IKM uke 9

Ikke meningen å spamme IKM-gruppa, men røyk på en MakeSure også :hilarious: Og der føler jeg hvert fall at jeg ser noe :wideyed: Bilde to er redigert.

Vedlegg

• onestep1.jpg
    onestep1.jpg
    22,5 KB · Visninger: 160
  • onestep2.jpg
    onestep2.jpg
    21,8 KB · Visninger: 163
  • IMG_DC4EE9EAC91B-1.jpeg
    IMG_DC4EE9EAC91B-1.jpeg
    22 KB · Visninger: 154
De fleste tester får antydning til strek når den er tørket. Må leses av innen den begynner å tørke.
Ja, det har jeg sett mange ganger :) På bildet er testen 10 min «gammel». Så tar det med en liten klype salt, men klamrer meg til håpet :smiley-angelic001

Gruer meg litt til å teste imorgen. Da kommer liksom dommen, da er jeg 12 dpo og den bør være positiv hvis det har klaffet. Men har ikke helt troen, og vet jeg blir så skuffet...

Gruer meg litt til å teste imorgen. Da kommer liksom dommen, da er jeg 12 dpo og den bør være positiv hvis det har klaffet. Men har ikke helt troen, og vet jeg blir så skuffet...
Kjenner følelsen... Så lenge man ikke tester, så kan man fremdeles håpe :nailbiting: krysser fingre for positivt svar :)

Da endte de positive testene i en kjemisk, nok en gang. TR fant ut at hun ville komme i dag, så jeg kan settes på TR. Gratulerer til alle dere med positive tester, og masse lykke til, til dere andre!:happy: Her blir det prøvepause i noen måneder, men håper på bedre hell senere i 2021.

Fant tilfeldigvis en BP tidligtest som jeg absolutt ikke stod å gravde etter på badet :smiley-angelic006

Og jeg har latt det skje igjen ... Føler jeg ser noe :arghh: Og jeg orker jo egentlig ikke BP pga skygger. Jeg er sikker på at jeg ser noe, men samtidig vet jeg veldig godt at det kan være skygge.

Hjelp? Ser dere noe? Jeg blir altså helt gæren i dpo-land :meh:

Ser godt strek på bilde nr 2, syns den ser veldig rosa ut til å være skygge ❤

Jeg vet ikke når eggløsning var, for har ikke testet etter det denne gangen, da vi venter på å starte opp med IVF, og vi har ønsket å ta en pause frem til det.
Men skal i følge syklusen ha mens om 7-8 dager, kanskje kortere tid til, da syklusen mine varierer litt fra 26-30 dager.
Noen som ser noe her?

Vedlegg

• 3C1B33B1-DFB7-4829-BE75-5C1B503F8AB4.jpeg
    3C1B33B1-DFB7-4829-BE75-5C1B503F8AB4.jpeg
    30,5 KB · Visninger: 127
Jeg vet ikke når eggløsning var, for har ikke testet etter det denne gangen, da vi venter på å starte opp med IVF, og vi har ønsket å ta en pause frem til det.
Men skal i følge syklusen ha mens om 7-8 dager, kanskje kortere tid til, da syklusen mine varierer litt fra 26-30 dager.
Noen som ser noe her?
Oi, så nå at jeg har postet på feil gruppe. Beklager.

Mine tester. Synes jeg ser strek på strimmelen :smiley-angelic001

Men den andre er jo negativ..:happy:

Vedlegg

• IMG_20210303_062307.jpg
    IMG_20210303_062307.jpg
    13 KB · Visninger: 121
  • IMG_20210303_062232.jpg
    IMG_20210303_062232.jpg
    9,9 KB · Visninger: 122
Blendahvit test i dag også. Blør litt mer. Så det er nok TR. Men en ganske rolig en, dog..Ser an et par dager til.

Vedlegg

• 6D32400E-EE25-4EA0-8BAA-EF86F7C77E18.png
    6D32400E-EE25-4EA0-8BAA-EF86F7C77E18.png
    87 KB · Visninger: 98
Bilde tatt etter 3 min. Ble ikke noe klokere i dag. Synes de er tilnærmet blenda :confused013 Samt noe som må være en skygge på RFSU irl. Nå venter jeg til IKM med å ta flere tester, hvis ikke TR melder sin ankomst før :happy119

Vedlegg

• 10dpo.jpg
    10dpo.jpg
    22,3 KB · Visninger: 114
Bilde tatt etter 3 min. Ble ikke noe klokere i dag. Synes de er tilnærmet blenda :confused013 Samt noe som må være en skygge på RFSU irl. Nå venter jeg til IKM med å ta flere tester, hvis ikke TR melder sin ankomst før :happy119
Jeg ser jo at det er noe hos deg. Men det er vanskelig å se om det er farge eller skygge. Jeg får skyggestreker i hopetall iallfall. Det er lett å se at noe kan skyggelegges der teststreken skal være. Jeg håper hardt at det er hcg som trigger noe.
11 dpo på meg i dag. MEN det er jo fortsatt tidlig. Jeg krysser fingra for oss!

Back
Topp