da slipper du å vente :joyful::Heartred jeg er vettskremt for å teste imorgen, så håper jeg får sove i natt :wtf:

Nå skjønner jeg ingen ting.. Gikk på do og der var det blod, men kun på et tørk kl 21:30.. ikke noe etter.. Skal ikke ha tanta før på mandag, vet jeg hadde EL 15/2.. Ikke har jeg mensen smerter. Så får se om det kommer masse eller ikke kommer noe mer..
Ooohh blod :joyful::Heartred det er vanligvis et bra tegn med ett tørk. Jeg var sikker på at jeg fikk mensen før idag, men ikke blod, så jeg er egentlig litt skuffet :hilarious:

Litt lite symptomer.
Egentlig mindre enn de gangene da jeg ikke har blitt gravid, da har jeg rett før TR kjent mye på menssmerter, og har jo vært pga mensen var i anmarsj...

Men denne gangen føler jeg mer på et periodevis trykk i underlivet, nå i kveld spesielt. Stramming på en måte. Krampeaktig?! ...Trykk. Kjenner igjen følelsen som milde kynnere kanskje (vet det ikke er kynnere, men mer for å definere). Av og på. Mest på kvelden nå som sagt .

Periodevis litt ømme bryst også. Men bare periodevis... kommer og går, mest kvelden det også

Vet jo ennå ikke om det er noe
Ikke tenkt å teste før etter IKM denne gangen. Temper hver morgen, og holder meg til det fremtil enten mens eller positiv g test.

Skummel tid synes jeg nå....

Jeg har også trykk i underlivet. Og litt brennende følelse i livmor av og til :scratch er forferdelig skummelt alt sammen.. :pale jeg skjønner ikke dere som klarer å vente til IKM :schocked028:joyful:

synes egentlig symptomene har vært snille med meg denne gangen. Ikke hodepine heller, som jeg bruker å ha før TR.
Og et nytt symptom dukket visst opp. Siste 3 dagene har jeg vært forferdelig øm i tenner og tannkjøtt når jeg skal pusse tenner.. :scratch

Back
Topp