Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De fleste tester får antydning til strek når den er tørket. Må leses av innen den begynner å tørke.Ikke meningen å spamme IKM-gruppa, men røyk på en MakeSure også Og der føler jeg hvert fall at jeg ser noe Bilde to er redigert.
Ja, det har jeg sett mange ganger På bildet er testen 10 min «gammel». Så tar det med en liten klype salt, men klamrer meg til håpetDe fleste tester får antydning til strek når den er tørket. Må leses av innen den begynner å tørke.
Oki Men jeg ser dessverre ikke noe på de :/Ja, det har jeg sett mange ganger På bildet er testen 10 min «gammel». Så tar det med en liten klype salt, men klamrer meg til håpet
Ser på alleIkke meningen å spamme IKM-gruppa, men røyk på en MakeSure også Og der føler jeg hvert fall at jeg ser noe Bilde to er redigert.
Kjenner følelsen... Så lenge man ikke tester, så kan man fremdeles håpe krysser fingre for positivt svarGruer meg litt til å teste imorgen. Da kommer liksom dommen, da er jeg 12 dpo og den bør være positiv hvis det har klaffet. Men har ikke helt troen, og vet jeg blir så skuffet...
Fant tilfeldigvis en BP tidligtest som jeg absolutt ikke stod å gravde etter på badet
Og jeg har latt det skje igjen ... Føler jeg ser noe Og jeg orker jo egentlig ikke BP pga skygger. Jeg er sikker på at jeg ser noe, men samtidig vet jeg veldig godt at det kan være skygge.
Hjelp? Ser dere noe? Jeg blir altså helt gæren i dpo-land
Oi, så nå at jeg har postet på feil gruppe. Beklager.Jeg vet ikke når eggløsning var, for har ikke testet etter det denne gangen, da vi venter på å starte opp med IVF, og vi har ønsket å ta en pause frem til det.
Men skal i følge syklusen ha mens om 7-8 dager, kanskje kortere tid til, da syklusen mine varierer litt fra 26-30 dager.
Noen som ser noe her?
Kjenner følelsen... Så lenge man ikke tester, så kan man fremdeles håpe krysser fingre for positivt svar
Mine tester. Synes jeg ser strek på strimmelen
Men den andre er jo negativ..
Jeg ser jo at det er noe hos deg. Men det er vanskelig å se om det er farge eller skygge. Jeg får skyggestreker i hopetall iallfall. Det er lett å se at noe kan skyggelegges der teststreken skal være. Jeg håper hardt at det er hcg som trigger noe.Bilde tatt etter 3 min. Ble ikke noe klokere i dag. Synes de er tilnærmet blenda Samt noe som må være en skygge på RFSU irl. Nå venter jeg til IKM med å ta flere tester, hvis ikke TR melder sin ankomst før